Mode & Beauty alle pijlers

Pluizige krullen

20-08-2013 19:02 7 berichten
Zelf heb ik stijl haar. Als ik krullen maak met een krultang of carmenset dan wordt het eigenlijk altijd pluizig. Ik gebruik geen borstel of kam, maar alleen mn handen om de krullen een beetje te breken.

Iemand misschien tips om het wat minder pluizig te krijgen?
Alle reacties Link kopieren
Serum gebruiken
Wat voor serum?

En wanneer moet ik dat in mn haar doen, voor of na het krullen?
Haarolie werkt ook een beetje, je haar wordt niet ineens pluisvrij, maar het wordt wel iets minder. (een druppel door je handen wrijven en dan voorzichtig door je krullen gaan)
Vriendin van mij heeft voor het eerst iets gevonden waar ze echt heel tevreden mee is: Iets met 'Shine' van Lush. Is wel duur. Gelukkig is het een sympatiek bedrijf, daar geef ik persoonlijk liever geld aan uit dan aan een cosmeticagigant
Een druppel olijfolie over je handen wrijven en voorzichtig de pluizige krullen vastpakken.

Werkt heel goed.
Your luck's about to change, cher.
Beetje putty (soort niet vette wax) erdoor kneden. Dus klein beetje tussen je handen wrijven, en in je krullen knijpen/ kneden. Merk maakt niet super veel uit, evt kun je online goedkoper kappersmerken kopen.

Qua serum is de zijde serum van Biosilk (Silk Therapy) super. Dat merk heeft trouwens ook een goede putty (Finish silk polish).

Ikzelf gebruik altijd serum én putty. Serum dagelijks een druppeltje in de punten, na het wassen of in droog haar. Werkt goed tegen droge, gespleten punten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven