pluizig haar
maandag 19 augustus 2013 om 09:39
Ik heb zelf ook last gehad van pluizig haar. Heb vaak jaren diverse producten geprobeerd. Maar helaas geen resultaat. Laatst heb ik een flesje arganolie gekocht. En wat een wonder en wat een mooie resultaat. Heb nu prachtig glanzend haar zonder al dat pluizig haar. Op internet lees je ook echt goede reviews over de arganolie.
maandag 19 augustus 2013 om 10:51
Ik kreeg van een kapper de volgende tip: smeer je haar in met warme olijfolie, slaap daar een nacht mee en was je haar goed uit. Als je dit regelmatig (zeg 1 keer in de 1-2 weken) herhaalt wordt je haar vanzelf minder pluizig en een stuk gezonder.
Ik heb het zelf nog niet kunnen uitproberen, maar het zou een goedkoop middel zijn als het werkt.
Oh, en absoluut geen 'head & shoulders' en/of blonderende shampoo gebruiken. Die zijn echt heel slecht voor je haar!
Ik heb het zelf nog niet kunnen uitproberen, maar het zou een goedkoop middel zijn als het werkt.
Oh, en absoluut geen 'head & shoulders' en/of blonderende shampoo gebruiken. Die zijn echt heel slecht voor je haar!
maandag 19 augustus 2013 om 10:52
maandag 19 augustus 2013 om 11:11
maandag 19 augustus 2013 om 12:17
quote:tinkerbel86 schreef op 19 augustus 2013 @ 10:51:
Ik kreeg van een kapper de volgende tip: smeer je haar in met warme olijfolie, slaap daar een nacht mee en was je haar goed uit. Als je dit regelmatig (zeg 1 keer in de 1-2 weken) herhaalt wordt je haar vanzelf minder pluizig en een stuk gezonder.
Oppassen als je gekleurd haar hebt want het ontkleurt.
Oppassen als je gekleurd haar hebt want het ontkleurt.
maandag 19 augustus 2013 om 13:37
quote:jesju82 schreef op 19 augustus 2013 @ 10:32:
wordt je haar van arganolie niet erg vet? en van die serums? bij de producten die ik tot nu toe gebruikte wel!
Hangt er vanaf hoeveel je gebruikt. Bij arganolie is een paar druppels al genoeg. En van serums ook. Als je veel gebruikt dan is het logisch dat je haar vet wordt.
Ik gebruik een paar druppels (niet elke dag, want veel heb je niet nodig). En mijn haar wordt er niet vet van.
wordt je haar van arganolie niet erg vet? en van die serums? bij de producten die ik tot nu toe gebruikte wel!
Hangt er vanaf hoeveel je gebruikt. Bij arganolie is een paar druppels al genoeg. En van serums ook. Als je veel gebruikt dan is het logisch dat je haar vet wordt.
Ik gebruik een paar druppels (niet elke dag, want veel heb je niet nodig). En mijn haar wordt er niet vet van.
donderdag 22 augustus 2013 om 01:10
Ik heb ook halflang haar, krullen... Ik denk dat ik 10 jaar geleden mijn haar voor het laatst geborsteld heb. Tip die ik destijds kreeg van mijn kapper, zo min mogelijk kammen of borstelen. Wassen met shampoo en cremespoeling, daarna 'kammen' met je vingers. 1 keer per week een masker. Sinds ik niet meer kam of borstel heb ik een stuk minder pluis...
Vandaag is de mooiste dag.