Te veel bed partners?

10-08-2013 07:56 175 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp niet zo goed waarom maar ik weet altijd het juiste te zeggen als de discussie al is afgelopen. Heel stom daarom dacht ik, ik leg het hier voor en natuurlijk voor een andere kijk op de situatie.

Sinds 8 maanden heb ik een relatie met een hele leuke jongen, slim, knap etc etc. Sinds dag 1 liefde op het eerste gezicht een ware toevoeging ik fantaseer over van alles van trouwen tot aan kinderen krijgen. Om maar een beeld te krijgen hoe verliefd ik ben.

Er is alleen 1 nadeel hij heeft problemen mer mijn verleden. Ik heb 25 sex partners mannnen en vrouwen en daar zit hij mee. Gigantisch!

Hij weet niet of hij kan leven met het idee dat ik zoveel bed partners heb gehad. Hij moet et continu aan denken. Hij wilt niet als een dwaas gezien worden, dat men naar hem kijkt van kijk hem nou met haar. Als hij sex met mij heeft of erover praat met mij denkt hij eraan. Of ik dat ook met die andere heb gedaan. Zijn bedpartners waar hij iets voor voelde hadden er allemaal minder dan 5 en toen had hij dit probleem niet. Hij heeft er moeite mee dus.

Ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet, ik heb gezegd dat ik heb begrijp alleen niet weet wat ik hier mee moet. Ik kan mijn verleden niet veranderen en zou dat ook niet willen. En na gisteren het zoveelste gesprek te hebben gehad heb ik ook gezegd dat hij er of mee moest leren leven of dat we de relatie moeten beëindigen. Hoe kon ik zo denken er is geen moment in zijn hoofd geweest dat hij daar aan dacht(de relatie verbreken) maar het is zijn probleem dus dan zal hij er maar zelf aan moeten werken. Ik vroeg hem ook wat wil je nou dan relatietherapie met 8 maanden? Want dit elke keer in mijn schoot heb ik ook geen trek in. Maar hij weet zelf ook niet wat hij er mee aan moet.

Ik ben een volwassen vrouw na de zoveelste heartbreak eindelijk voor het eerst smoor verliefd en dan krijg ik dit. Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst sowieso het aantal bedpartners heb besproken. Het boeit mij totaal niet wie met hoeveel naar bed is geweest ik heb het ook alleen maar verteld op aan dringen van hem. Heb ook echt het gevoel alsof ik weer op de middelbare school ben terecht gekomen. Snap er niks van.

Ik wil hem absoluut niet kwijt ben super gek op hem maar weet me nu even geen raad meer. Heb heel de nacht wakker gelegen ervan.

HELP!
Nou 25 van de 16 miljoen die er alleen maar al in nederland rond lopen vind ik behoorlijk selectief hoor..
*nightsky*, wat ben jij een zeikbeer zeg.

Al verkering? Ik weet nog van zo'n zelfde figuur die binnenkort hoogstwaarschijnlijk vrijgezel is. Kunnen jullie lekker samen verzuren.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Als je in 5 jaar 4 pogingen per jaar onderneemt zit je al aan de 20 bedpartners.
quote:*nightsky* schreef op 10 augustus 2013 @ 10:24:

Waarschijnlijk heeft hij zelf nog maar 2 bed partners gehad, met zijn vorige relaties. En dat durft hij nu na de onthulling van zijn partner niet meer te zeggen, want in bepaalde kringen is dat dan kennelijk vreemd.

Hij is bezig een carrière op te bouwen. Tja, in bepaalde kringen s het dus wel van belang dat je een serieuze partner aan je zijde hebt met een redelijk smetteloos verleden. Dat heeft toe nou niet bepaald.

Bovendien denk ik dat zijn angst om haar door de sexuele moraal die zij normaal vindt, kwijt te raken, in herhaling gaat vallen, helemaal niet vreemd.

Als het jouw standaard is om om van het ene bed naar het andere te dartelen en het je niet eens kan schelen hoe anderen dan over je denken, tja, dan snap ik de bedenkingen van deze leuke serie ze man heel heel goed. Jij bent gewoon schadelijk voor zijn reputatie.

Wat vul jij een hoop in zeg, en op een negatieve toon.

Jij veroordeelt haar omdat ze niet voldoet aan JOUW standaard, wat overigens een hele trieste standaard is: niet inhoudelijk maar streepjes tellen.

wat een droeftoeter zeg !!
quote:25andsomething schreef op 10 augustus 2013 @ 11:34:

Nou 25 van de 16 miljoen die er alleen maar al in nederland rond lopen vind ik behoorlijk selectief hoor..
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:Ster__ schreef op 10 augustus 2013 @ 11:15:

@joe: z'n ego neem ik aan. Carrière vind ik grote onzin.

Ego inderdaad.

We hebben hier ook wel van die figuren op kantoor die elke week seks hebben met een andere vrouw en dus echt 'ladykillers' zijn. Althans, dat zeggen ze.

Bij het horen van aantallen trek je niet direct de conclusie dat die vrouwen buiten het mannelijk standaard vallen. Dus wat zijn aantallen nou echt waard of wat zijn aantallen überhaupt waard. Zo wordt er misschien een beeld gecreëerd bij hunzelf en anderen dat de vrouw niet boven hun uit mag stijgen in deze 'strijd' om bedpartners.

Cijfertjes zijn geen waardeoordeel. Het achterliggende wel.

Overigens heb ik zoiets van: als je uit geneukt bent ga je lekker settelen en als je dat niet hebt ga je lekker verder neuken totdat je het wel bent en dan ben je ook klaar voor een relatie en interesseert het je letterlijk geen fuck hoeveel bedpartners de ander heeft gehad.
quote:joe05 schreef op 10 augustus 2013 @ 11:11:

[...]

Trek daar een conclusie uit en je bent er.ben jij echt zo dom ??
quote:Ster__ schreef op 10 augustus 2013 @ 10:29:

Opgeschreven in zijn telefoon? Wat de hel? Klinkt als een vent die reuze blij was met zijn score tot zijn vriendin hem bleek te hebben ingehaald voorafgaande aan de relatie.zielig hè
Aranea: eens!

Wat als jullie zoon, type stabiel, serieus, hard werkend aan een goede toekomst opeens thuis komt met zon dame die er heel andere normen en waarden op na houdt? Zou je daar happig op zijn of zou je je bedenkingen hebben?
@Nightsky, als hij nu niet durft te vertellen dat hij maar 2 bedpartners heeft gehad dan is het natuurlijk een watje eerste klas. Als hij bepaalde normen en waarden ook voor zichzelf zou hebben, dan zou hij gewoon achter zijn eigen mening en gedrag kunnen staan en kan hij dat gewoon zeggen.

Verder is het nogal raar om als je bijvoorbeeld 2 langdurig serieuze relaties gehad te hebben daar niet voor uit te komen. Alleen maar mooi als iemand 2 lange relaties heeft gehad en tussendoor nauwelijks vrijgezel is geweest.

Hij lijkt nauwelijks aandacht te hebben voor het feit dat TO zo blij is eindelijk een serieuze relatie te hebben na het nodige hartzeer. Als man zou je dat juist fijn moeten vinden voor je partner en trots en waardering moeten hebben dat iemand dat eindelijk wel bij jou kan vinden.

Mannen die dat niet zo zien, die vertrouw ik niet. Hij heeft geen enkel oog voor het feit dat zij verdriet heeft gekend en nu blij is met hem. Nee, sterker nog zij is het niet waard om zijn partner te zijn omdát ze niet eerder een goede serieuze relatie had die haar wel wilde en zij ook gelukkig was met die ander, maar dan had ze ook hem nooit ontmoet maar was ze nog steeds gelukkig met die ander dus daar had hij juist helemaal niets aan gehad. Kromme redeneringen dus meestal bedoeld voor zijn eigen positie ten koste van de hare..
quote:*nightsky* schreef op 10 augustus 2013 @ 11:42:

Wat als jullie zoon, type stabiel, serieus, hard werkend aan een goede toekomst opeens thuis komt met zon dame die er heel andere normen en waarden op na houdt? Zou je daar happig op zijn of zou je je bedenkingen hebben?Zolang mijn kind gelukkig is en ze zijn goed voor elkaar ben ik tevreden.

Wat als jullie zoon, type stabiel, serieus, hard werkend aan een goede toekomst opeens thuis komt met zon dame die er heel andere normen en waarden op na houdt? Zou je daar happig op zijn of zou je je bedenkingen hebben?Welke normen en waarden? De rijke kringen die ik ken daar wordt er vreemdgegaan bij de vleet. Dit onder het mom van je moet toneelspelen naar de buitenwereld.
En ik mag hopen dat mijn dochters genieten van het leven. Wanneer daar 1 bedpartner bij hoort; prima! Bij 25 denk ik ook prima. Zolang ze maar niks tegen hun wil doen en het altijd veilig doen.

Maar graag niet voor hun 40e

Wat als jullie zoon, type stabiel, serieus, hard werkend aan een goede toekomst opeens thuis komt met zon dame die er heel andere normen en waarden op na houdt? Zou je daar happig op zijn of zou je je bedenkingen hebben?Want je vraagt meteen na binnenkomst met hoeveel mensen ze in bed gelegen heeft, of zie je dat aan de manier waarop ze loopt of praat?

Wat als jullie zoon, type stabiel, serieus, hard werkend aan een goede toekomst opeens thuis komt met zon dame die er heel andere normen en waarden op na houdt? Zou je daar happig op zijn of zou je je bedenkingen hebben?Ja want je vertelt bij de 1e ontmoeting van je schoonouders altijd meteen hoeveel bedpartners je hebt gehad.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Wat als jullie zoon, type stabiel, serieus, hard werkend aan een goede toekomst opeens thuis komt met zon dame die er heel andere normen en waarden op na houdt? Zou je daar happig op zijn of zou je je bedenkingen hebben? hoezo andere normen en waarden? Ze is geen hoer hoor en zelfs dan zou ik niet per definitie negatief tegenover haar staan. Als zij goed is voor mijn zoon en van hem houdt en hem trouw is, wat zou haar verleden me dan boeien? Nog afgezien van het feit dat me dat helemaal geen ene moer aan gaat
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik ben blij met al jullie reactie's positieve zowel negatieve.

Ik vind het moeilijk om dingen soms te verwoorden en dat gaat nu een stuk makkelijk.

Ik heb hem uitgelegd dat ik hier niets mee kan dat het of accepteren is of laten gaan hoe moeilijk ook voor ons beide en dat de keus aan hem is. Hij gaf aan dat hij heel bang is de verkeerde keus te maken. Bang om gekwetst te worden ik heb hem uitgelegd dat gezien zijn verleden en ex vriendinnen dat mijn 'aantal' daar totaal niks mee te maken heeft. En daar had ik wel gelijk in. Hij weet nu ook dat het zijn issue is en dat hij er zelf mee moet dealen. (Zijn woorden)

Maar wat als nu blijkt over een paar maanden hij er niet mee kan 'dealen'?
quote:25andsomething schreef op 10 augustus 2013 @ 11:55:

Ik vind het moeilijk om dingen soms te verwoorden en dat gaat nu een stuk makkelijk.

Ik heb hem uitgelegd dat ik hier niets mee kan dat het of accepteren is of laten gaan hoe moeilijk ook voor ons beide en dat de keus aan hem is. Hij gaf aan dat hij heel bang is de verkeerde keus te maken. Bang om gekwetst te worden ik heb hem uitgelegd dat gezien zijn verleden en ex vriendinnen dat mijn 'aantal' daar totaal niks mee te maken heeft. En daar had ik wel gelijk in. Hij weet nu ook dat het zijn issue is en dat hij er zelf mee moet dealen. (Zijn woorden)

Maar wat als nu blijkt over een paar maanden hij er niet mee kan 'dealen'?Dan moet je het uitmaken.

Jij kunt toch ook een beslissing maken. Wil je een relatie met iemand die zijn onzekerheid op jou projecteert en je verwijten maakt die kant nog wal raken.

Het is uitgesproken of over. Als hij je niet vertrouwt dan is hij de relatie met jou niet waard.
* 25andsomething, 2 minuten geleden

*

Dat zou ik dus voor zijn en er nu al een eind aan maken. Wil jij echt nog maanden dit veroordelende gezeik aan je kop?

Deze moraalridder gaat echt niet veranderen.
Huts!

Hij gaf aan dat hij heel bang is de verkeerde keus te maken. Bang om gekwetst te worden

Wat een geneuzel.

Wil je geen man die stapelgek op je is en niet aan jou twijfelt?

Wil je geen man die niet in zijn verleden is blijven hangen? Die niet meer durft omdat ie eerder gekwetst is?

Wil je geen man die er zo in staat als jij zelf: enthousiast en vol vertrouwen? Moedig, ondanks eerdere ervaringen?

Volgens mij gaat dit hem niet worden TO. Ik vind het een zeurpiet en een jammeraar.
Om ergens anders tegenaan te kijken zal iemand zelf diep in zichzelf moeten graven waar hij nu precies mee zit. Elke ongelijkheid, onevenwichtigheid, hypocrisie, angst, het zich aantrekken van anderen en waarom hij dat doet, moet je dan mijns inziens eigenlijk onder de loep nemen.

Een verandering ontstaat alleen als iemand voor zichzelf de puzzelstukjes op de juiste plek laat vallen. Waardoor er een ander inzicht ontstaat.

Waarom denkt hij zo over vrouwen en niet over mannen? Voor welke mensen is hij bang dat ze dan anders over hem denken en waarom kan hij dat niet het hoofd bieden? Wat vindt hij van zichzelf en zijn eigen gedrag m.b.t. de vrouwen die hij had? Etc.

Totdat hij zowel in gevoel als in denken overeenstemming bereikt met de situatie.

Vaak zie je dat iemand het probeert te handelen, maar vaak ook wegdrukt maar het in ruzies of moeilijke situaties toch weer bovenkomt. Daarom moet je mijns inziens ook de kern echt proberen aan te pakken en dus weten waarom hij dat denkt en waarom hij het niet anders nu kan zien om vervolgens te kijken of er iets waardoor hij echt zijn denken en voelen daadwerkelijk kan veranderen.
Idd wat Peakzwart zegt....hij kan alleen aanpassen wanneer hij zijn eigen motieven onder de loep neemt en deze niet meer projecteert op jou.

Uit ervaring weet ik, dat zo'n heerschap dat nooit zal kunnen loslaten.

Bij elke ruzie krijg je dit voor je poten gegooid. En wil je nu echt met een vent in bed liggen die eraan ligt te denken hoeveel er al overheen zijn geweest bij jou? Hij is vies van je, daar komt het op neer. Hij schaamt zich voor je. Klinkt wel lekker hè, zo in een relatie zitten....

Stop ermee nu het kan kan en zoek iemand die ruimdenkender in het leven staat. Als je als single lekker je gang gaat, betekent niet dat je een vreemdganger bent. Juist niet wil ik bijna zeggen. Omdat je weet wat er te koop is en omdat je ook weet dat het gras niet altijd groener is (niet iedereen is een geweldige match in bed)

Juist diegene die weinig bedpartners hebben gehad, blijven vaak nieuwsgierig. Terwijl "wij verdorven rondneukers" met veel ervaring, veel meer waarderen wat we hebben als we een monogame manier van leven aanhangen. Juist omdat je weet wat er te koop is.
quote:tonkje schreef op zaterdag 10 augustus 2013 09:37 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="WellieB in "Te veel bed partners?"" class="messagelink">WellieB schreef op 10 augustus 2013 @ 09:12</a>:</b>

Goede les voor de volgende keer, nooit vertellen en nooit vragen naar/ over je relatie/seks verleden. Komt tevaak gedoe van.</div></blockquote>Maar wat doe je dan als de ander er jou naar vraagt? Zeggen: "dat wil je niet weten"? Liegen? Iets vaags noemen als 'een stuk of wat' en dan hopen dat de ander niet doorvraagt?

Ik heb die directe vraag nog nooit gehad, er komt weleens wat ter sprake maar vaag houden en algemeen, lukt prima.

Ik heb niet heel veel bedpartners gehad (16jarige relatie gehad, wat losse relatietjes gehad en ben ben nu 34) en mijn huidge vriend heeft er gelukkig ook niet heel veel gehad. Ik vind het wel fijn, dat hij selectief is en seks niet 'zomaar' voor hem is, maakt dat ik me bijzonder voel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven