nouja, ... met peren!

19-08-2013 16:05 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn klomp is gebroken. Of gebroken? Verbrijzeld eigenlijk. In 160 kleine houten stukjes. Verpulverd tot stof. Niks geen klomp meer.

Ik loop net binnen bij de supermarkt. Je wel wel, die gele met witte letters en een irritante reclame van: hallo (supermarkt)

Bent u de vierde wachtende in de rij? Dan krijgt u u boodschappen gratis.

Die supermarkt dus.

Maar goed, ik ging daar onder andere een peer halen. Voor mijn spinaziesalade met avocado, feta en pijnboompitten. En peer dus.

Ik zag geen peren en vroeg aan een medewerker: kunt u mij de peren wijzen?

De man antwoord: die zijn helaas uit ons assortiment.

Ik moest natuurlijk lachen om zijn grapje en stond al klaar om met hem mee te lopen maar hij bleef wel erg serieus kijken.

Wat denk je, hebben ze de peren echt (gewoon echt!) uit het assortiment gehaald!

Peren!!

Dat kan toch niet?

Ik ga mijn klomp begraven.
He? Wat raar..
Peren? Nu? Het perenseizoen is nog niet begonnen. Toch?
Ik denk dat het een verlate 1 april grap was.
Peren zijn er het hele jaar door. Gewoon die conference handperen. Alleen zijn ze buiten het seizoen wat prijziger. Ik hou van peer!

Maar nu zijn ze er dus niet meer...
Dan hebben ze het hele jaar in de koeling gelegen.
Peren zijn op het moment prijzig (vind ik) kan het zijn dat ze ze daarom tijdelijk niet hebben?

Maar ik zou bij zo'n antwoord ook even kijken waar de camera's hangen omdat ik denk dat ze een grap met mij uithalen.
http://www.jumbosupermark ... ct/11335/Conference-peren

Maar peren uit blik zijn ook erg lekker!
Serieus? Uit het assortiment?

Daar geloof ik niets van.
Ik heb het ook gehad bij onze plaatselijke supermarkt. Vond ik zo vreemd, de péren eruit?! Maar ik kom er maar weinig dus ik zorg dat ik ze elders al heb gehaald..
Volgens mij komt het gewoon omdat het het seizoen niet is. Ik vroeg laatst om elstar appels en kreeg een duidelijke uitleg waarom ze er nu niet zijn en wanneer we ze weer fris en fruitig kunnen verwachten.
Wat schrijf je leuk Snackworteltje!
Sorry, maar hier moet ik heel hard om lachen. De peren uit het assortiment? Are you fucking kidding me? Peren zijn er het hele jaar, ook al zijn ze buiten het seizoen wat duurder. Kan me niet herinneren dat ik ooit misgegrepen heb naar peren. Echt raar dus.
quote:gevondenvoorwerp schreef op 19 augustus 2013 @ 18:32:

Wat schrijf je leuk Snackworteltje!+ 1
Haha. Komt vast omdat het buiten het seizoen is. Zelfs m'n favoriete groenteboer heeft ze momenteel niet.

Vriendlief diep teleurgesteld, hij leeft van peren zo ongeveer.
Trouwens, die gele supermarkt is toch ook de supermarkt waarbij je kunt vragen dingen opnieuw op te nemen in het assortiment?
Vast een kersverse vakkenvuller die enorm zijn best doet maar nog even moet oefenen op de diepere betekenissen van het retailjargon.

Het zou wat zijn zeg, dan kunnen ze morgen ook de aardappelen wel uit het assortiment halen .
quote:SuperGoomba schreef op 19 augustus 2013 @ 18:46:

Trouwens, die gele supermarkt is toch ook de supermarkt waarbij je kunt vragen dingen opnieuw op te nemen in het assortiment?

Dat kun je bij die blauwe ook hoor.

Die gele kom ik niet meer nadat ik een keer de vierde in de rij wachtenden was en toch mijn boodschapjes niet gratis mee kreeg .
Volgens mij is een andere USP van deze super dat je kunt aangeven dat bepaalde dingen niet in het assortiment zitten heel erg gemist worden. Dan brengen ze het weer terug in het assortiment!

Ik heb t ff gecheckt. Zekerheid nr 3: Bij [...] kiest u elke dag uit het grootste assortiment. U heeft de keuze uit A-merken, ons [...] Huismerk en budgetmerken. Mist u iets? Wij zorgen dat ’t voortaan in huis is.

Echt gebeurd, kijk maar!
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 augustus 2013 @ 18:48:

[...]

Dat kun je bij die blauwe ook hoor.

Die gele kom ik niet meer nadat ik een keer de vierde in de rij wachtenden was en toch mijn boodschapjes niet gratis mee kreeg .

Oh, geen idee, bij de gele maken ze er altijd reclame voor. Maar bij de blauwe werkt dat dus ook zo? Want ik baal dat ze de chocoladeplakjes voor op brood alleen bij de XL-variant hebben. En de tacotopping is hier ook niet te krijgen.

Trouwens asociaal, wat gaven ze als reden?
Op naar de AH
Ja en?
Bij de AH zijn ze al wekenlang heel duur (3,79) dacht ik en vandaag waren ze bij "mijn" AH ook weggehaald. De kratten netjes herschikt zodat het minder op zou vallen dat er een lege kist tussen stond.
quote:SuperGoomba schreef op 19 augustus 2013 @ 18:55:

[...]

Oh, geen idee, bij de gele maken ze er altijd reclame voor. Maar bij de blauwe werkt dat dus ook zo? Want ik baal dat ze de chocoladeplakjes voor op brood alleen bij de XL-variant hebben. En de tacotopping is hier ook niet te krijgen.

Trouwens asociaal, wat gaven ze als reden?

Iets heel vaags. Ik heb er verder maar geen zaak van gemaakt, dat was mijn eer ook weer te na . Maar ik vond het wel een beetje kinderachtig.

En bij de Appie kun je inderdaad vragen om iets in het assortiment op te nemen, dan moet je gewoon zo'n klachten/suggestieformuliertje invullen bij de sigarettenbalie. Ik heb al regelmatig mijn zin gekregen ook, is wel heel leuk als je dan ineens 'jouw' product in de schappen ziet staan .
quote:prinzessin schreef op 19 augustus 2013 @ 19:18:

Bij de AH zijn ze al wekenlang heel duur (3,79) dacht ik en vandaag waren ze bij "mijn" AH ook weggehaald. De kratten netjes herschikt zodat het minder op zou vallen dat er een lege kist tussen stond.Ja bij ''mijn'' AH zijn ze sinds zaterdag ook weg! Eerst een leeg kratje en nu helemaal geen kratje meer. Wellicht zijn de peren dus gewoon wereldwijd uberhaupt uit de handel genomen?
Ik ben al weken op zoek naar peren, zowel bij de gele, de blauwe als de buurtsuper momenteel niet te krijgen. Erg jammer, mijn dochter is er dol op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven