Ook in de zomer tetteren we

02-07-2013 13:51 2850 berichten
Deel 29 inmiddels.

We tetteren soms effies wat minder, er zijn soms wat wolken aan de hopelijk ooit weer strakblauwe hemel.

Maar ik tetter dus ik besta

link naar deel 28
Alle reacties Link kopieren
Joepie "cheer" Spliint, dat kllinkt leuk!! Grappig he hoe zoiets vaak gaat, je kiest dan toch met je gevoel en poes net zo. Grappige geboorte datum ook trouwens 1-11-11 makkelijk te onthouden

Trouwens ik ben nu ook ineens ongesteld na een paar maand, zomaar. Zou het dan toch zo zijn, dat vrouwen die hun leven delen op het internet ook hun ongesteldheid afstemmen?? (Is trouwens echt zo, hier in huis toen M ook nog thuis woonde waren we altijd met z'n drieen tegelijk ongesteld. En als M weer een tijdje thuis woont is het ook in no time weer zo dat R en M gelijk aan de beurt zijn. Welkom in "Huize TutPrut"

Ketchup chips zijn de kids hier wel gek op maar ik houdt meer van wokkels, en nootjes en sinds kort hebben ze hier mijn lievelings chips: Cornucos (die dingen die zo leuk in je neus passen) . Je hebt hier een hele lange rij met chips, de gekste soorten zoals "chickenwing" Ben zelf niet zo'n chipper

Gaat ie weer een beetje Ratje? Moeilijk he om zo je ziel bloot te moeten laten "schrapen". Alsof de psych laagje voor laagje afschraapt om bij "het probleem" te komen. Oh en behang'ze.

Its, sterkte met de was en wat erna komt als het erna komt natuurlijk, niet nadat de was zich alweer heeft opgestapeld

Slof moest je nu vandaag naar de ortho? Ik heb trouwens wel eens mousse gebruikt maar die blijft zo hard, krijg je zo'n knisperkoppie van.

Pilou, wat knap dat je zo netjes bent met je dieet en dat ze op het werk bij "Jodekoe" stoppen, misschien bouwen ze het langzaam af naar "Jode" en "Jo" en beschuit daar zitten maar weinig calorie in toch of past het op een andere manier niet in je dieet?

Oh en sterkte bij de dok!

Fioooool, leuk programma!!

Bieb, nog last v een "Day After" gevoel?

Morgen naar Shuswap Lake, zo'n 6 uur rijden, door de Rockies, dus een mooie rit. Om 6 uur halen we de boot op. Spannend. Ik hoop dat ik er een beetje charmant in kan komen. De boot komt met een wakeboard zodat ze kunnen waterboarden. De honden gaan ook mee, we moeten nog zwemvesten voor ze kopen.
Optimist tot in de kist!
quote:Biebeliee schreef op 08 augustus 2013 @ 18:49:

Wat fijn allemaal Splint!

Ik voel me helemaal blij omdat jij zo blij bent quote:Slofje schreef op 08 augustus 2013 @ 19:18:

Ik wordt er ook helemaal blij van

En toen zat ik bij de kapper (toen las ik dit) driftig te slikken. Ineens kwam weer boven dat iedereen zo mee-verdrietig was toen Sil overleed. En nu leeft iedereen zo mee met de nieuwe.

Is het al weer niet veel te lang geleden dat we lekker hebben ge-group-hug-d? Ik voel er wel weer voor.

Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
splint ik ben zo enorm blij voor je
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik ben voor een groephug!

Maar we zijn ook blij voor je lieverd. Na al het verdriet dat jullie hebben gehad na het overlijden van Sil is dit zó leuk om mee te maken en mee te voelen. Dikke kus voor jou. Omdat ik je zo lief vind.
Zo, en nu weer met beide beentjes op de grond en even wat socialer reageren.

Slof, Mickey hebben we uiteindelijk niet meer opgezocht. Man vond hem toch wel erg op Sil lijken.

Ratje, wat lastig zeg, dat de therapie dat oproept. Kun je wel fijn praten met de peut?

Plou, lekker zeg, dat je geen strijd voor hoeft te leveren voor je eetpatroon, dat is anders zo vermoeiend. Man heeft ook altijd op zijn werk geroepen dat hij geen taart lust en dat scheelt hem een hoop opdringerigheid.

Hoe bevalt het so far op je werk?

Fiolle, heb je je lijstje af kunnen werken vandaag? Peter Vos is toch een tekenaar? Was het leuk?

Ja Slof, was je naar de ortho vandaag?

Fantje, jij hebt een leuk weekend voor de boeg! Hopelijk lukt alles zoals je het graag wilt en kun je lekker de kano in. gezellig hoor, met de hele bubs op stap.

Nou, en de rest van het getetters was van mezelf, geloof ik.

Mijn haar gisteren was echt hilarisch. Wel een foto gemaakt, maar daar zie je het effect helemaal niet zo goed. Nu net heeft de kapper het helemaal met een ronde borstel geföhnd en nu zit het weer zo vol. Het beweegt los om m'n hoofd, zo'n 'Pam, je haar danst!' gevoel.....

Oh, ketchupchips ken ik niet, maar het klinkt niet heel aantrekkelijk. Daarentegen ben ik gek op naturel, bolognese, paprika (niet die zoete), haertbreakers, mama mia's, pomtips, cheezels, pindaflips en allerlei soorten nootjes. Zucht.
Zeg, hou eens op, nu zit ik toch te snotteren.

Jullie zijn lief.
Nou vooruit, nog twee dan.

Mooierd!!
Splint Je doet de kat zijn naam eer aan

Wat een leukerd en hij klinkt heel leuk van karakter ook.

En Fant, die calorieën interesseren me werkelijk waar helemaal niets. De koolhydraten daarentegen.... Dus nee, geen beschuit voor mij.

Werk is prima overigens.

Net een minimeet bij Claude. Ik had mezelf uitgenodigd en we hebben samen lekker gegeten en gekletst. Was fijn en gezellig
Oh wat leuk!

Nog een skippybal gezien?

mijn verhaal volgt morgen!

Maar ik weet wel waar de volgende meet (binnenkort) gehouden gaat worden
Een prachtige skippybal
Hee hallo!!!

Skippybal, pfah!
Jij begon er zelf over!

Hallo!!!

Omdat ik niet bij de grouphug smiley kan, maar wel even wil delen! Mits wifi werkt
Wat leuk een minimeet dames,

Fiol doe eens een foto van je skippy bal
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Wifi werkt! En je zat er midden tussenin hoor, bij de groeps hug.

Heb je het leuk daar op je tapijt?

Ja, foto-tijd!

Genieten jullie (zwangeren) van de afkoeling?
Tssssssssssssssssssskk!

Maareh, was zeker een gezellig minimietje.

En nu ben ik moe
Leuk Plous en Viooltje, van spontane minimeet!

En Splint, wat klinkt je heerlijk blij, werkt aanstekelijk!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Oh, mijn tsk was een reactie op Splint van 23:19. Maar ik werd afgeleid.
Hahaha, het is net of Skippy een smoking aanheeft!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Dit is een mooie tijd om even te vertellen dat de orthopeed mij heeft geadviseerd om toch een operatie te laten doen. Dinsdag heeft hij dus overleg gehad met de neuroloog en op grond van de klachten en de scan wilde hij me graag snel zien. Hij vertelde dat er in nederland te veel onnodige hernia-operaties uitgevoerd werden, maar dat er ook gevallen zijn waarbij een operatie zeker verlichting van de klachten en genezing kan geven, en ik ben zo'n geval . Ik schijn een behoorlijke knoepert van een hernia te hebben, die volgens hem niet zo snel vanzelf zal verdwijnen. Hij had me graag gezien toen ik nog op handen en knieën "liep", maar helaas is het beleid hier zo dat het (te) lang duurt voordat de scan gemaakt wordt en voordat je daadwerkelijk bij een orthopeed terechtkomt.

Nou ja, voordat ik weer oeverloos doorklets . Ik wordt over een week of 3 ingepland en kan tot die tijd er nog over nadenken, omdat ik eigenlijk niet sta te springen, maar ik denk dat ik het maar moet laten doen. Vriendin, ma en Dave vinden dat ook.

Nu zit ik dus weer op omdat mijn voet zo'n pijn doet grr.

Maar ik heb wel een nieuwe thee voor mijn neus: Pickwick Vanilla Warmth en dies hastikke lekker! Aanrader!

anoniem_6534096ea70fa wijzigde dit bericht op 09-08-2013 05:22
Reden: fotootje erbij
% gewijzigd
Kun je wel slapen, Splinter of lig je te stuiteren in je bedje?

Maar ik snap wel dat je op zo'n mooie zwarte gevallen bent, hoor, na al die foto's van Brammetje gheghe

Hij is lief en het is ook leuk dat hij zo speels en ondeugend is. Kan nu al niet wachten op je verhalen van maandag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven