Het Grote weggeeftopic

20-02-2013 12:05 1803 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit weggeeftopic is het mogelijk spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt aan te bieden aan andere forummers.

Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!

Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er

een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.

Enkele spelregels:

- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt

- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.

P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:MamaK77 schreef op 11 augustus 2013 @ 12:01:

[...]

@Crepe, heb je het jurkje toevallig nog?

Zo, en nu heb ik ver genoeg teruggelezen hoor!

Hoop dat dit forum na de zomer weer wat actiever gaat worden. Het is gewoon zo leuk!Hij heeft weken hier op de barkruk gelegen maar net 4 dagen geleden verstuurd naar iemand. Net te laat dus, sorry
Hallo allemaal. Lang geleden was ik hier actief. Alles weg geven en inmiddels weer wat verzameld

Ik heb 6 slaapzakken die er nog goed uitzien, wel gebruikt door 1 kindje. Kan nog prima 1 ronde mee.

- met diertjes; born2bwild, maat 110

- roze; hema, maat 104

- bloemen; prenatal maat 90

- wit mouwloos (wel dik) hema, 86-110

- groen lange mouw (hele fijne herfst-slaapzak) prenatal 110

- wit lange mouw, hema 86-110

Iemand interesse?
Ik heb nog twee paar schoenen. Een paar grijze Gabor pumps met een bandje over de wreef en een paar zwarte nepsuede pumps met een middelhoge hak. Volgens mij de Gabor maat 40 en de zwarte 39.

marelsmarels@gmail.com
668, the neighbour of the Beast
@joda.

Heb wel interesse! Welke regio zit je ergens?

Is er hier nog behoefte aan babykleding, geloof dat ik nog dingen vanaf maatje 62-80 heb liggen voor jongens.

Dan ga ik binnenkort eens uitzoeken en foto's maken.

Had namelijk van iemand uit de buurt een vuilniszak vol overgenomen voor 10 euro, ze dacht vanaf maatje 80, maar bleek ook nog wat kleiner spul bij te zitten, waar zoon al niet meer inpast.
quote:Marels schreef op 11 augustus 2013 @ 20:40:

Ik heb nog twee paar schoenen. Een paar grijze Gabor pumps met een bandje over de wreef en een paar zwarte nepsuede pumps met een middelhoge hak. Volgens mij de Gabor maat 40 en de zwarte 39.

marelsmarels@gmail.comje hebt mail.
Trouwens nog een tip voor de weggevertjes die je niet via het topic kwijtraakt.

Op facebook zijn de laatste tijd veel ruilen/weggeef/verkoop groepen ontstaan die specifiek op een regio/buurt gericht zijn.

Misschien wat om het daar op te posten?

Heb hier al heel wat leuke kleding e.d voor zoon via daar gekocht/gekregen. enzovoort.
quote:Marels schreef op 11 augustus 2013 @ 20:40:

marelsmarels@gmail.com

Marels...Mag ik een foto van de zwarte pumps?

xxx
Ik heb een leuke piano over, een hamertje is stuk en moet gestemd worden maar voor hobby of beginner prima!!

Regio Brabant
Hey Joda ik heb wel interesse ik de roze slaapzak en de bloemen slaapzak , is het winter of zomer?

Ik heb nog een lila babybadje met standaard.

vivamali30@gmail.com
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:Shenandoah schreef op 11 augustus 2013 @ 20:50:

@joda.

Heb wel interesse! Welke regio zit je ergens?Mail me maar op mijnbolhoedje @hotmail.com. Als mali de roze en gebloemde wil hebben geef ik die aan haar oke?
quote:mali30 schreef op 11 augustus 2013 @ 21:25:

Hey Joda ik heb wel interesse ik de roze slaapzak en de bloemen slaapzak , is het winter of zomer? Het is meer zomer, zonder mouw. Mail me maar als je interesse hebt, dan geef ik ze aan jou. Mijnbolhoedje @hotmail.com
@emlyn

Heb je de auto nog?

Mijn zou je namelijk erg blij mee kunnen maken

Mijn mail is : streepielover@live.nl
Ik heb je gemaild Joda.

Ik heb een babybadje met standaard en zal binnenkort mijn meisje haar commode eens opruimen dan heb ik weer wat kleren maat 74.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
@minimuis93 de auto is inmiddels al weg. Helaas..

groet Emlyn
mamaK, de meisjesschoenen maat 23, zijn dat zomer of winter schoenen?

Wij zijn erg druk aan het opruimen thuis, maar het zijn niet echt weggeef spullen. Er gaat vooral veel naar de vuilcontainer omdat het kapot is.

Wat ik wel heb:

- namen boekje

- Bodum theepot (voor losse thee)

- boxzak (creme kleur)

- 1001 uitstapjes (anwb boek)
Ik heb nog zo'n babyzwemband voor de weggeef!
Lely, zowel zomer als winter, ze draagt ze momenteel nog, maar ik heb het idee dat ze te klein zijn. En zo net na de vakantie begint de opruimwoede weer te komen. Ik sjees straks dus weer door alle kasten. Er komt dus ook weer kleding aan ;)
O leuk mama!!!

Dochter schiet door de maten heen en zit inmiddels in maat 86.

Zoon heeft ook veel schoppen gehad geloof ik want die groeit ook enorm. Ik heb net een pakje naar Crepe verstuurd, maar denk dat maat 104 binnenkort wel te klein gaat worden.

Interesse?

Welke maat heeft jouw zoon ook alweer nu?
*gaat op deurmat zitten wachten*
Ik heb binnenkort ook weer wat jongenskleren te geef. Volgens mij voornamelijk 80/86. Moet nog even kijken wat ik allemaal verzameld heb.
quote:dontfoolme schreef op 11 augustus 2013 @ 21:05:

Ik heb een leuke piano over, een hamertje is stuk en moet gestemd worden maar voor hobby of beginner prima!!

Regio BrabantSerieus, voor de geef? Cool! Ik heb interesse (nou ja, vriendlief vooral )
@mamaK

Hier ook al opgeruimd. Gedeelte maatje 74 uit de kast (winterspul nog) en maatje 80 erin (de dunnere dingen)

Zoonlief groei ook al zo hard

@joda

Is prima hoor, je hebt mail!
Shenandaoh en Mali, jullie hebben mail terug.

leuk weer dit!! ga morgen eens verder rondneuzen in mijn huis :-)
quote:emlyn schreef op 12 augustus 2013 @ 10:12:

@minimuis93 de auto is inmiddels al weg. Helaas..

groet EmlynWacht eens even....heb jij serieus een auto weg gegeven....
lang niet hier geweest, was in het buitenland, maar ik steek mijn hoofd weer eens de deur om! Joda, heb je toevallig nog slaapzakken te geef? Dochter groeit momenteel uit maat 80, en we hebben nu alleen zomerslaapzakken, dus iets met lange mouwen is zeeeer welkom....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven