Zou dit forum over 20 jaar nog bestaan?
vrijdag 16 augustus 2013 om 04:07
Ik lees nu soms dingen terug van bijna 3 jaar geleden toen ik hier voor eerst topic opende en denk dan echt van omg was ik dat echt.
Lijkt me zo leuk om later te kunnen terug lezen wat ik hier jaren geleden geschreven heb. Als ik 38 ben haha. Denken jullie dat het viva forum dan nog bestaat.
En niet de glazen bollen opmerkingen ik weet dat niemand dat kan weten maar gewoon wat je denkt.
Lijkt me zo leuk om later te kunnen terug lezen wat ik hier jaren geleden geschreven heb. Als ik 38 ben haha. Denken jullie dat het viva forum dan nog bestaat.
En niet de glazen bollen opmerkingen ik weet dat niemand dat kan weten maar gewoon wat je denkt.
vrijdag 16 augustus 2013 om 11:45
vrijdag 16 augustus 2013 om 11:51
vrijdag 16 augustus 2013 om 12:01
Over twintig jaar....quote:nona_Acy, 5 uur geleden
Misschien hoef je dan niet meer te typen, maar lopen we dan met onze ava's door wen 3D wereld en kan je gewoon spreken.
Hoe moet ik dat zien, Acy? Dat je bij een groepje gaat staan om te kletsen over een onderwerp?
En zouden we dan met elkaar's ava op de vuist kunnen gaan tijdens relletjes?
Misschien hoef je dan niet meer te typen, maar lopen we dan met onze ava's door wen 3D wereld en kan je gewoon spreken.
Hoe moet ik dat zien, Acy? Dat je bij een groepje gaat staan om te kletsen over een onderwerp?
You know how I know? Because I reeaally think so!
vrijdag 16 augustus 2013 om 12:13
quote:MrsStanleyWalker schreef op 16 augustus 2013 @ 12:01:
Over twintig jaar....
[...]
*claimt alvast plaatje van Conan de Barbaar als Ava*
Over twintig jaar....
[...]
*claimt alvast plaatje van Conan de Barbaar als Ava*
vrijdag 16 augustus 2013 om 12:26
quote:quote:
MrsStanleyWalker schreef op 16 augustus 2013 @ 12:01:
Over twintig jaar....
[...]
Lijkt mij briljant!
Maar bgb heeft zwaarden en zo een werpcirkel, das niet eerlijk.
MrsStanleyWalker schreef op 16 augustus 2013 @ 12:01:
Over twintig jaar....
[...]
Lijkt mij briljant!
Maar bgb heeft zwaarden en zo een werpcirkel, das niet eerlijk.
vrijdag 16 augustus 2013 om 13:01
quote:shahla schreef op 16 augustus 2013 @ 12:30:
Opvallend dat bij geen van jullie de vraag op komt of jullie er zelf nog zijn over 20 jaar, maar daar gevoeglijk vanuit gaan. Ik kwam hier speciaal om te posten, dat ik waarschijlijk over 20 jaar, er niet meer ben
Opvallend dat bij geen van jullie de vraag op komt of jullie er zelf nog zijn over 20 jaar, maar daar gevoeglijk vanuit gaan. Ik kwam hier speciaal om te posten, dat ik waarschijlijk over 20 jaar, er niet meer ben
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
vrijdag 16 augustus 2013 om 14:31
vrijdag 16 augustus 2013 om 14:33
quote:Eindeloos schreef op 16 augustus 2013 @ 13:01:
[...]
Ik kwam hier speciaal om te posten, dat ik waarschijlijk over 20 jaar, er niet meer ben
Het zou ook zo maar kunnen dat ik er over 20 jaar niet meer ben.
Ik ben tenslotte bijna 40, wie zegt dat ik de 60 haal?
[...]
Ik kwam hier speciaal om te posten, dat ik waarschijlijk over 20 jaar, er niet meer ben
Het zou ook zo maar kunnen dat ik er over 20 jaar niet meer ben.
Ik ben tenslotte bijna 40, wie zegt dat ik de 60 haal?
Het is mij: shaHla
(Iranian version)
vrijdag 16 augustus 2013 om 15:05
quote:shahla schreef op 16 augustus 2013 @ 14:31:
[...]
Dat komt omdat jij een zeer positieve instelling hebt.
Altijd van het goede uitgaan en dan is het zeer logisch dat jij denkt er over 20 jaar nog te zijn inclusief forum.
Ja, ik kan m'n instelling natuurlijk beter bijstellen, valt het tenminste altijd mee Ik kan me een wereld zonder mezelf gewoon niet voorstellen, wat logisch is, want dan is 'mijn wereld' er ook niet meer.
(oh dear.. nou word ik filosofisch.. ik ga alweer )
[...]
Dat komt omdat jij een zeer positieve instelling hebt.
Altijd van het goede uitgaan en dan is het zeer logisch dat jij denkt er over 20 jaar nog te zijn inclusief forum.
Ja, ik kan m'n instelling natuurlijk beter bijstellen, valt het tenminste altijd mee Ik kan me een wereld zonder mezelf gewoon niet voorstellen, wat logisch is, want dan is 'mijn wereld' er ook niet meer.
(oh dear.. nou word ik filosofisch.. ik ga alweer )
Later is nu
vrijdag 16 augustus 2013 om 15:06
vrijdag 16 augustus 2013 om 16:12
vrijdag 16 augustus 2013 om 16:41
vrijdag 16 augustus 2013 om 16:42
vrijdag 16 augustus 2013 om 21:24
quote:Dreamer schreef op 16 augustus 2013 @ 15:05:
[...]
(oh dear.. nou word ik filosofisch.. ik ga alweer )Dat bedoel ik maar even. Stel dat je er niet meer zou zijn over 20 jaar, dan maakt het ook geen hol voor jezelf meer uit of het viva forum er dan nog is of niet. Eerst dus maar eens zien dat wij er nog zijn en dan hopen dat het forum er ook nog is.
[...]
(oh dear.. nou word ik filosofisch.. ik ga alweer )Dat bedoel ik maar even. Stel dat je er niet meer zou zijn over 20 jaar, dan maakt het ook geen hol voor jezelf meer uit of het viva forum er dan nog is of niet. Eerst dus maar eens zien dat wij er nog zijn en dan hopen dat het forum er ook nog is.
Het is mij: shaHla
(Iranian version)
vrijdag 16 augustus 2013 om 21:26