Goede haarverf drogist, tips?
dinsdag 6 augustus 2013 om 14:28
Hoi!
Ik heb van mezelf redelijk donker blond haar waar ik enkele highlights in heb. Nu wil ik weer eens iets nieuws en wil ik mijn haar aardbeiblond (tegen rood aan) verven, alleen heb ik nog nooit mijn haar zelf geverft. (kleuren bij de kapper is me in deze tijd te duur)
Heeft iemand ervaring met bepaalde merken, welk merk zouden jullie aanraden? Ik zoek een haarverf die niet te moeilijk aan te brengen is en een mooi resutaat geeft natuurlijk.
Alvast bedankt!
Ik heb van mezelf redelijk donker blond haar waar ik enkele highlights in heb. Nu wil ik weer eens iets nieuws en wil ik mijn haar aardbeiblond (tegen rood aan) verven, alleen heb ik nog nooit mijn haar zelf geverft. (kleuren bij de kapper is me in deze tijd te duur)
Heeft iemand ervaring met bepaalde merken, welk merk zouden jullie aanraden? Ik zoek een haarverf die niet te moeilijk aan te brengen is en een mooi resutaat geeft natuurlijk.
Alvast bedankt!
Go with the flow, go your own way and there's no shame in being crazy!
dinsdag 6 augustus 2013 om 14:38
dinsdag 6 augustus 2013 om 16:41
Bedankt voor de tips! Normaal gesproken ga ik ook naar de kapper en ik wil toch echt wat doen met mn haar en ik heb geen geld.
Ik heb net de precision foam color van John Frieda gekocht. Ik kon inderdaad nergens strawberryblond vinden dus ik heb goudbond gepakt, kwam wel in de buurt als ik de foto zo zag. Ik moet helaas wel nog een dagje wachten, want ik heb vandaag mijn haar gewassen en in de handleiding stond dat ik beter kon verven 1 dag na het wassen, dus morgen ga ik mijn haartjes verven en laat ik jullie weten hoe het is geworden!
To be continued
Ik heb net de precision foam color van John Frieda gekocht. Ik kon inderdaad nergens strawberryblond vinden dus ik heb goudbond gepakt, kwam wel in de buurt als ik de foto zo zag. Ik moet helaas wel nog een dagje wachten, want ik heb vandaag mijn haar gewassen en in de handleiding stond dat ik beter kon verven 1 dag na het wassen, dus morgen ga ik mijn haartjes verven en laat ik jullie weten hoe het is geworden!
To be continued
dinsdag 6 augustus 2013 om 16:47
Je had extra licht beige blond moeten nemen, die geeft strawberry blond op mijn donkerblonde haar en geeft de highlights een prachtige kleur. 1x per week bij houden met zilvershampoo van schwarzkopf.
Maar John frieda is idd de beste van drogist en is vaak voor 10,- inde aaanbieding!
Maar John frieda is idd de beste van drogist en is vaak voor 10,- inde aaanbieding!
Because it says so in the book!
dinsdag 6 augustus 2013 om 16:49
donderdag 8 augustus 2013 om 15:49
Sorry voor de late reactie! Ik heb mijn haartjes geverft en het is inderdaad donkerder geworden dan bedoeld, een soort lichtbruin mer rode (oranje) tint. Mijn haar is helemaal niet beschadigd en glanst zelfs erg mooi! Valt me 100% mee! Ik vind deze kleur ook leuk maar ik wil toch eens naar aardbeiblond, dus misschien die licht beige blond erbij gooien. :p (Jaa ik weet dat het slecht voor mijn haar is om het vaak te verven
) Maar dat kijk ik later wel.
donderdag 8 augustus 2013 om 16:05
vrijdag 9 augustus 2013 om 23:00
Ik gister weer mn kleur erin gegooid. Valt me elke keer op hoe mild deze verf voor mijn hoofdhuid en haar is tov verf uit kapperswinkel. En dat terwijl ik (in tegenstelling tot wat op het pakje staat) mn haar er 3 tinten lichter mee krijg!
Fijn dat ie jou ook beviel.
Weet je wat ik vooral makkelijk vind, omdat de mousse eenmaal in je haar zo dun uitloopt sla je minder snel plekjes.
Fijn dat ie jou ook beviel.
Weet je wat ik vooral makkelijk vind, omdat de mousse eenmaal in je haar zo dun uitloopt sla je minder snel plekjes.
Because it says so in the book!
zondag 11 augustus 2013 om 21:28
Ik raad je aan om naar de kappers groothandel te gaan, die zit overal! En dan voor het merk Havana te gaan. Pakt super mooi uit en goed zelf te doen. In de winkel geven ze je ook altijd hele goeie tips hoe zelf te doen. Succes
You can spend minutes, hours, days, weeks or even months over-analyzing a situation; trying to put the pieces together, justifying what could've, would've happened... or you can just leave the pieces on the floor and move the f*ck on!
zondag 11 augustus 2013 om 22:41
Mijn kapper zei laatst dat drogisterijverf troep is en dat als iemand in de salon komt en die het verknoeit heeft met een doe het zelf kleur behandeling..Dat ze die nooit de garantie kunnen geven dat het dan mooi wodt
Kappersverf op kappersverf pakt beter uit dan kappersverf op drogisterijverf, vandaar.
Kappersverf op kappersverf pakt beter uit dan kappersverf op drogisterijverf, vandaar.
maandag 12 augustus 2013 om 15:40
Is idd onzin dat er verschil is in kwaliteit. Kappers die dat zeggen zijn overduidelijk bezig met hun verkooppraatje.
Van een kapper zelf vernomen dat het onzin is. In de winkel heb je mindere kwaliteit maar wat kappersverf betreft dus ook.
Ik ben ook bij de kapper dikwijls ontevreden geweest over m'n kleur. Dat het sneller terugloopt dan verf uit de winkel, dat het niet egaal van kleur is, droger aanvoelde etc.
Van een kapper zelf vernomen dat het onzin is. In de winkel heb je mindere kwaliteit maar wat kappersverf betreft dus ook.
Ik ben ook bij de kapper dikwijls ontevreden geweest over m'n kleur. Dat het sneller terugloopt dan verf uit de winkel, dat het niet egaal van kleur is, droger aanvoelde etc.
maandag 12 augustus 2013 om 19:15
Mijn moeder gebruikt altijd van Schwarzkopf of van L´oreal. Ze wisselt het af maar is eigenlijk wel tevreden met beide merken. En het blijft bij haar ongeveer 1 á 2 maanden zitten.. ligt er eigenlijk aan hoevaak je je haar wast in de week, zij wast het in ieder geval 2x of 3x in de week. Hoop dat je hier iets aan hebt.