Het mooie inrichtingen-topic.
woensdag 7 augustus 2013 om 10:34
De titel zegt het al: ik kijk graag naar mooie interieurs om inspiratie op te doen voor mijn eigen huis(je). Ik zou graag zienw at jullie als forummers nu mooie inrichtingen vinden en hoop vooral dat er veel plaatjes geplakt worden hier.
TO begint: ik hou van brocante, lief en romantisch. En van oudere huizen met balkenplafonds, rare hoekjes en vides.
Schattige studio (al mis ik persoonlijk een beetje kleur)
TO begint: ik hou van brocante, lief en romantisch. En van oudere huizen met balkenplafonds, rare hoekjes en vides.
Schattige studio (al mis ik persoonlijk een beetje kleur)

donderdag 8 augustus 2013 om 21:36
donderdag 8 augustus 2013 om 23:02
quote:Mevrouwdekees schreef op 08 augustus 2013 @ 22:51:
Is dat die in de Pannekoekstraat Hiltje? Daar heb ik ook wel eens staan kwijlen. Ook wel eens een kast gekocht die daar te koop was, maar wel online een betere deal.
Jep! En dan was dat vast een gave kast!
Ik laat me er wel door inspireren hoor. Zo heb ik heel duur behang gekocht van Cole and Son (ook daar te koop) voor een accentmuurtje. En ik ga me ook bezondigen aan het kopen van een knock-off Eames chair (een oranje eetkamerstoel voor aan mijn bureautje- wordt toch niet veel op gezeten).
Is dat die in de Pannekoekstraat Hiltje? Daar heb ik ook wel eens staan kwijlen. Ook wel eens een kast gekocht die daar te koop was, maar wel online een betere deal.
Jep! En dan was dat vast een gave kast!
Ik laat me er wel door inspireren hoor. Zo heb ik heel duur behang gekocht van Cole and Son (ook daar te koop) voor een accentmuurtje. En ik ga me ook bezondigen aan het kopen van een knock-off Eames chair (een oranje eetkamerstoel voor aan mijn bureautje- wordt toch niet veel op gezeten).
donderdag 8 augustus 2013 om 23:14
quote:Mevrouwdekees schreef op 08 augustus 2013 @ 23:11:
Zoneen Hiltje
[afbeelding] (nee dat ben ik niet, veel minder slank en langharig)
en ik heb ook deze neppert
[afbeelding]
Jaaaa, een Sintesi. Die staat ook op mijn wensenlijst (als ik ongeveer weet waar ik hem neer wil zetten).
Die is ook niet spuugduur. Ook niet goedkoop maar wel te doen.
Zie/merk je nou echt verschil met die nep-eames? Ik heb de echte al wel bekeken maar dat is net zo goed een kunstofkuip waar ik niet van achterover val.
(sommige banken van 6.000,- echter staan hard te roepen: ik ben heeeeel mooi en van hele luxe stof dat zie je van een kilometer afstand ).
Zoneen Hiltje
[afbeelding] (nee dat ben ik niet, veel minder slank en langharig)
en ik heb ook deze neppert
[afbeelding]
Jaaaa, een Sintesi. Die staat ook op mijn wensenlijst (als ik ongeveer weet waar ik hem neer wil zetten).
Die is ook niet spuugduur. Ook niet goedkoop maar wel te doen.
Zie/merk je nou echt verschil met die nep-eames? Ik heb de echte al wel bekeken maar dat is net zo goed een kunstofkuip waar ik niet van achterover val.
(sommige banken van 6.000,- echter staan hard te roepen: ik ben heeeeel mooi en van hele luxe stof dat zie je van een kilometer afstand ).