VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Bedankt voor de plezier wensen, ik ga de pc uitzetten.

Laterz!

En wel smsen als Lien bevallen he. Al heb ik sterk het gevoel dat ik het gewoon mee ga maken, ben benieuwd. We komen de 20e terug....

Vrolijk, jij ook alvast veel plezier. Komt vast goed, die vliegreis joh.
O jee, op de valreep... VEEL PLEZIER MORRIE!!!
Zie msn voor soll.details.
Goedemorgen!
Oeh Drop, je bent Single mom dus. Op 1 of andere manier is het toch altijd leuker als jij diegene bent die de hort op is! Good luck meid.

Morrie, te laat, maar zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai. Heel veel plezier!

Ik ga zo eten met vriendin en Vrolijkerd is naar zijn ouders met de kindjes. Betere werk van mij. Ga me dus maar even opfrissen.
Kou zitten lijden in Scheveningen, echt 10 graden kouder dan hier. Was blij dat ik belde dat ik vertrok en mijn moeder vroeg of we wel jassen bij ons houden, wat een verschil toch, zee of binnenland.

Verder nu puinruimen hier (morgen komt de werkster) en naar bed. Jullie hebben toch niets geschreven, dus lekker rustig .
Lekker gegeten, Vrolijk?

Oeh, kou geleden in Scheveningen? Klinkt niet best! Hier was het heerlijk!

Ik ben vanmiddag met de kinderen naar een speeltuin in de buurt geweest. In die speeltuin is ook een zwembadje en een pierebadje. Het was er werkelijk af-ge-la-den! Het voelde vanmiddag in de zon als een graad of 25, 26. Had ik helemaal niet verwacht, had een spijkerbroek met t-shirt aan. Gelukkig was ik wel zo alert dat ik zwemkleding + handdoeken voor de kinderen bij me had. Wel lachen, ze wisten op een gegeven moment echt niet meer wat ze nou wilden: het badje in, op de speeltoestellen of bij mij zitten. Zijn uiteindelijk 3,5 uur weg geweest. Om 17u thuis, omgekleed en toen naar een pannenkoekenrestaurant. Dezelfde als laatst, hebben twee weken lang feest vanwege 40jarig bestaan en alle pannenkoeken zijn nu 4,50. Ik wist het, maar de rest van de stad ook, want er stond een aardige rij te wachten. Ik vreesde het ergste, maar het liep gelukkig aardig door en na 10 minuten hadden we al een tafeltje. Restaurant heeft er ook een leuk speeltuintje bij dus de kinderen waren weer helemaal gelukkig. Ik ook, als ik een boek bij me had gehad. Maar goed, toen de pannenkoeken er waren kwamen de kinderen er relaxed bij zitten. Vind ik altijd zo lekker, zo'n 'bijzondere' pannenkoek! Ze hebben daar bijvoorbeeld een pannenkoek met zalm en rode pesto, en een pannenkoek met spinazie, pijnboompitjes en salami. Heerlijk! Het was avondeten dus ik wilde hartig, maar de pannenkoek met warme kersen, chocoladekrullen en creme fraiche zat me ook erg aan te staren. Echt, ik hoef niet bang te zijn dat ik ineens erg ga afvallen geloof ik, ik vind eten veel te lekker. Althans, ik vind lekker eten veel te lekker.
Ah Drop, dat klinkt echt heerlijk. Zowel je middagje uit, als de pannenkoeken!

Hier weinig te melden. Gisteren kraamvisite en verjaardag van kindje vriendin. Vandaag een beetje gerommeld.

Weinig spannends dus. Wel veel narigheid op werk. Toch wel risico dat ik boventallig verklaard ga worden

Ach, we zien het wel

Welterusten!
Get Ely, dat is niet fijn, maar er komt zeker weten weer een andere goede baan, want goede mensen blijven nodig.

Drop, in Scheveningen liep iedereen terecht in spijkerbroek en ik voor lul in mijn korte broek . Mijn moeder is heel tenger, dus kon ook niets lenen met mijn olifanten-dracht .

Ga nu richting notaris, halve nacht wakker gelegen van maagzuur, dus zie er florissant uit, hoop dat ze ons toch onze hypotheek gunnen .
Oe, koud is niet leuk.

Ely, boventallig verklaard worden is helemaal niet leuk. Wanneer heb je zekerheid?

Drop, wij gaan ook graag pannenkoeken eten met de kinderen. Er zit hier een restaurant op loopafstand.
Middag klinkt goed, Drop!

Ely, balen! Wanneer krijg je meer duidelijkheid, want onzekerheid is niets.

Hier vandaag landelijke en externe leidinggevendendag gehad in de buurt van huis Lien. Mooie omgeving maar kapot geluld. Op de bank in slaap gevallen na het eten en werd net wakker en kindjes lagen ineens op bed

Morgen spannende dag; KW gaat voor het eerst naar de basisschool (wennen).

En nu voetbal! Als we winnen staan we eerste in de poule.

En als we verliezen; laatste
Zekerheid pas na de zomervakantie, dus dat is nog een tijdje spannend, helaas....

Maarrrr, ook positieve berichten. Boulharouz speelt!!!!!

Dus ook voor de meiden die niet van voetbal houden...check die benen!!! Goddelijk, in een woord.

Veel plezier vanavond, allemaal!
2-0 !!
quote:Wind schreef op 09 juni 2008 @ 21:37:

2-0 !!

Zo'n geweldige wedstrijd!!!! En leuk verjaardagskadootje voor Sneijder!

Mijn hart klopt iets rustiger nu het 2-0 is. Je wilt niet weten hoe ik er bij zit, als het nog 0-0 is
Balen Ely, dat het zo lang moet duren, maar je bent niet van de ene op andere dag zonder baan hoor, dus probeer nog maar niet mee bezig te zijn.

Twee-nul, dat hoorde ik inderdaad door gejuich in de straat.

Wind, je mag altijd langs komen hoor, maar niet om hier op de bank in slaap te vallen .

Ik ga naar boven verkassen, morgen drukke dag, want vent vroeg weg, dochter sportdag (en dus ergens anders droppen), zoon thuis en electricien ook over de vloer. 's Avonds vent niet voor 22.00 thuis. Blerk. Ik wil niet alles in mijn up doen.
Het is dat ik morgenavond ook alleen ben, anders had ik je wel even kunnen helpen met eten en zo.

Dat is echt rot, zo met laatste loodjes....

Ik begin het nu wel echt spannend te vinden hoor, bij jou....

Nog even en we worden weer Vrolijke tante met zijn allen
3-0
Joehoe... gewonnen!!

Wij wor-den kam-pioen, we worden kampioen, we worden kampioen, we worden KAMPIOEN!
Sjesis, gewoon 3-0!

Echt super he dit. Ben zoooooooooooooooooo blij

I looooooooooooove Khalid!!!! Wat een superspeler zeg.

Maar eigenlijk waren ze allemaal goed aan het spelen. Hard werken, mooi voetbal.

Voetbal zoals we het willen zien!
JOEHOEEE! 3-0 gewonnen! echt zo leuk!

hoi trouwens! we zijn weer terug van weekjeweg!
Welkom terug, Nathje!

Goh, leuk zeg, met 3-0 gewonnen!
Kaa uu tee trouwens van je baan Ely! Maar zoals Lien zegt, daar gaat wel een aardige poos overheen, tijd voor contemplatie (wát zegt ze?)!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven