camera mee festival. Mag dat?

09-08-2013 20:59 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
we gaan morgen naar dutch valley. Ik zou graag fotoos maken. Mag dat? Op de site staat dat opnameapparatuur verboden is, maar is dat niet video? Ik hoop dat iemand het weet.
Kleine digitale camera mag, prof materiaal niet.
Maar wat is professioneel. Is een srl profi?
een spiegelreflex met grote lens is proffesioneel. Maar ik zou sowieso niet zo een dure camera meenemen naar welk festival dan ook
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:itsme26 schreef op 09 augustus 2013 @ 21:06:

een spiegelreflex met grote lens is proffesioneel. Maar ik zou sowieso niet zo een dure camera meenemen naar welk festival dan ook

Dat dus! Een kleine digitale camera is eigenlijk altijd oke, over srl met lenzen gaan ze moeilijk over doen en je kan het alleen kwijtraken of het gaat stuk of je word bestolen..en het is onhandig

Toevoeging: bij bv Lowlands staat er specifiek bij dat een spiegelreflex camera niet mee naar binnen mag.
Loop je idd alleen maar mee te sjouwen. Soms mag het, soms niet. Is ter beoordeling van de beveiliging. Ik zou het risico niet nemen.

Maar ik ga ook altijd licht naar een festival. Ook geen dure smartphones mee, nu die zoveel gerold worden, maar een oude telefoon die ik een keer gekregen heb.

Veel plezier morgen!
Neem 'n wegwerpcamera mee! Klein, licht en goedkoop, dus je hoeft er niet voorzichtig mee te doen.
Ik wil graag enigszins kwaliteitsfotos. Neem mijn kleine digi wel mee...jammer hoor. Misschien mijn bejaarde spiegel. Mag t niet gaat ie weer in de auto:-) d
ik zou het er echt niet op gokken, bejaard of niet je zeult hem toch de hele tijd mee.

ik heb een redelijk goede kleine camera gekocht. Dat geeft best aardige foto's
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
De hele wereld loopt met een smartphone op zak. In mijn telefoon heb ik een betere camera dan mijn losse fototoestel of videocamera. Je telefoon hoef je echt niet in te leveren.
Dat is de vraag toch niet? Ik zou gewoon erg graag foto's maken met mijn spiegel. Dat kan dus niet helaas. Dan maar wat mindere foto's. We gaan tenslote voor de mziek
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west Of 't wer altied wel weer licht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven