ballstretcher
dinsdag 7 februari 2012 om 11:16
Dan ben ik toch weer iets tegengekomen waarover volgens mij nog geen topic bestaat; de ballstretcher. Mijn huidig (en als het goed is blijvend) lief draagt er eentje. Bijna alle dagen blijkbaar, maar pas nu na 6 maanden weet ik het. Hij heeft hem steeds zorgvuldig afgedaan en opgeborgen omdat-ie bang is dat ik het een afknapper zou vinden... Nu heeft hij hem late zien; het is een dikke stalen ring met twee schroefjes, volgens hem zo'n 700 gram. Deze doet hij dan om zijn zak zodat het zijn ballen omlaag trekt.
Ik weet dat het voor sommige mannen blijkbaar prettig is als er tijdens de seks wat aan de ballen wordt getrokken, maar de hele dag?!?
Hij vertelde me dat hij hem voornamelijk draagt om "low hangers" te "kweken" omdat hij dat geil vindt. (goole images tip: "low hangers").
Nu was het me al eens opgevallen dat het er in zijn kruis wat losjes aan toe gaat
.
Ik ben nu aan het overwegen of ik bezwaar moet maken of niet; van de
ene kant maakt het me niet zoveel uit, maar ik geloof dat ze van mij ook niet echt nóg "lower" hoeven. Dat het zo'n ouwemannenzak wordt, zeg maar.
Hij geeft zelf aan dat de rek er nu wel zo'n beetje uit is, maar zeker is hij hier niet van. Is er iemand die hier kennis van heeft, of een partner heeft die zo'n ding draagt?
Ik moet hier toch een mening over vormen!
Ik weet dat het voor sommige mannen blijkbaar prettig is als er tijdens de seks wat aan de ballen wordt getrokken, maar de hele dag?!?
Hij vertelde me dat hij hem voornamelijk draagt om "low hangers" te "kweken" omdat hij dat geil vindt. (goole images tip: "low hangers").
Nu was het me al eens opgevallen dat het er in zijn kruis wat losjes aan toe gaat
Ik ben nu aan het overwegen of ik bezwaar moet maken of niet; van de
ene kant maakt het me niet zoveel uit, maar ik geloof dat ze van mij ook niet echt nóg "lower" hoeven. Dat het zo'n ouwemannenzak wordt, zeg maar.
Hij geeft zelf aan dat de rek er nu wel zo'n beetje uit is, maar zeker is hij hier niet van. Is er iemand die hier kennis van heeft, of een partner heeft die zo'n ding draagt?
Ik moet hier toch een mening over vormen!
donderdag 8 augustus 2013 om 12:32
donderdag 8 augustus 2013 om 13:59
donderdag 8 augustus 2013 om 16:50
Leuk Chart! Als je dan een trio hebt met een JG en een OG kan je met hun kwaksels samen een deegje maken voor de pannenkoeken. Handig!
Ik heb trouwens ook wel eens een vriendje gehad die zichzelf af en toe verwende met het dragen van een bs. Dat ding zat strak en na de daad moest hij af, dan ging het klemmen en irriteren. Het lijkt me beslist ongezond om dagelijks een bs te dragen. Het lijkt me ook slecht voor de kwaliteit van het zaad, het is niet voor niks dat de ballen zich juist tegen het lijf aan "klemmen" bij kou.
Ik heb trouwens ook wel eens een vriendje gehad die zichzelf af en toe verwende met het dragen van een bs. Dat ding zat strak en na de daad moest hij af, dan ging het klemmen en irriteren. Het lijkt me beslist ongezond om dagelijks een bs te dragen. Het lijkt me ook slecht voor de kwaliteit van het zaad, het is niet voor niks dat de ballen zich juist tegen het lijf aan "klemmen" bij kou.
donderdag 8 augustus 2013 om 19:35
quote:kleppers schreef op 08 april 2012 @ 08:41:
Ben begonnen met ijzeren ringen van een hardware store, toen een split collar van 7 cm hoog (1 kg) en sindskort een van 9 cm (1,5 kg).
Anderhalve kilo!
Dat is al veel gewicht om aan een arm te dragen, laat staan dat je dat ergens aan gaat hangen dat helemaal niet bedoeld is om zoveel gewicht te kunnen houden!
Lijkt mij allesbehalve gezond...
Ben begonnen met ijzeren ringen van een hardware store, toen een split collar van 7 cm hoog (1 kg) en sindskort een van 9 cm (1,5 kg).
Anderhalve kilo!
Dat is al veel gewicht om aan een arm te dragen, laat staan dat je dat ergens aan gaat hangen dat helemaal niet bedoeld is om zoveel gewicht te kunnen houden!
Lijkt mij allesbehalve gezond...
Tralalala
zondag 18 augustus 2013 om 17:59
Overdrijven is echt een kunst. Zelf draag ik zo af en toe een ballstretcher en het bevalt mij prima. Wel houd ik het beperkt tot een stretcher van 2,5 cm. de druk op de ballen voelt voor mij echt prettig aan, maar dat is natuurlijk altijd persoonlijk. Overigens moet ik er niet aan denken om dat ding tijdens 'de daad' te dragen, veel te pijnlijk voor mij!!
Als je vriend zijn ballen alleen maar steeds lager wil laten hangen dan zou ik dat toch bespreekbaar maken in jouw situatie. Erg gezond lijkt het me niet.
Als je vriend zijn ballen alleen maar steeds lager wil laten hangen dan zou ik dat toch bespreekbaar maken in jouw situatie. Erg gezond lijkt het me niet.
wees jezelf, er zijn al zo veel anderen