Wat vind jij overrated?

18-08-2013 14:13 848 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al, wie of wat vind je overrated?

Ik trap af.

- Op vakantie gaan, reizen. Ja, het kan leuk en ontspannend zijn maar als je niet gaat dan lijk je die keuze steeds te moeten verdedigen. Hier op het forum lees ik ook vaak dat 'lekker de wereld over reizen' bijna een must is voordat je aan kinderen begint. Waarom, omdat het hoort?

- Apple. Duuuuur. Hoe vaak ik wel niet hoor 'ja maar het is echt fijn hoor, het werkt prettig, of het is zo'n goed spul. Ja me dunkt, van een laptop van 1300 euro mag je toch op zijn minst verwachten dat ie 'prettig werkt'

- van die 'gezaghebbende' modebladen, als Vogue en Elle. Ik zie er soms de meest afzichtelijke kleding in de meest vreemde combinaties in terug waar ik nog niet dood in gevonden wil worden.

Bovendien staan ze bomvol met reclame.

- Starbucks. Is die koffie daar nou echt zo speciaal dat het de prijs waard is?

- 50 shades of grey.

- Chanel nagellak

Nu jullie.
gaan we het hier nou ook al over make-up hebben?
Liever elitair dan een pauper!
ik vind een beetje mascara nog wel ok, maar alles wat meer is, vind ik overdreven.
Geen make-up is helemaal overrated.

Strijken ook.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:MrsStanleyWalker schreef op 21 augustus 2013 @ 14:22:

Geen make-up is helemaal overrated.

Strijken ook.

Nu zie ik een geverfd hoofd met verkreukelde kleren.

Tja.

Nee hoor, gewoon zoals op mijn avatar.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Lotte35 schreef op 21 augustus 2013 @ 11:52:

Een schilderij als dit, wat geveild is voor 86,9 miljoen dollar:

[img]http://static2.volkskrant.nl/static/pho ... 201723.jpg[/img]

Ik snap dat echt, écht, ECHT niet.Nou nou, het is wel veel geld, maar het is wel een Rothko.
V&D vind ik ook erg overrated, wat een stom, waardeloos warenhuis is dat geworden.
quote:mika65 schreef op 20 augustus 2013 @ 07:08:

Hoge hakken

Amen!

Verder ook nog: de kringloopwinkel. En 3FM.

En ongesteld zijn vind ik momenteel ook nogal overrated
echt wat een grappig topic
DTEEZ!
Ik ben me dus aan het afvragen wat ik toch echt overrated vind!
DTEEZ!
Sporten
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
quote:Diztel schreef op 21 augustus 2013 @ 15:53:

V&D vind ik ook erg overrated, wat een stom, waardeloos warenhuis is dat geworden.

Ja, is een grafzaak geworden.

Ik kreeg aan het begin van dit jaar een cadeaucard van V&D, kreeg hem met geen mogelijkheid uitgegeven. Wat een meuk allemaal.
quote:Spininhoek schreef op 21 augustus 2013 @ 15:59:

SportenWel leuk om naar te kijken, maar ook dat kan zeer vermoeiend zijn.
quote:Cateautje schreef op 21 augustus 2013 @ 16:10:

[...]

Ik kreeg aan het begin van dit jaar een cadeaucard van V&D, kreeg hem met geen mogelijkheid uitgegeven. Wat een meuk allemaal.

Echt ik neem aan een grap!
DTEEZ!
quote:Solomio schreef op 21 augustus 2013 @ 10:54:

[...]

Dat is een kwestie van smaak: ik vind dat de meeste mensen er niet mooier op worden van make up.

Ik ben zonder make-up gewoon lelijk.

Dan kijk ik in de spiegel en dan denk ik 'oooooooohhhh snél Max Factor aan het werk zetten!'
quote:Cateautje schreef op 21 augustus 2013 @ 16:10:

[...]

Het is niet meer zoals het was, de V&D in mijn woonplaats heeft zelfs geen make-upafdeling meer dat heeft plaats gemaakt voor luxe badartikelen

Vroeger daarentegen,... een supermarkt in de kelder, een reisbureau op de derde verdieping, een restaurant beneden, grote speelgoedafdeling (mijn allereerste fietsje komt daar nog vandaan! ), muziekafdeling met koptelefoons zodat je eerst kon luisteren naar de muziek die je wilde kopen. Bedden en meubelafdeling had je ook nog. En ga zo maar door, het was er zo groot dat er wel eens een kindje verdwaalde en zijn/haar ouders kwijtraakte. Dan ging de intercom weer "willen de ouders van.... naar de afdeling speelgoed komen, ....etc. )

Ik zou niet eens meer de moeite nemen met zo'n cadeaubon
quote:Eleonora schreef op 21 augustus 2013 @ 16:16:

[...]

Dan kijk ik in de spiegel en dan denk ik 'oooooooohhhh snél Max Factor aan het werk zetten!'

Niemand is lelijk.

Ik ben ook niet de knapste, maar met make-up vind ik mezelf iig lelijker.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Diztel schreef op 21 augustus 2013 @ 16:29:

[...]

Het is niet meer zoals het was, de V&D in mijn woonplaats heeft zelfs geen make-upafdeling meer dat heeft plaats gemaakt voor luxe badartikelen

Vroeger daarentegen,... een supermarkt in de kelder, een reisbureau op de derde verdieping, een restaurant beneden, grote speelgoedafdeling (mijn allereerste fietsje komt daar nog vandaan! ), muziekafdeling met koptelefoons zodat je eerst kon luisteren naar de muziek die je wilde kopen. Bedden en meubelafdeling had je ook nog. En ga zo maar door, het was er zo groot dat er wel eens een kindje verdwaalde en zijn/haar ouders kwijtraakte. Dan ging de intercom weer "willen de ouders van.... naar de afdeling speelgoed komen, ....etc. )

Ik zou niet eens meer de moeite nemen met zo'n cadeaubon

Zo herinner ik me V&D ook en dat was een fantastische zaak.

Wij hadden thuis een wasautomaat van Vendex en dat was het beste merk voor z'n prijs.

Zo vind ik de modernisering van de Hema ook een mislukking. Ooit had de Hema geen doelgroep en was er voor elk wat wils. Tegenwoordig mag je al haast niet meer naar binnen als je niet binnen die groep valt.
HEMA verkoopt geen fatsoenlijke tassen meer, de potten en pannenafdeling is er dan wel weer op vooruit gegaan.

Jammer hoor, dat die winkels zich zo hebben vergaloppeerd in het nieuwe "concept".
@Solomio...

Ik kan me ook niet voorstellen dat ik jou in de make up zal zien

Zelf kan ik me soms heel uitbundig opmaken, maar er zijn ook dagen dat ik niets op heb. Maar normaliter een mascara altijd.

Ik vind mezelf mooier met make up.
DTEEZ!
quote:Diztel schreef op 21 augustus 2013 @ 16:51:

HEMA verkoopt geen fatsoenlijke tassen meer, de potten en pannenafdeling is er dan wel weer op vooruit gegaan.

Jammer hoor, dat die winkels zich zo hebben vergaloppeerd in het nieuwe "concept".Inderdaad.
quote:Eleonora schreef op 21 augustus 2013 @ 16:16:

[...]

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Cateautje schreef op 21 augustus 2013 @ 16:41:

[...]

Zo herinner ik me V&D ook en dat was een fantastische zaak.

Wij hadden thuis een wasautomaat van Vendex en dat was het beste merk voor z'n prijs.

Zo vind ik de modernisering van de Hema ook een mislukking. Ooit had de Hema geen doelgroep en was er voor elk wat wils. Tegenwoordig mag je al haast niet meer naar binnen als je niet binnen die groep valt.Welke doelgroep? Mag ik nog naar binnen?
quote:Penelopeia schreef op 21 augustus 2013 @ 17:15:

[...]

Welke doelgroep? Mag ik nog naar binnen?

Bij dameskleding is XL iets van maat 38/40, dus zeg jij het maar.

De BH's zijn volgens mij allemaal push up en ook tot een bepaalde maat.

Tja, het enige dat ik daar pas zijn de rokjes, maar die zijn de laatste maanden zo verdomd kort, dat dat ook al niet meer kan.

Maar goed, fijne pannenafdeling inderdaad.
In het buitenland wonen (iedereen denkt altijd GEWELDIG, maar het is gewoon heel gewoon)

Iedereen een labeltje geven (jij hebt ADHD, jij bent Autistisch)

Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg mentaliteit....
The best way to get along with people is to expect them not to like you

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven