Het mooie inrichtingen-topic.

07-08-2013 10:34 2267 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al: ik kijk graag naar mooie interieurs om inspiratie op te doen voor mijn eigen huis(je). Ik zou graag zienw at jullie als forummers nu mooie inrichtingen vinden en hoop vooral dat er veel plaatjes geplakt worden hier.

TO begint: ik hou van brocante, lief en romantisch. En van oudere huizen met balkenplafonds, rare hoekjes en vides.

Schattige studio (al mis ik persoonlijk een beetje kleur)

Denk eerder New York
Ik vind heel veel dingen mooi trouwens.

plaatje doet het niet, jammer
Ik wilde net hetzelfde komen vragen Ceci, kun je wat foto's weghalen uit de OP? Zo zonde van zo'n topic.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 08 augustus 2013 @ 21:34:

Ik wilde net hetzelfde komen vragen Ceci, kun je wat foto's weghalen uit de OP? Zo zonde van zo'n topic.Dat wilde ik ook vragen. Heel irritant om steeds te moeten scrollen en de pagina's zijn zo wel heel snel vol.
Grappig trouwens om al die verschillende smaken te zien. Ik ga ook eens even aanvragen of ik plaatjes mag gaan plakken.

leuk idee voor een kastje!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Zonder schilderijtjes

quote:Nouschi schreef op 08 augustus 2013 @ 21:47:

Zonder schilderijtjes

[afbeelding]Die bank!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eens met iedereen. Het is in het begin van het topic ook al een paar keer gevraagd.

Ceci: aub je plaatjes uit de op verwijderen (en in een gewone post plakken)
Ik ben trouwens ook fan van DepotRotterdam. Ze hebben een prachtige winkel en doen interieurprojecten. Onbetaalbaar helaas......want alleen maar de mooiste en duurste designers en op maat gemaakte kasten en custom made behang.

quote:Ceci schreef op 08 augustus 2013 @ 16:49:

[afbeelding]Verschríkkelijk
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Is dat die in de Pannekoekstraat Hiltje? Daar heb ik ook wel eens staan kwijlen. Ook wel eens een kast gekocht die daar te koop was, maar wel online een betere deal.
En nog wat meer van Depot Rotterdam:

quote:Mevrouwdekees schreef op 08 augustus 2013 @ 22:51:

Is dat die in de Pannekoekstraat Hiltje? Daar heb ik ook wel eens staan kwijlen. Ook wel eens een kast gekocht die daar te koop was, maar wel online een betere deal.

Jep! En dan was dat vast een gave kast!

Ik laat me er wel door inspireren hoor. Zo heb ik heel duur behang gekocht van Cole and Son (ook daar te koop) voor een accentmuurtje. En ik ga me ook bezondigen aan het kopen van een knock-off Eames chair (een oranje eetkamerstoel voor aan mijn bureautje- wordt toch niet veel op gezeten).
Lampen van Zenza, vooral zo'n roedeltje.

In mijn huis deze graag

quote:Very__Cherry schreef op 08 augustus 2013 @ 22:45:

[...]

Verschríkkelijk Beetje flauw om een ander af te zeiken om zijn/haar smaak, in een topic als dit.
Zoneen Hiltje

(nee dat ben ik niet, veel minder slank en langharig)

en ik heb ook deze neppert

quote:Mevrouwdekees schreef op 08 augustus 2013 @ 23:11:

Zoneen Hiltje

[afbeelding] (nee dat ben ik niet, veel minder slank en langharig)

en ik heb ook deze neppert

[afbeelding]

Jaaaa, een Sintesi. Die staat ook op mijn wensenlijst (als ik ongeveer weet waar ik hem neer wil zetten).

Die is ook niet spuugduur. Ook niet goedkoop maar wel te doen.

Zie/merk je nou echt verschil met die nep-eames? Ik heb de echte al wel bekeken maar dat is net zo goed een kunstofkuip waar ik niet van achterover val.

(sommige banken van 6.000,- echter staan hard te roepen: ik ben heeeeel mooi en van hele luxe stof dat zie je van een kilometer afstand ).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven