Ryanair: maximum afmeting 20kg koffer?

11-08-2013 17:55 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoiiii,

Ik ga volgende week 2 maanden of langer naar Ierland om vrijwilligerswerk te doen bij een wildlife en zeehonden opvang, in wil een beetje meer kleding keus hebben dan toen ik ging backpacken en heel minimalistisch ingepakt heb, dus heb ik een koffer van 20 kg ingecheckt bij RyanAir.

Nu is mijn vraag of er een maximum afmeting is voor ingecheckte bagage? (ik moet de koffer nog kopen) Ik kan het niet op de site vinden.

Alvast bedankt!
Go with the flow, go your own way and there's no shame in being crazy!
Zo lang het gewoon een normaal formaat koffer is is het geen probleem volgens mij.
quote:Om redenen van gezondheid en veiligheid accepteert Ryanair voor vervoer geen artikelen met een afzonderlijk gewicht van meer dan 32 kilo of met gecombineerde afmetingen die groter zijn dan 81 cm hoog, 119 cm breed en 119 cm diep.http://www.ryanair.com/nl ... egulations-checkedbaggage

Jaaa, ontsettend bedankt! :D
Go with the flow, go your own way and there's no shame in being crazy!
ik heb een vraag kan ook een handbagage 55-40-24 mee nemen
Loey schreef:
14-06-2017 15:01
ik heb een vraag kan ook een handbagage 55-40-24 mee nemen

Is iedereens google kapot?

Een stuk handbagage per persoon met een gewicht tot 10kg en maximale afmeting van 55cm x 40cm x 20cm, plus een klein tasje van maximaal 35cm x 20cm x 20cm.

(staat in de link die hierboven al gepost is)

Jouw koffertje is dus wat te breed.

Ik zou het wel gokken overigens want ik heb regelmatig met Ryanair gevlogen en nooit iemand gezien die de koffer in dat meetding moest doen. Zelfs al waren ze overduidelijk te groot.
Bij vliegen met Easyjey hoef je dat niet te proberen, daar moet je vet bijbetalen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven