Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
quote:iry schreef op 09 juni 2008 @ 03:32:

[...]

Zo...niet meer de jongste.Ik ben wel degelijk de jongste! Wat broers en zussen betreft dan.
( en ik zit weer onder de afzuigkap)
quote:Joeysmiles schreef op 09 juni 2008 @ 03:35:

[...]

Ik ben wel degelijk de jongste! Wat broers en zussen betreft dan.

haha!.

Ja ik dan ook.
Haha, herkenbaar Iry. Ik word 's middags al wat wakkerder, begin van de avond helemaal en dat houd ik dan rustig nog uren vol.

Zeg Joey, hoe komt het eigenlijk dat jij nog niet in je bedje ligt?
Trusten Dl!!

(bedankt voor de leuke grap van vanavond)

(pff...ik moet ook echt gaan)
Zeg, houden jullie eens op met doen alsof jullie bejaard zijn (want dan moet ik mee gaan doen en ik weiger het om me oud te voelen).
Ik ben blijkbaar een zonderling op dit topic. Als ik vrij ben dan blijf ik laat op. Als ik miet werken lig ik al vroeg te slapen als een baby...
Ik snap de grap nog steeds niet.
quote:_Soleil_ schreef op 09 juni 2008 @ 03:36:

Zeg Joey, hoe komt het eigenlijk dat jij nog niet in je bedje ligt?

Ja dat snap je toch wel.

luddevuddu natuurlijk.
quote:_Soleil_ schreef op 09 juni 2008 @ 03:36:

Haha, herkenbaar Iry. Ik word 's middags al wat wakkerder, begin van de avond helemaal en dat houd ik dan rustig nog uren vol.

Zeg Joey, hoe komt het eigenlijk dat jij nog niet in je bedje ligt?Bij toeval heb ik dat net aangegeven!
Lekker dat je vrij hebt. Tja, zo was het bij mij eerst ook Joey (hoewel ik nooit erg vroeg ging slapen), maar nu is alles eventjes net wat anders. Wel fijn dat jij zo je ritme aan kan passen aan je werkschema.
quote:iry schreef op 09 juni 2008 @ 03:37:

[...]

Ja dat snap je toch wel.

luddevuddu natuurlijk.Luddevuddu is tenminste vijf jaar geleden. Inmiddels kan ik zelfstandig naar het toilet!
Tsja,ik werk niet.
quote:iry schreef op 09 juni 2008 @ 03:37:

[...]

Ja dat snap je toch wel.

luddevuddu natuurlijk.Vanwege Andries Beneveld? voor Joey dan maar (hoewel je volgens mij beter af bent zo )
quote:_Soleil_ schreef op 09 juni 2008 @ 03:39:

Lekker dat je vrij hebt. Tja, zo was het bij mij eerst ook Joey (hoewel ik nooit erg vroeg ging slapen), maar nu is alles eventjes net wat anders. Wel fijn dat jij zo je ritme aan kan passen aan je werkschema.Tja, ik had dat een aantal jaren geleden me ook niet kunnen voorstellen hoor. Maar discipline en regelmaat werken prima. Al is het na een aantal vrije dagen wel even omschakelen. Als je je neerlegt bij het feit dat je die eerste nacht geen acht uur slaap halt en je niet druk maakt daarover, slaap je voldoende om weer fris te zijn. Ik wel tenminste!
quote:_Soleil_ schreef op 09 juni 2008 @ 03:40:

[...]

Vanwege Andries Beneveld? voor Joey dan maar (hoewel je volgens mij beter af bent zo )Jij knuffelt een stuk lekkerder dan Andries "stoppel" Knevel!
Tsja,ik heb een chronisch slaaptekort,ik voel mij nooit fris.

maar gelukkig kan ik hel goed net alsof doen (hoewel,de laatste tijd niet meer zo goed)
Pieker je dan niet gewoon teveel? Ik schakel mijn hersenen gewoon uit...
Maar morgen ga ik op tijd naar bed!!

Spannende wedstrijd morgen,daar krijgen mannen een hoog testosterongehalte van,dus dat belooft wat!
Oeh, als je me uit kunt leggen hoe je dat doet Joey, je hersenen uitschakelen, dan graag. Dat is me nog nooit gelukt,ik ben een echte overpeinzer 's nachts.
quote:Joeysmiles schreef op 09 juni 2008 @ 03:46:

Pieker je dan niet gewoon teveel? Ik schakel mijn hersenen gewoon uit...Ja ik pieker heel veel,en helaas heb ik de knop nog niet gevonden
quote:iry schreef op 09 juni 2008 @ 03:47:

Spannende wedstrijd morgen,daar krijgen mannen een hoog testosterongehalte van,dus dat belooft wat!Hahaha. Dan moet wel de uitslag positief zijn meestal toch?
Ik ook overdag,ik word gek van mijzelf.

(en anderen van mij)
quote:iry schreef op 09 juni 2008 @ 03:47:

Spannende wedstrijd morgen,daar krijgen mannen een hoog testosterongehalte van,dus dat belooft wat!Als het maar geen nederlaag wordt. Dan krijg je de grootste problemen om hem af te matten
quote:_Soleil_ schreef op 09 juni 2008 @ 03:48:

[...]

Hahaha. Dan moet wel de uitslag positief zijn meestal toch?

Ja das waar!

Maar dan valt er weer wat te troosten.

(helaas zit luie sex er dan niet in)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven