Geld & Recht alle pijlers

Euroclix

20-08-2013 20:51 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al een paar jaar lid van Euroclix. Heb nu twee keer tien euro uit laten betalen. Wat mij opvalt is dat zodra je rond de 1000 clix zit en dus tien euro uit kunt laten betalen, je bijna geen mails meer ontvangt van Euroclix.

Nu is dit natuurlijk niet zo heel erg belangrijk maar het viel me nu al voor de tweede keer op en vraag me af of het toeval is of dat meer mensen het herkennen?
Geen last van.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ook geen last van. Heb je je profiel daar wel helemaal ingevuld?
Wat is euroclix?
Een online spaarprogramma waarbij je meedoet aan enquetes en waar je mailtjes krijgt van verschillende bedrijven. Zo'n mailtje klik je aan en daarmee verdien je clix. En die clix kan je omzetten naar echt geld.
Ik vond euroclix waardeloos. Dat je meedoet aan een enquete, verschillende (voor zo'n bedrijf toch interessante) vragen niet beantwoorden. Om vervolgens te horen dat je niet tot de doelgroep behoort en daar dus ook geen enkele clix voor krijgt.

Raar gedoe.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik en er al 8 jaar lid van en heb dat nog nooit gemerkt. Ben je rond die periode dan niet wat ongeduldiger?
Geen last van. Heb gemiddeld per jaar zo'n 140 euro met de clix.
quote:himalaya schreef op 20 augustus 2013 @ 21:29:

Ik vond euroclix waardeloos. Dat je meedoet aan een enquete, verschillende (voor zo'n bedrijf toch interessante) vragen niet beantwoorden. Om vervolgens te horen dat je niet tot de doelgroep behoort en daar dus ook geen enkele clix voor krijgt.

Raar gedoe.

Ik weet redelijk goed wat voor mensen ze zoeken en lieg me ook altijd een ongeluk als ik enquêtes invul voor geld/punten.

Maar het is me nooit opgevallen dat je minder mails krijgt als je meer clix hebt. Ik kreeg wel minder mails nadat ze me redelijk wat geld hadden uitgekeerd. Misschien hadden ze door dat ik de boel liep te bedonderen met meerdere accounts.
Soms krijg je bijv. als vraag:

Vink aan wat van toepassing is:

* ik heb kinderen

* ik rook

* ik heb afgelopen jaar een auto gekocht

Als je dan alles aanvinkt dan weet je zeker dat je geselecteerd wordt voor de enquete.
Ik heb een hele tijd meegedaan en laatst 50 euro laten uitbetalen omdat ik er geen zin meer in heb. Vond de enquetes zo vreselijk saai, blegh.

140 euro per jaar? Dan moet je heel wat afklikken.
Ook geen last van

Ben er wel fan van
Frankly my dear, I don"t give a damn
Dit is ook 1 van de vele spaarsystemen die het aantal punten per onderzoek heeft verlaagd. Het spaart zo langzaam dat ik er al enig tijd terug mee gestopt ben. Net zoiets als moneymiljonair..
Moet ik het zo zien?:

1 enquete invullen is 1 euroclix waard?

1 euroclix = 1 cnt?
@ reine, nee

voor iedere e-mail waar je op klikt krijg je 1 clix, aantal clix voor enquetes verschilt per enquete. (tussen 10 en 150 ongeveer). 1 clix is 1 cent, maar bij euroclix loopt de 'koers' op als je doorspaart i.p.v. uit laat betalen. dus 1000 clix is 10 euro maar 2000 clix is meer dan 20 euro (weet even zo uit mijn hoofd de koers niet).

je kunt ook nog met andere dingen clix verdienen. bijv. als je producten besteld bij webshops via euroclix. aantal ook afhankelijk van de webshop.

denk dat de mensen die veel clix verdienen relatief meer bij webshops bestellen.
Vooral door hotels te boeken bij expedia is het bij mij al erg hard gegaan met Euroclix! En bijv door een verzekering af te sluiten via hen. Ik heb in 3,5 jaar tijd nu 300 euro laten uit betalen. Persoonlijk vind ik dat echt wel de moeite waard :-D
Bij mij gaat het sparen snellen bij MoneyMiljonair.

Daar krijg ik meer mailtjes om op te klikken dan bij Euroclix.
ik spaar altijd net zo lang door tot ik 25 euro heb en laat het dan uitkeren ik doe trouwens de enquêtes wel anders schiet het echt niet op haha
ik vergeet ALTIJD via die site naar een webwinkel te gaan als ik naar een webwinkel ga om te bestellen

zo zonde

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven