Entertainment alle pijlers

Prince Paradiso

09-08-2013 18:26 24 berichten
Al iemand kaarten? Ik kom er niet doorheen. Had best wat eerder aangekondigd mogen worden
Uitverkocht, eens vragen wat de ratten op MP vragen...
Oh, ik dacht een topic over "wat vinden jullie van deze naam?"
Ghe ghe, ik schrijf 'm meteen op voor als ik ooit een jongen krijg
Alle reacties Link kopieren
Ik hoorde het ook nét pas bij editie nl maar uitverkocht natuurlijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
En op MP zie ik 700,- geboden worden voor 2 kaartjes
Ik wist t wel maar heb me bedwongen... Ben nog te ziek om te gaan maar mennnn wat baal ik gigantisch...
Ik stond 1 seconde over 6 id wachtrij maar toen ik 13 minuten later binnen was was het uitverkocht.

Maar volgens mij gaan er 1200 mensen id Paradiso . Als 300 mensen 4 kaartjes kopen is t natuurlijk snel uitverkocht .

600 voor 2 concerten dan.
En dat vind ik zo stom, dat ze je wel binnenlaten terwijl t al uitverkocht is.

Dat heb ik al eerder meegemaakt, zit je echt voor Jan met de korte achternaam te wachten en je te verheugen.
Ik ben geabonneerd op de mail van Paradiso, maar mooi niet dat die een aankondiging hebben gestuurd. Vinnik wel raar eigenlijk, als trouw bezoeker.

Niet dat ik zou hebben gekund, ben hoogzwanger, maar het gaat om het prrrrincipe.

En die doorverkoopmensen mogen van mij uitglijden in een heel dikke vieze hondendrol. Van een Sint-Bernard met darmproblemen. Op blote voeten.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Op Twitter stond t wel.

Ik denk dat ze het zelf ook pas heel laat wisten dat onze koninklijke hoogheid dit bedacht heeft.
Eind vd middag stond t op Twitter.
quote:ClaudeFiolle schreef op 09 augustus 2013 @ 18:43:

En die doorverkoopmensen mogen van mij uitglijden in een heel dikke vieze hondendrol. Van een Sint-Bernard met darmproblemen. Op blote voeten.

Helemaal mee eens.

Ik kwam er uiteindelijk ook doorheen en kon nog kaarten zoeken. had dan meteen 'uitverkocht' erbij gezet. Grrr.
Is ook aangekondigd op 3fm rond 4 uur.
Dat bedoel ik Star.

Waarom nog wel kaarten kunnen zoeken en dan ze niet vinden.

Ik wilde er 4 maar kon er ook geen 1 krijgen.

Waarom dan niet een bericht uitverkocht?

Stom gedoe blegh ( ja haha ik baal )
Neeeee!! Hier wist ik niks van
Ik kwam er doorheen op de site van Paradiso, had 1 kaartje gereserveerd maar toen ik wilde betalen werd ik eruit gegooid.......
Nou dat is helemaal lekker!
quote:Donnay schreef op 09 augustus 2013 @ 19:08:

Ik kwam er doorheen op de site van Paradiso, had 1 kaartje gereserveerd maar toen ik wilde betalen werd ik eruit gegooid....... Dan ga je toch helemaal over je nek
quote:Star schreef op 09 augustus 2013 @ 19:21:

[...]

Dan ga je toch helemaal over je nek Had manlief al helemaal blij gemaakt dat hij erheen kon gaan (helaas wel alleen want ik ben hoogzwanger) maar helaas.....
Op MP staan ook nog een paar mensen die rond de 100,- verkopen. Enkele kaartjes. Misschien heb je mazzel en lukt het nog.
Zijn vast valse kaartjes.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Wj hebben ook geprobeerd kaartjes te bestellen, zaten al helemaal klaar en nog te laat. Jammer! :(
Wees gewaarschuwd met MP kaarten...

De kaarten zijn gewoon een geprintte mail, met QR of streepjescode. En degene die als eerste naar binnen gaat met de streepjescode die mag erin. Daarna werkt de code niet meer.

Makkelijk dus even 2x uit te printen en 1x te verkopen en zorgen dat je wel als verkoper vooraan staat als de deuren open gaan, koper heeft dan pech want er is al iemand binnen met die unieke code.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven