Satijnen beddengoed
zondag 4 augustus 2013 om 13:24
Hoi!
Ik kan via zo'n discount website heel goedkoop satijnen lakens kopen.
Voor 24,95 een (twee persoons) matrasovertrek, dekbedovertrek en 4 kussenslopen. Ik slaap altijd al op satijnen kussenslopen (beter voor m'n haar) en dat vind ik prettig slapen. De kleur van de set zou perfect zijn voor onze slaapkamer.
Wie heeft er ook satijnen beddengoed? Ik vraag me namelijk het volgende af:
- Slaapt het lekker? Of glibber je zo tussen de dekens je bed uit?
- Gaat m'n kamer eruit zien als eentje uit een bordeel met dat satijn of valt dat wel mee?
Alvast bedankt!
Ik kan via zo'n discount website heel goedkoop satijnen lakens kopen.
Voor 24,95 een (twee persoons) matrasovertrek, dekbedovertrek en 4 kussenslopen. Ik slaap altijd al op satijnen kussenslopen (beter voor m'n haar) en dat vind ik prettig slapen. De kleur van de set zou perfect zijn voor onze slaapkamer.
Wie heeft er ook satijnen beddengoed? Ik vraag me namelijk het volgende af:
- Slaapt het lekker? Of glibber je zo tussen de dekens je bed uit?
- Gaat m'n kamer eruit zien als eentje uit een bordeel met dat satijn of valt dat wel mee?
Alvast bedankt!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
zondag 4 augustus 2013 om 13:34
zondag 4 augustus 2013 om 14:13
Ok, dan doe ik het toch maar niet...mijn kussenslopen zijn trouwens van zijde. Even gegoogled naar beddengoed van zijde en dat is ook niet te betalen. Dus dit beddengoed zal wel lang niet zo lekker zacht zijn als mijn kussenslopen....
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
zondag 4 augustus 2013 om 17:08
Bij groupon eens een katoensatijnen overtrekset van cinderella gekocht, was alsnog niet goedkoop maar zó heerlijk, geld meer dan waard.
De Hema heeft ook wel fijne maar die van cinderella blijft écht langer mooi en is zachter.
Ik wil trouwens altijd liefst effen, rustige kleuren sinds een paar jaar. Slaap ik rustiger, heb ik t idee. Zijn er nog meer die dat hebben?
De Hema heeft ook wel fijne maar die van cinderella blijft écht langer mooi en is zachter.
Ik wil trouwens altijd liefst effen, rustige kleuren sinds een paar jaar. Slaap ik rustiger, heb ik t idee. Zijn er nog meer die dat hebben?
Because it says so in the book!
zondag 4 augustus 2013 om 17:13
quote:HermioneGranger schreef op 04 augustus 2013 @ 17:08:
Heb altijd effen dekbedovertrekken hier, word echt onrustig van bloemen, strepen, prints etc
Teveel prikkels
Heb altijd effen dekbedovertrekken hier, word echt onrustig van bloemen, strepen, prints etc
Teveel prikkels
zondag 4 augustus 2013 om 17:28
zondag 4 augustus 2013 om 17:53
Ik ook effen! Heb een witte met beige achterkant en een paarse met lichte achterkant. Paars vind ik minder fijn sinds een tijd.. Wil die weg gaan doen en een grijze met lichtgrijs gaan halen, lichtere kleuren vind ik opeens veel fijner!
(Plus dat ik 5 ratten heb die het leuk vinden de paarse op te eten blijkbaar, die zit helemaal vol met gaten haha. Ze delen m'n mening denk ik)
(Plus dat ik 5 ratten heb die het leuk vinden de paarse op te eten blijkbaar, die zit helemaal vol met gaten haha. Ze delen m'n mening denk ik)
Internagelaktisch
zondag 4 augustus 2013 om 22:01
quote:-Bladora- schreef op 04 augustus 2013 @ 13:42:
Staat er niet bij wat het materiaal is. Dat is fast geen goed teken...
ik heb een satijn katoenen matrashoes (ikea) en dat is mijn lievelings hoesovertrek van man en mij. Het ligt heerlijk koel en glibbert niet.
Maar ik heb ook een keer (synthetisch) satijnen dekbedovertrekken van H&M gekocht en die heb ik meteen weggegeven. Ik vond het erg glibberig en statisch worden. Voelde heel erg synthetisch en zweterig aan.
Dus katoen satijn JA. Andersoort satijn voor in bed NEE.
Staat er niet bij wat het materiaal is. Dat is fast geen goed teken...
ik heb een satijn katoenen matrashoes (ikea) en dat is mijn lievelings hoesovertrek van man en mij. Het ligt heerlijk koel en glibbert niet.
Maar ik heb ook een keer (synthetisch) satijnen dekbedovertrekken van H&M gekocht en die heb ik meteen weggegeven. Ik vond het erg glibberig en statisch worden. Voelde heel erg synthetisch en zweterig aan.
Dus katoen satijn JA. Andersoort satijn voor in bed NEE.