Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic deel VIII

08-01-2013 10:01 2864 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vrekken en besparen is van alle tijden, dus daarom alweer deel 8 waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Viva Vrekkentopic VII

Vrekwaardig eten

Baby vrekking

En op Overige is een weggeeftopic!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:BlauwTheekopje schreef op 08 augustus 2013 @ 11:59:

Gemaakt via de hema site. Bij betaling de code gekopieerd vanuit de email. Die kun je dan als kortingscode invoeren.Ah, dat klinkt goed. Ik was al bang dat ik voor niks aan het knutselen was geslagen ;)
Voor de dames die bezig zijn met zwanger worden, hier kun je 3 gratis testen bestellen: http://www.zwangerenkids.nl/gratis

En hier kun je je aanmelden voor een gratis neutral face pakket (ze geven er 1000 weg): http://www.yunomi.nl/apps ... tral-face-care-testpakket
Vandaag handzeep bij kruidvat gekocht voor 25 cent! Kruidvat eigen merk handzeep, het zijn de oude verpakkingen. In "mijn" kruidvat stonden ze in een rek met allemaal afgeprijsde producten (dus niet bij de handzeep zelf) Ze waren afgeprijsd voor 50 cent en daar ging bij de kassa nog eens 50% af.

nog een tip voor brildragers die graag eens lenzen willen proberen:

bij Eyewish kun je gratis daglenzen proberen. Je krijgt een set van 10 lenzen, daarmee kun je dus 5 dagen lenzen proberen. Bij het filiaal in mijn woonplaats voeren ze de meting gratis uit (weet niet of dat overal zo is) en je krijgt uiteraard uitleg over het inbrengen.

Ook handig als je nog op vakantie gaat, bijv. voor bij het zwembad.
quote:Shenandoah schreef op 05 augustus 2013 @ 19:02:

Weggeefhoek worden ze inderdaad vaak genoemd, of ruilen.

Vaak kun je via zo'n groep wel weer doorlinken naar de volgende.

Hier aangemeld voor de groep van eigen woonplaats, en een stuk waar manlief doorheen komt vanaf zijn werk, daar kwam de wip en het kleed ook vandaan.bedankt voor de tip, heb me aangemeld bij de weggeefhoek van mijn woonplaats en krijg een doorgeefzak met kinderkleertjes. mooie aan de weggeefhoek is ook dat je spullen die je niet meer gebruikt makkelijk weer door kan geven. Er rouleren dus verschillende kledingzakken en boekendozen hier in de regio.
Zo, foto-album is besteld Hier ook fan van de weggeefhoek, maar vooral om mijn eigen spullen weg te geven tot nu toe.
In de allerhande staat een waardebon waarbij je Napoleon cola retouw krijgt
Heb bij een reformhuis gedroogde kruiden gekocht. Deze waren veel voordeliger dan bij de AH. De verpakking is minder luxe.

Voor een bakje basilicum van 25 gram 0,75 betaald bij reform. Bij AH kost 16 gram iets van 1,40.

Ik geloof dat bij de Turkse en Marokkaanse winkels dezelfde prijsverhoudingen gelden. De presentatie en de kleuren zijn sfeervoller en dat krijg je er gratis bij.
inflatie juli 2012-2013 een whopping 3,1%
it's a big club and you ain't in it
Woehiee!!! :-D
Ik ben weer terug van vakantie!

Gisteren een Vaseline bodylotion gekregen van Yunomi. Zomaar! dat is de 1e keer dat ik zomaar wat van ze krijg.
http://www.colourcatcher.nl/dylon/gratis-proberen.html

gratis colour catcher doekjes.
Bij de reclamefolder van Kruidvat zit deze week een stickervel.

20% extra korting op een product naar keuze. Er zitten ook twee stickers op voor 25% korting op active fit van pampers.

Stickers zijn alleen geldig op woendag 14 augustus vanaf 17:00 uur (extra koopavond)
Hier ook nog een vrek.

Mijn vriend wordt af en toe gek van me. Heb me aan het begin van het jaar het doel gesteld om voor ¤40,- per week boodschappen te doen. We hebben een huishouden wat bestaat uit 2 volwassenen / 2 cavia's en een papegaai.

We zijn vorig jaar verhuisd naar een koopwoning. Gelijk zonnepanelen laten plaatsen en inmiddels een paar 100KwH teruggeleverd (en ook een groot deel gelijk opgemaakt).

Nu zijn we druk aan het sparen om over 9 jaar de badkamer / bovenverdieping een opknapbeurt te geven en gelijk een warmte terugwin installatie te plaatsen.

Ik zal dit gedeelte in het forum vaak bezoeken
Maiskip, dat is pas echt een lange termijn planning, over 9 jaar de bovenverdieping verbouwen. Hoe ga je het volhouden om zo lang gemotiveerd te blijven (serieuze vraag hoor, hier kwam de badkamer me na 2 jaar echt de keel uit).

Wel goed van jullie, zonnepanelen en warmte terug win installatie..
Deze week goed gevrekt, alle avonden bij schoonmoeder gegeten

In ruil daarvoor druk in de tuin bezig geweest, vooral brandnetels weghalen
ik denk dat het grote vrekken wel weer zal beginnen als de vakantiegangers eenmaal teruggekeerd zijn op hun stek en in hun portemonnee hebben gekeken.
it's a big club and you ain't in it
ik heb hier een optimel code in de aanbieding. je kunt me mailen op mugske at livepuntnl
Mag ik hem mugske? flashy@live.nl

Onze portemonnee is nog prima gevuld hoor na onze vakantie.

We zijn niet straatarm terug gekomen
flashy: hij zit in je mailbox!
quote:ambra schreef op 14 augustus 2013 @ 21:25:

Maiskip, dat is pas echt een lange termijn planning, over 9 jaar de bovenverdieping verbouwen. Hoe ga je het volhouden om zo lang gemotiveerd te blijven (serieuze vraag hoor, hier kwam de badkamer me na 2 jaar echt de keel uit).

Wel goed van jullie, zonnepanelen en warmte terug win installatie..We hebben nu een nog goede / mooie ( 6 jaar oude) badkamer maar we moeten eerst sparen voordat we dus de badkamer kunnen verbouwen. Ben niet iemand om de hypotheek te verhogen voor een verbouwing. En mijn plan is om gelijk de bovenverdieping te voorzien van nieuwe vloerbedekking / opnieuw gespoten muren. Alles op zijn tijd.
quote:ambra schreef op 14 augustus 2013 @ 21:25:

Wel goed van jullie, zonnepanelen en warmte terug win installatie..Hier ben ik het wel mee eens. Natuurlijk is het goed dat je geld opzij legt om "een keer" wat te verbouwen. Maar 9 jaar is nog wel erg ver weg. Vergeet niet ook af en toe te genieten van je geld.
Als je iets heel graag wilt hebben en geduld kan opbrengen, kan je ook op eBay het product opzoeken. Dit doe ik vaak met mascara's (maybelline bijvoorbeeld) die ik dan voor een prikkie koop (als je dit op tijd doet, zit je niet zonder).

Ik kijk ook voor kleding in outlets. Onlangs nog voor 10 euro een blouse en vest gekocht die voorheen 50 euro per stuk waren. Voor de mensen in zuid-Holland: in alphen zit een lady sting met opheffingsuitverkoop. Morgen laatste dag geloof ik
Ik heb deze link, die ik vaa gebruik als ik iets niet meteen nodig heb

http://www.ah.nl/appie/bonus/volgende-week

dan zie je wat er volgende week in de bonus is Zeker vanaf donderdag toch de moeite waard om te kijken of je een boodschap niet pas maandag kunt gaan doen.
Ik weet niet of deze al voor bij is gekomen??

Gratis campina vla

Die sap van appelsientje heb ik nog niet gevonden. Gisteren extra naar de apple geweest maar daar hadden ze die ook niet.
quote:Mugske schreef op 16 augustus 2013 @ 11:36:

flashy: hij zit in je mailbox!Dankjewel!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven