Broodje bapao

19-08-2013 18:30 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er echt mensen die dit lekker vinden?
Haha snap ik ook niet. Zo klef!
Ik niet.
Jaaaa
Ja! Met vééél chilisaus, anders proef ik dat kleffe brood zo...
Liefde gaat om de reis, niet om het doel
Ja
Het is inderdaad heel klef, droog en teveel deeg. En dan de smaak van het vlees
Zelf maken!
Ja, ik!
Jaaa, maar niet zo'n magnetron ding uit de supermarkt. Hier hebben we een Indisch eettentje waar de eigenaresse ze zelf maakt. To die for!!!!! :Imao:
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Lekker, met chilisaus.

Ook lekker is lemper ( schrijf je dat zo?), rijstrol met vlees. Helaas niet in mijn buurt te koop
Je bent zelf een theepot
Ik heb het vroeger ook vaak gegeten. Vond het lekker, tot het vlees een keer heel apart rook. Het was niet bedorven ofzo, maar ik vond niet lekker smaken/ruiken.
quote:fitch schreef op 19 augustus 2013 @ 18:35:

Jaaa, maar niet zo'n magnetron ding uit de supermarkt. Hier hebben we een Indisch eettentje waar de eigenaresse ze zelf maakt. To die for!!!!! :Imao:

Ik ben kwart indisch, maar dit vind ik toch echt niet lekker. Mijn oma maakte het vroeger ook weleens, toen vond ik het al niet lekker.

Vandaag een kant en klare geprobeerd, dat is direct de laatste keer voor een lange tijd.
Jaaa lekker! Al lang niet meer gehad!
Oh, ik ben dol op bapao, ook op de kleffe magnetronbapao die je voor 49 cent bij de super uit de diepvries haalt.
Soms vraag je je inderdaad af hoe het kan dat mensen sommige dingen lekker vinden. Of waarom sommige mensen dingen doen. Zoals bellen naar de astrologielijn op tv of waarom mensen zich een abonnement laten aansmeren op straat.

Waarom mensen een broodje bapao lekker vinden is ook zoiets wat ik me afvraag. Dat is geen eten, dat is.... te vies voor woorden.
Jah! Lekker! Ooit in een ver verleden zelf gemaakt, die waren het allerlekkerst, maar wegens extreem veel werk nooit meer gedaan.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alleen als ik dronken ben.
Zo vraag ik me wel eens af waarom sommige mensen zo overtuigd zijn van hun eigen gelijk dat het hebben van een andere smaak of gewoonte dan de hunne dusdanig buiten hun voorstellingsvermogen valt dat ze er een topic over moeten openen .
Heerlijk. Mocht je het uit de diepvriezer bij de supermarkt halen, dan vind ik de kipsate lekker, de sate proef je niet dus ik doe er zelfgemaakte zoetzure saus bij. 2 van die bapao bij de AH kost 60 cent.

Heel heel vroeger toen ik 2 x per week uitgingen tot laat, dan sliepen de meiden bij mij en dan ontbeten we rond 13.00 uur door bapao en patat end bij de snackbar om de hoek te halen. Heerlijk.

Edit, ik wil nog wel een keer proberen ze zelf te maken.

Heb wel al een keer iets met gehakt gemaakt wat erop lijkt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Oeh, heel erg viez!
quote:gedanst schreef op 19 augustus 2013 @ 18:48:

Soms vraag je je inderdaad af hoe het kan dat mensen sommige dingen lekker vinden. Of waarom sommige mensen dingen doen. Zoals bellen naar de astrologielijn op tv of waarom mensen zich een abonnement laten aansmeren op straat.

Waarom mensen een broodje bapao lekker vinden is ook zoiets wat ik me afvraag. Dat is geen eten, dat is.... te vies voor woorden.

uh ja? lijkt me gewoon een kwestie van smaak, ieder zijn meug enzo.

Astrologie als entertainment lijkt me net zoiets (als je er echt in gelooft is het gewoon dom natuurlijk).

Ik ben ook gek op bapao, ook de kleffe diepvries versie
Jaaaa!!!
quote:vosje78 schreef op 19 augustus 2013 @ 18:53:

[...]

uh ja? lijkt me gewoon een kwestie van smaak, ieder zijn meug enzo.

Astrologie als entertainment lijkt me net zoiets (als je er echt in gelooft is het gewoon dom natuurlijk).

Ik ben ook gek op bapao, ook de kleffe diepvries versieTja, jij veroordeelt net zo hard iemand die in astrologie gelooft als ik iemand die die broodjes lekker vindt.
quote:gedanst schreef op 19 augustus 2013 @ 18:48:

Waarom mensen een broodje bapao lekker vinden is ook zoiets wat ik me afvraag. Dat is geen eten, dat is.... te vies voor woorden.Oke ik begrijp jouw mening maar ik vind het wel erg overdreven. Geen eten slaat nergens op. Weet je wel hoeveel tijd het kost die krengen te maken? Het kan je smaak niet zijn, dat begrijp ik maar verder vind ik het erg overdreven.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven