welke stad?
dinsdag 6 augustus 2013 om 21:59
Ik ga zaterdag een dagje treinen, ik wil een leuke gezellige stad bezoeken
Ik ga echt voor gezelligheid, mooie stad, hoef niet allerlei hippe winkels te zien, leuke struinmarktjes wel
Amsterdam, Rotterdam, Den Bosch vallen af, pas geweest.
Maastricht 2 jaar geleden geweest , maar zou weer een optie zijn
Iemand leuke ideetjes?
Ik ga echt voor gezelligheid, mooie stad, hoef niet allerlei hippe winkels te zien, leuke struinmarktjes wel
Amsterdam, Rotterdam, Den Bosch vallen af, pas geweest.
Maastricht 2 jaar geleden geweest , maar zou weer een optie zijn
Iemand leuke ideetjes?
dinsdag 6 augustus 2013 om 23:02
Ik wilde ook al Groningen zeggen, maar dat is volgens mij een rotend vanaf Middelburg. Maar wel erg leuk!
Ik vind zelf persoonlijk Amersfoort niet heel leuk, erg.. saai.. ofzo. Kan het niet goed uitleggen. Nijmegen vind ik ook erg leuk (maar volgens mij is dat vooral omdat het in mijn ogen qua sfeer op Groningen lijkt, haha!)
Ik vind zelf persoonlijk Amersfoort niet heel leuk, erg.. saai.. ofzo. Kan het niet goed uitleggen. Nijmegen vind ik ook erg leuk (maar volgens mij is dat vooral omdat het in mijn ogen qua sfeer op Groningen lijkt, haha!)
dinsdag 6 augustus 2013 om 23:11
het is dik 4 uur... wel maar 1 keer overstappen (in rotterdam), dus het langste deel kun je dan gewoon relaxed zitten..
áls je evt naar groningen gaat... tips zijn:
Le souk (is een leuk smal winkeltje)
de markt is ook altijd gezellig (en ook best vaak per week)
op de markt staat dan een belgische frietkraam die hele lekkere kruiden op hun patatjes gooien..
soms is er ook een markt met allemaal tweedehands spullen.
Je kunt op internet wel vinden op welke dagen dit plaatsvindt.
oja.. en aan het centrum vast zit het noorderplantsoen, op drukke dagen erg geliefd om lekker in het gras te gaan liggen
áls je evt naar groningen gaat... tips zijn:
Le souk (is een leuk smal winkeltje)
de markt is ook altijd gezellig (en ook best vaak per week)
op de markt staat dan een belgische frietkraam die hele lekkere kruiden op hun patatjes gooien..
soms is er ook een markt met allemaal tweedehands spullen.
Je kunt op internet wel vinden op welke dagen dit plaatsvindt.
oja.. en aan het centrum vast zit het noorderplantsoen, op drukke dagen erg geliefd om lekker in het gras te gaan liggen
dinsdag 6 augustus 2013 om 23:16
Groninger museum
http://www.groningermuseum.nl/
http://www.groningermuseum.nl/
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 6 augustus 2013 om 23:33
quote:bella85 schreef op 06 augustus 2013 @ 23:02:
Ik wilde ook al Groningen zeggen, maar dat is volgens mij een rotend vanaf Middelburg. Maar wel erg leuk!
Ik vind zelf persoonlijk Amersfoort niet heel leuk, erg.. saai.. ofzo. Kan het niet goed uitleggen. Nijmegen vind ik ook erg leuk (maar volgens mij is dat vooral omdat het in mijn ogen qua sfeer op Groningen lijkt, haha!)Ik vind Amersfoort een leuke stad, maar de winkels vind ik er heel erg standaard. Maar ik ken alleen het centrum van Amersfoort. Misschien heb ik de leuke straten van A'foort gemist.
Ik vind zelf persoonlijk Amersfoort niet heel leuk, erg.. saai.. ofzo. Kan het niet goed uitleggen. Nijmegen vind ik ook erg leuk (maar volgens mij is dat vooral omdat het in mijn ogen qua sfeer op Groningen lijkt, haha!)Ik vind Amersfoort een leuke stad, maar de winkels vind ik er heel erg standaard. Maar ik ken alleen het centrum van Amersfoort. Misschien heb ik de leuke straten van A'foort gemist.
woensdag 7 augustus 2013 om 08:17
woensdag 7 augustus 2013 om 08:24
quote:himalaya schreef op 06 augustus 2013 @ 22:02:
Haarlem?
Alkmaar?
Idd erg leuk.
Of Utrecht. Wilde Den Haag nog zeggen maar lees net dat die afvalt.
Vroeger wel eens in Arnhem geweest maar of dat tegenwoordig leuk is weet ik niet.
Ja en Maastricht blijf ik leuk vinden.
Haarlem?
Alkmaar?
Idd erg leuk.
Of Utrecht. Wilde Den Haag nog zeggen maar lees net dat die afvalt.
Vroeger wel eens in Arnhem geweest maar of dat tegenwoordig leuk is weet ik niet.
Ja en Maastricht blijf ik leuk vinden.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 9 augustus 2013 om 06:24
quote:lilalinda schreef op 07 augustus 2013 @ 09:57:
Idd Zwolle zwingt niet
Hoe kom je daar nou bij net de Blauwvingerdagen gehad ook totaal goed voor zo,n 100000 bezoekers nu de grote zomerkermis echt gezellig.
Ook bevrijdingsfestival is de grootste van het land en de gezelligste en ook op voetbalgebied doen we ook leuk mee en waar staat de mooiste boekhandel van het land en ziekenhuis ?
Ga dat zien in Zwolle
Idd Zwolle zwingt niet
Hoe kom je daar nou bij net de Blauwvingerdagen gehad ook totaal goed voor zo,n 100000 bezoekers nu de grote zomerkermis echt gezellig.
Ook bevrijdingsfestival is de grootste van het land en de gezelligste en ook op voetbalgebied doen we ook leuk mee en waar staat de mooiste boekhandel van het land en ziekenhuis ?
Ga dat zien in Zwolle
vrijdag 9 augustus 2013 om 09:19
quote:slobberbone schreef op 09 augustus 2013 @ 06:24:
[...]
je hebt het over festivals,voetbal, kermis etc. het gaat over een dagje stadten. Dan heeft Zwolle geen meerwaarde
[...]
je hebt het over festivals,voetbal, kermis etc. het gaat over een dagje stadten. Dan heeft Zwolle geen meerwaarde