Welke vaatwasser?
woensdag 14 augustus 2013 om 23:07
Zondag had ik een pechdag, in 1 dag de senseo en de vaatwasser kapot. Omdat vaatwasser ook nog begon te lekken heb ik hem gauw op de stoep gezet. Ik moet nu een andere, liefst snel want afwassen is niet echt mijn hobby. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Verschillende handigheidjes zoals een besteklade in plaats van een korf... wie heeft dat en bevalt dat? Vaatwassers met een binnenverlichting... mwah, is dat nuttig?
Welk merk bevalt jullie heel goed en welk merk zeker niet? De oude is een Siemens en is waarschijnlijk kapot gegaan doordat er een stukje glas ergens diep weg zit. Ik vond wel 1 stukje glas. Ik wil hem niet meer laten repareren. Het moet een inbouw vaatwasser zijn. Links naar leuke aanbiedingen zijn ook welkom!
Welk merk bevalt jullie heel goed en welk merk zeker niet? De oude is een Siemens en is waarschijnlijk kapot gegaan doordat er een stukje glas ergens diep weg zit. Ik vond wel 1 stukje glas. Ik wil hem niet meer laten repareren. Het moet een inbouw vaatwasser zijn. Links naar leuke aanbiedingen zijn ook welkom!
woensdag 14 augustus 2013 om 23:14
donderdag 15 augustus 2013 om 08:37
Straks ziet er stukje glas in de afvoerpomp even verwijderen en wassen maar weer
Bijna iedere Siemens/Bosch is goed en beter is er niet te koop.
Wat mij opvalt de laatste jaren wordt er extreem weinig water gebruik en komt de wasresultaten niet ten goede hier nog een oude Miele 15 jaar oud gebruikt lekker genoeg water en zo hoeven wij nooit borden/pannen voor te spoelen
Hier een topper:
Siemens SN56M584EU
Bijna iedere Siemens/Bosch is goed en beter is er niet te koop.
Wat mij opvalt de laatste jaren wordt er extreem weinig water gebruik en komt de wasresultaten niet ten goede hier nog een oude Miele 15 jaar oud gebruikt lekker genoeg water en zo hoeven wij nooit borden/pannen voor te spoelen
Hier een topper:
Siemens SN56M584EU
donderdag 15 augustus 2013 om 10:45
Hoogstwaarschijnlijk is het inderdaad een stukje glas wat ergens vast zit. Maar omdat ik toch een andere moet omdat deze geen inbouw is neem ik een andere. Dus dames, degene die een vaatwasser wil en je hebt een handig iemand in je omgeving, de oud ijzerboer is nog niet geweest, deze kan dus gratis worden meegenomen.