Satijnen beddengoed

04-08-2013 13:24 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik kan via zo'n discount website heel goedkoop satijnen lakens kopen.

Voor 24,95 een (twee persoons) matrasovertrek, dekbedovertrek en 4 kussenslopen. Ik slaap altijd al op satijnen kussenslopen (beter voor m'n haar) en dat vind ik prettig slapen. De kleur van de set zou perfect zijn voor onze slaapkamer.

Wie heeft er ook satijnen beddengoed? Ik vraag me namelijk het volgende af:

- Slaapt het lekker? Of glibber je zo tussen de dekens je bed uit?

- Gaat m'n kamer eruit zien als eentje uit een bordeel met dat satijn of valt dat wel mee?

Alvast bedankt!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Ik vond t vreselijk.. Deken glijd steeds weg en t was zweterig! Nu fijn satijn katoen van de Hema. Heerlijke lakens
Internagelaktisch
Ik vind het te glibberig. Als je ook nog een satijnen nachtkleed aanhebt dan glij je zo je bed uit
Satijn is een type weving, kan van allerlei materialen zijn. Dus waar is het van gemaakt?

Mijn ervaring: satijn van katoen is heerlijk, maar alle kattenharen blijven erin zitten. Satijn van kunststof is afschuwelijk glibberig, voelt heel naar.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Staat er niet bij wat het materiaal is. Dat is fast geen goed teken...
quote:-Bladora- schreef op zondag 04 augustus 2013 13:42 Staat er niet bij wat het materiaal is. Dat is fast geen goed teken...Vast natuurlijk.
Nee, dan is het waarschijnlijk goedkope kunststof. Zou het niet doen.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Ik heb er 1 die is aan de bovenkant helemaal van satijn echt een mooie,en waar je onder slaapt is gewoon van katoen,dus geen geglij en gezweet
Stel niet uit tot morgen,wat je vandaag kunt doen
Lag constant op de grond.
Satijn: nee

Katoensatijn: absoluut ja
Be the change you want to see in the world
Goedkoop zal ook hier duurkoop zijn.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ok, dan doe ik het toch maar niet...mijn kussenslopen zijn trouwens van zijde. Even gegoogled naar beddengoed van zijde en dat is ook niet te betalen. Dus dit beddengoed zal wel lang niet zo lekker zacht zijn als mijn kussenslopen....
Hoi,

Wij hebben alleen katoen-satijnen beddengoed.

Vind ik heerlijk slapen. Echter voor puur satijn zou ik niet gaan, het is glibberig, en voert je lichaamsvocht niet optimaal af.

Ik zou er niet voor gaan iniedergeval.
quote:sophine schreef op 04 augustus 2013 @ 14:00:

Satijn: nee

Katoensatijn: absoluut jaDit dus!
Bij groupon eens een katoensatijnen overtrekset van cinderella gekocht, was alsnog niet goedkoop maar zó heerlijk, geld meer dan waard.

De Hema heeft ook wel fijne maar die van cinderella blijft écht langer mooi en is zachter.

Ik wil trouwens altijd liefst effen, rustige kleuren sinds een paar jaar. Slaap ik rustiger, heb ik t idee. Zijn er nog meer die dat hebben?
Because it says so in the book!
quote:HermioneGranger schreef op 04 augustus 2013 @ 17:08:

Ik wil trouwens altijd liefst effen, rustige kleuren sinds een paar jaar. Slaap ik rustiger, heb ik t idee. Zijn er nog meer die dat hebben?

Heb altijd effen dekbedovertrekken hier, word echt onrustig van bloemen, strepen, prints etc

Teveel prikkels
quote:HermioneGranger schreef op 04 augustus 2013 @ 17:08:

Ik wil trouwens altijd liefst effen, rustige kleuren sinds een paar jaar. Slaap ik rustiger, heb ik t idee. Zijn er nog meer die dat hebben?Bij mij is het altijd donker als ik slaap, dus ik denk niet dat dat iets zou uitmaken....
Hier ook altijd effen. Het liefst wit!
Ik ook effen! Heb een witte met beige achterkant en een paarse met lichte achterkant. Paars vind ik minder fijn sinds een tijd.. Wil die weg gaan doen en een grijze met lichtgrijs gaan halen, lichtere kleuren vind ik opeens veel fijner!

(Plus dat ik 5 ratten heb die het leuk vinden de paarse op te eten blijkbaar, die zit helemaal vol met gaten haha. Ze delen m'n mening denk ik)
Internagelaktisch
quote:-Bladora- schreef op 04 augustus 2013 @ 13:42:

Staat er niet bij wat het materiaal is. Dat is fast geen goed teken...

ik heb een satijn katoenen matrashoes (ikea) en dat is mijn lievelings hoesovertrek van man en mij. Het ligt heerlijk koel en glibbert niet.

Maar ik heb ook een keer (synthetisch) satijnen dekbedovertrekken van H&M gekocht en die heb ik meteen weggegeven. Ik vond het erg glibberig en statisch worden. Voelde heel erg synthetisch en zweterig aan.

Dus katoen satijn JA. Andersoort satijn voor in bed NEE.
Ik lig nu onder een bontgestreept dekbed, ik doe zo het licht uit en zal niet lang daarna heerlijk gaan slapen. Net als vorige nachten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Katoen satijn is echt een aanrader. Ik heb een paar jaar terug een katoen satijnen dekbedovertrek gekocht bij de Action voor echt heel weinig geld en het is nog steeds heerlijk glad. (Ik heb alleen geen idee of ze die nog steeds verkopen)
Grappig dat meer mensen onder een effen (lichte) hoes slapen. Idd vind ik dat ook maf van mezelf want hé t is toch donker als je slaapt toch beïnvloed het me, gek idee. Gelukkig niet de enige dus
Because it says so in the book!
Ik heb ook alleen maar wit beddengoed. Met name van linnen, dat slaapt ook heerlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven