Entertainment alle pijlers

gtst code app

05-07-2013 21:40 409 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor codes voor de app

Bevindingen en ideeen. Wie jij denkt dat er tepletter valt waarom en wie het gedaan zal hebben?

Mijn bevinding nu

Code 1 is 4745 of 4547 7454 zo iets een combinatie van die 4 getalen

Code 2 is droom

Aysen zoekt op de laptop hoe ze een paracute onklaar kan maken. Maar dan was het denk ik voor bing. En dus dan heeft iemand een verkeerd nummer gepakt?

wie valt er?

Totaal aantal stemmen: 94

Aysen (12%)
Rikki (3%)
Nuran (6%)
Wiet (10%)
Lorena (1%)
Maxime (11%)
Mike (41%)
Noud (10%)
Nina (6%)
quote:Lotte35, 4 uur geleden

Als het Nina is, vraag ik me wel af wie het telefoontje naar Ludo gaat plegen.....

'Goedemiddag Ludo, als je wilt kun je je prinses met een plamuurmes van de landingsbaan komen steken.'

Dat vraagt om een liedje! Aaaaah????
quote:computersaysno schreef op 05 augustus 2013 @ 20:46:

Ik wil gewoon nu al weten wie dood is en niet pas 2 september......24/25 augustus is dat GTST live gedoe, dan is er vast wel iemand die z'n mond niet kan dichthouden.
Geen idee of het nep is maar ik zag op Twitter foto van een dode Nina voorbij komen...
quote:domblondje schreef op 06 augustus 2013 @ 12:09:

Geen idee of het nep is maar ik zag op Twitter foto van een dode Nina voorbij komen...Plaats plaats plaats! Dat wil ik gráág zien.
quote:nona_Acy schreef op 05 augustus 2013 @ 23:08:

Dat vraagt om een liedje! Aaaaah????Verkeerde topic
Oké dan, omdat jij het bent

Goede tijden, slechte tijden

Wie oh wie is er geplet

Is het Wiet, die maffe slet

Nina met d'r chaggo muil

Of toch Mike, die eeeeeeeeetterbuil

Geniaal!!!!
Code 5386
5836
Ik heb ook de dode Nina foto gezien net. Op fb.
http://imageshack.us/a/img835/7421/rsx7.jpg

Maar ze is wel erg jong hier, of niet?
Geloof niet dat die echt is. Dan zoiet ze er nog wel erg mooi uit voor iemand te pletter is gevallen.

Hoewel bij gtst kan alles natuurlijk.
Gatver, ik kan niet tegen foto's van opgebaarde mensen!

Ook niet als het nep is.
Het is een plaatje uit 2007 lees ik net. Uit een nachtmerrie van Ludo. Dus....
Nina zal zondag wel springlevend zijn..
Ik denk dat je moet denken inderdaad aan verhaallijnen en wat interessant is. Wie is er uitgespeeld en wie zeker niet. Zal wel echt enorm lomp zijn namelijk als de persoon die gevallen is dit overleefd!!

Mike en Aysen ligt te veel voor de hand. Ik denk dat het iemand is waarvoor het niet bedoeld. Per ongeluk de verkeerde oeps! Maxime of Nuran? Ik bedoel ook leuk wie heeft mijn zus vermoord?? Ludo op je dak of Aysen op je dak..interessant voor de verhaallijn!

Of Wiet door Lorena..nog wraak voor haar moeder. Je ziet in een stukje Rikki heel hard huilen.
Ik zou het wel lachen vinden als Ludo de parachute van Mike heeft gesaboteerd, maar dat het door een wisseling Nina is die tot moes klettert.

Dan heeft Ludo zijn eigen prinses om zeep geholpen. Kijken hoe hij dán reageert
quote:Lotte35 schreef op 07 augustus 2013 @ 11:20:

Ik zou het wel lachen vinden als Ludo de parachute van Mike heeft gesaboteerd, maar dat het door een wisseling Nina is die tot moes klettert.

Dan heeft Ludo zijn eigen prinses om zeep geholpen. Kijken hoe hij dán reageert Héél sadistisch, maar dit is inderdaad precies de verhaallijn waar ik op hoop. Vooral omdat Lucas dat verdachte telefoontje van Ludo heeft gehoord. Deze verhaallijn kan wel eens heel interessant gaan worden.
quote:Lotte35 schreef op 07 augustus 2013 @ 11:20:

Dan heeft Ludo zijn eigen prinses om zeep geholpen. Kijken hoe hij dán reageert En dan wil hij het goed maken door voor zijn kleindochter te zorgen, maar die gaat naar Mike omdat hij nu de wettelijke vader is.
Toch blijft die stem van Lorena/Nina/wie het ook is in m'n hoofd zitten die zegt "dit is zo mooi"

Dan zou je verwachten dat het Wiet of Mike is
Ik verstond daar: "Dit is zo moeilijk."
quote:mabelle schreef op 07 augustus 2013 @ 11:10:

Ik denk dat je moet denken inderdaad aan verhaallijnen en wat interessant is. Wie is er uitgespeeld en wie zeker niet. Zal wel echt enorm lomp zijn namelijk als de persoon die gevallen is dit overleefd!!

Mike en Aysen ligt te veel voor de hand. Ik denk dat het iemand is waarvoor het niet bedoeld. Per ongeluk de verkeerde oeps! Maxime of Nuran? Ik bedoel ook leuk wie heeft mijn zus vermoord?? Ludo op je dak of Aysen op je dak..interessant voor de verhaallijn!

Of Wiet door Lorena..nog wraak voor haar moeder. Je ziet in een stukje Rikki heel hard huilen.

Maxime en Nuran leven alletwee nog...

Ik las ergens op internet de theorie dat Aysen te pletter is gevallen omdat ze zelfmoord gepleegd heeft. In eerste instantie heeft ze de parachute van Bing gesaboteerd, maar die springt natuurlijk niet mee. Bing zit op het politiebureau te verkondigen hoe hij Aysen haat en hoe hij haar doodwenst. Zelf komt ze op het laatste moment nog meespringen en dus pakt ze de parachute die ze voor Bing heeft gesaboteerd. Haar laatste daad is dus zorgen dat Bing de schuld krijgt van de sabotage.
quote:Caro_22 schreef op 07 augustus 2013 @ 11:27:

En dan wil hij het goed maken door voor zijn kleindochter te zorgen, maar die gaat naar Mike omdat hij nu de wettelijke vader is.En begint Ludo dus een relatie met Mike.
Die theorie heb ik ook gelezen, Leaf.

Maar het kan ook gewoon Bing zijn die saboteerde. Hij zegt tegen Menno: "Sluit me maar op."

Hij is toch claustrofobisch? Dan zeg je dat toch niet, tenzij....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven