Waar koop je Risoni?

05-08-2013 18:39 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals de titel al zegt....
27 mensen vinden dit leuk.
"Risoni kopen" googlen heb je al gedaan neem ik aan?
Ik heb nog een pak staan (gekregen). Weet alleen niet zo goed wat ermee kan maken. Iemand tips?
Bij de turk.

Alleen heet het dan anders. In een blauw/doorzichtige zak.
Van het merk "ankara"
Nee ik heb niet gegoogled. Daar ben ik te lui voor

Maar ik vind het echt zo lekker en wilde straks even bij de albert Heijn gaan kijken.. Maar als die het sowieso niet hebben dan bespaar ik mezelf het ritje
quote:Sjors007 schreef op 05 augustus 2013 @ 18:43:

Ik heb nog een pak staan (gekregen). Weet alleen niet zo goed wat ermee kan maken. Iemand tips?turkse rijst, risotto-achtige gerechten, in de soep, pastasalade, zoveel dingen
@Sjors: in salade is het heerlijk!
quote:Ster__ schreef op 05 augustus 2013 @ 18:46:

Nee ik heb niet gegoogled. Daar ben ik te lui voor

Maar ik vind het echt zo lekker en wilde straks even bij de albert Heijn gaan kijken.. Maar als die het sowieso niet hebben dan bespaar ik mezelf het ritje Misschien de AH XL wel maar de gewone niet. Niet hier iig.
À.K.A. orzo zie ik nu....
Ah, het kan dus in best veel gerechten. Dat is mooi! Ik ga het deze week dan eens maken. Bedankt voor de tips!
Bij de Turkse winkel.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Nu ik Google (ben ik niet te lui voor hoor maar ik zat in de trein/op de fiets en was al aan het forummen en jullie weten het vaak beter dan Google ) zie ik wel dat de Albert Heijn recepten ermee heeft... Dan moeten ze het toch hebben?
En de Turkse winkel is om 19.00 dicht volgens mij
quote:Ster__ schreef op 05 augustus 2013 @ 18:50:

Nu ik Google (ben ik niet te lui voor hoor maar ik zat in de trein/op de fiets en was al aan het forummen en jullie weten het vaak beter dan Google ) zie ik wel dat de Albert Heijn recepten ermee heeft... Dan moeten ze het toch hebben?Niet elke AH dus.
Dat ligt er aan van wanneer de recepten zijn. Op het moment van verschijnen (in allerhande of op het internet) verkopen ze het wel, maar als dit een recept is van drie jaar terug zegt dat niks over of ze het verkopen.
Hmmm... En moet ik dan zoeken naar zo'n soort lassie rijst pakje? Of een pasta pak?
Ik koop het gewoon bij AH (niet eens een hele grote), van het merk Ankara in een transparante zak met blauw logo. Het staat niet bij de rijst of pasta, maar apart bij de 'exotische' producten.

De Turkse winkel heeft het hier ook, maar die rekent er meer voor dan Appie
Rare jongens, die Italianen. Pasta in de vorm van rijst.
toevallig bij het dagelijkse recept in de krant:

Italiaans= Risoni

Turks= Orzo

grieks =manestra
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
'Mijn' Turkse winkel was dicht, de tweede had het niet en de Appie wel

Die van het merk Ankara dus! Yes!
Welk recept ga je ermee maken? Ik wel er al een tijd graag iets mee maken, maar niet wat.....
Geen bijzonder recept.. Gewoon in de salade met sla, gerookte kip, komkommer, etc..
Goh Ster, lezen we dezelfde krant? Daar stond vandaag ook een recept met een salade van dat spul in..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Haha nee ik heb gisteren geen krant aangeraakt, maar ik ben blij dat ik reuze hip ben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven