Wat is jouw guilty pleasure?

18-08-2013 16:47 202 berichten
Ik denk dat iedereen wel een guilty pleasure heeft. Een foute artiest, een verschrikkelijk ongezond maaltje, een verschrikkelijk slechte serie of iets anders waar je stiekem maar geen genoeg van kunt krijgen.

Dus daarom: deel hier je guilty pleasure!

Ik trap af. Ik kan stiekem heel erg genieten van:

- Instant noodles

- Alle afleveringen van The Nanny (niet die engelse dame die gezinnen met vervelende koters helpt, maar Nanny Fine)

- De Sims (ben ik toch een beetje te oud voor)

- Taylor Swift

En

Alle reacties Link kopieren
quote:kipkluifje schreef op 18 augustus 2013 @ 19:03:

[...]

Nou, dan zal ik maar bekennen dat ik pas met m'n schoonzus speciaal naar het bejaardenhuis ben gegaan waar Rob op trad.

en ik kijk ook al naar omroep Max..Had je wel je rollator mee?
Tiramisu
odi et amo
quote:luni schreef op 18 augustus 2013 @ 19:07:Had je wel je rollator mee?

Wel op een rollator gezeten toen
-Tot 3x toe mijn chocomel met slagroom 'bijvullen' met slagroom, terwijl de verhouding al 70% slagroom en 30% chocomel was.

-Ontbijten met Instant Noodles (en niet alleen na het stappen oid om 12:00 uur 's middags).

-De paarse cassis-energydrink van de Lidl.

-Funniest homevideo's

-Reportage van sbs

-Help, mijn man heeft bonje/mijn buren hebben een hobby, enz (Gewoon die allemaal )

-Als ik ze nog had, zou ik best nog wel eens met mijn Barbie's willen spelen Gewoon nog een keer met mijn zus al die leuke kleertjes doorspitten, ze mooi opdoffen en de kapsels doen, haha! Als ik wel eens in een speelgoedwinkel ben, loop ik soms wel eens langs de Barbie's. Gewoon om te kijken welke ik dan 'vroeger' zou hebben gewild!
- Witte bonen in tomatensaus;

- CD's van Kinderen voor Kinderen (ik ben 39);

- Kleurplaten (liefst met stiften).
quote:-Bladora- schreef op 18 augustus 2013 @ 17:05:

-Foie Gras (zielig, ongezond, maar zooo lekker)

-Wijn in m'n eentje.

-Kirstie & Phill

Oh ik hou ook van hen!

Mijn GROTE geheim; Ik vind de liedjes van One Direction vaak erg leuk
This is not kosher!
Ik vind kleurplaten ook leuk! Liefst met bloemen.
Jaa! Kleuren is ook leuk!!!
Ja kleuren werkt op de een of andere manier rustgevend, net als legpuzzels maken. Ik heb mijn barbies plus kleding trouwens nog, op familiebezoek een paar jaar terug vertelde mijn oma dat mijn barbies daar nog altijd lagen en of ik ze uit wilde zoeken en eventueel meenemen wat ik mee wilde nemen. Heb niet alleen alles meegenomen maar ook als begin 20-er de rest van de middag daar met mijn barbies zitten spelen
Hahah Mayhem Je hoeft je niet te schamen, ik zou precies hetzelfde hebben gedaan! Leuk joh.

Legpuzzels vind ik dan weer minder, maar kleuren vind ik echt heerlijk rustgevend ja. Ook die figuren met allemaal vakjes die door lijnen te trekken zijn ontstaan (kan je ook zelf maken op ruitjespapier of zo) weet je wel?

Leuk topic trouwens!
Ik ben dol op vakjes en lijnen. En dan de lijnen en vakjes heel dik maken en dan lichter inkleuren.

Reportage kijken doe ik ook.
Ik zag hem hier al voorbij komen, maar ook bij mij: Real housewives of New Jersey! Die Italiaanse familie en alles wat daarbij hoort, drama, zalig! Kan ik ook echt in marathon kijken

Maar zoek jij daar make up tutorials van op?

Verder:

- Aïki chicken tandoori

- Jeugdfilms kijken: neverending story, disney enzo

En ik krijg nu zin om te puzzelen door jullie! Heb alleen geen puzzel haha
Sundae choco

Friet speciaal

Slush
- Macaroni met gehaktsaus, dan slaan de stoppen door en stop ik pas met eten als ik buikpijn krijg Daarom heb ik het al ruim een jaar niet meer gekookt.

- Kleurplaten kleuren met dikke viltstiften.

- De serie The Golden Girls.
Als ik in Frankrijk ben eet ik me het schompes aan luxe taartjes, eclairs alle andere zoete dingen.

En crêpes met caramel, ijs etc Jummy.
Ja en?
Als ik ziek ben geweest en weer een beetje begin op te knappen:

frikandel met mayo en ketchup (eet ik anders nooit!).

Stiekem een cd van Frans Bauer leuk vinden...
quote:kipkluifje schreef op 18 augustus 2013 @ 19:10:

[...]

Wel op een rollator gezeten toen Wat heb je met het oudje gedaan?
quote:mayhem schreef op 18 augustus 2013 @ 19:25:

Ik ben dol op vakjes en lijnen. En dan de lijnen en vakjes heel dik maken en dan lichter inkleuren.

Reportage kijken doe ik ook.Ik heb echt kleurboeken voor volwassenen en heb mezelf op een ongelooflijk doos mooie potloden getrakteerd.
- Het viva forum

- Kaas (eet bijna altijd kaas op mijn brood terwijl ik weet dat het vet is)

- Reality programma's op MTV

- Roken

- Energydrank
quote:Eleonora schreef op 18 augustus 2013 @ 19:56:

[...]

Ik heb echt kleurboeken voor volwassenen en heb mezelf op een ongelooflijk doos mooie potloden getrakteerd.

Eleonora

Goed zeg, van die potloden! Ik heb veel kleurplaten uitgeprint, misschien dat ik ook eens zo'n boek ga aanschaffen.
quote:Cemby schreef op 18 augustus 2013 @ 19:51:

Stiekem een cd van Frans Bauer leuk vinden...Dat luister ik ook weleens
Arretjescake. Zo slecht maar ontzettend lekker.

90's muziek.

Middagdutje (al is dat vaak niet eens omdat ik het zo lekker vind maar omdat ik gewoon echt ontzettend moe ben)

Lekker de hele dag lui op de bank liggen, in slobber outfit.
quote:Blusher schreef op 18 augustus 2013 @ 20:01:

Arretjescake. Zo slecht maar ontzettend lekker.

90's muziek.

Middagdutje (al is dat vaak niet eens omdat ik het zo lekker vind maar omdat ik gewoon echt ontzettend moe ben)

Lekker de hele dag lui op de bank liggen, in slobber outfit.Ja dat ook!
Oja! Mijn cassettebandjes in mijn auto! Een hele reeks Kinderen voor Kinderen zit daar oa tussen.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven