De Commune

30-07-2013 16:06 1450 berichten
Einer kletstopic wer wir nicht uber Foto's sprechen. Wir sprechen auch nicht over der Sims want nicht jedereen kan das spielen auf ihren Computer.
Ik ben geweest overigens, het huis zag er best normaal uit. De tuin was wel een oerwoud. Morgen de uitslag!

En ik ben altijd voor meets waar iedereen zwaar op de hand is hoor!!

tashy, ik ben ook ervoor dat je soms mag zwelgen inzelfmedelijden trouwens. Als alles tegenzit zit je er soms gewoonweg even doorheen. Ik vind het erg jammer te hren dat je vrienden daar geen begrip voor hebben. Wat betreft dat jij wel voor hen klaarstond, dat is jammergenoeg geen garantie dat het omgekeerde ook gebeurt... Ik zou toch kijken of je niet kan uiten naar hen dat het je kwetst dat ze er op dit moment niet voor je (willen) zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg te horen dat ze er best voor me willen zijn maar dat ik me te negatief opstel. Wat moet ik daar nu weer mee...Niks heb ik besloten. Helemaal niks. Ik regel mijn eigen shit wel weer. As usual. En de eerstvolgende keer dat er weer eentje begint te mekkeren over man A of B dan zeg ik 'he's just not that into you' en dat was het dan. Zoals ik al zei ik wil gewoon even mijn ei kwijt en mijn gang kunnen gaan als het gaat om uiten van emoties. Ik hoef geen adviezen ik WEET dat die kerel me niet waard is, ik weet dat ik mijn dingen moet regelen (wat ik dus al volop aan het doen ben). Bring on Ben & Jerry mijn immer begripvolle vrienden.
Let love rule!
Leuke vrienden heb je Tashy... : hug:
Ja mijn idee... ze zoeken het maar uit.
Let love rule!
Sorry moest even een echt leven gaan hebben, zo weer. Maar Tash, echt hoor, je mag me op de chataanspreken. Als t goed is krijg ik dat ook op mijn mobiel binnen dus dan krijgt u altijd antwoord (of ik moet slapen ofzo)
Ik schrijf hier dan weer niet zo vaak omdat het heel goed gaat met mij, en ik me dan lullig voel. Wel een gezellig topic zo, als niemand iets durft te schrijven.
Liever elitair dan een pauper!
Aaaah Kalli jijmag uitgebreid over je geluk vertellen hoor!!

Hebben weonderhand al 1 bachelor af eigenlijk?

Ik kreeg nu al een berichtjevan woningnet dat iemand anders dat huis heeft geaccepteerd. NAAIER.
Naaier! Sjongejonge, stomme Iemand Anders! Ik ga spoken!

Hier gaat het met ups en downs, en het is lastig omdat jullie lang niet alles weten ..

Wel wil ik even melden dat vrijdag om 15.00 jullie mij niet zullen spreken. Dan lig ik in de stoel om me te laten inkten!
quote:Tashy schreef op 21 augustus 2013 @ 13:29:

[...]

Jaaaaa ik ben voor! En weet je... dan zul je zien dat het mega gezellig en 1 groot lachfestijn wordt omdat we juist onszelf mogen zijn inclusief boze depri buien.Als ik een pyama aan mag en krulspelden in en we Grease gaan naspelen (de enige echte oude kweelfilm uiteraard) dan doe ik mee!
quote:Tashy schreef op 21 augustus 2013 @ 13:30:

PS Pina ik lig hier in een deuk om je creativiteit Haha erg genoeg is een deel autobiografisch .
quote:yellowlove2punt0 schreef op 21 augustus 2013 @ 17:50:

Ik kreeg nu al een berichtjevan woningnet dat iemand anders dat huis heeft geaccepteerd. NAAIER.Stomme woningnet! Stomme accepteerder
quote:PinaColada schreef op 21 augustus 2013 @ 19:03:

[...]

Als ik een pyama aan mag en krulspelden in en we Grease gaan naspelen (de enige echte oude kweelfilm uiteraard) dan doe ik mee!Vooruit. Dat doen we!
Herkenbaar Tashy, ik ben sindsdien veel voorzichtiger in het aangaan van nieuwe vriendschappen en dat werkt goed. Ik heb maar een paar echte vrienden maar daar kan ik dan ook van op aan. Heb ik leren kennen sinds ik gescheiden, arm en single ben dus om mijn geld of leuke vent is het ze niet te doen in ieder geval haha.

Toen ik nog getrouwd was waren wij altijd degenen die trakteerden en ons huis openstelden etc. Je voelt de bui al hangen denk ik....

De paar die ik nu heb koester ik.
quote:Peacy schreef op 21 augustus 2013 @ 19:05:

[...]

Vooruit. Dat doen we!Dan wil ik dat lieve meisje zijn, de beauty school drop out. Of dat beetje 'lelijke' maar ook weer heel grappige meisje met die 2 staartjes en die tanden.
Tashy als je iemand nodig hebt om tegenaan te kleppen dan roep je maar hoor!

Yellow, BALEN!!!

Peachy, ik ben jaloerssssss, ik wil ook meer inkt!

Kalliope fijn dat het goed gaat

Pimpelmeesje, fijne vakantie gehad?

Pina, jou schakel ik in als ik ooooooooit weer eens in aanmerking kom voor een huis

(ik hoop dat ik niemand vergeet)

Hier al sinds vorige week af en aan migraine... heb wat zorgen dus daar zal 't wel door komen, maar slopend is het wel... Máár dat gaat wel weer voorbij.
quote:PinaColada schreef op 21 augustus 2013 @ 19:10:

[...]

Dan wil ik dat lieve meisje zijn, de beauty school drop out. Of dat beetje 'lelijke' maar ook weer heel grappige meisje met die 2 staartjes en die tanden.En ik die rebelse
quote:PinaColada schreef op 21 augustus 2013 @ 19:10:

[...]

Dan wil ik dat lieve meisje zijn, de beauty school drop out. Of dat beetje 'lelijke' maar ook weer heel grappige meisje met die 2 staartjes en die tanden.

Jij mag zijn wie je wilt. Mag ik Sandy zijn? :P. Of nou nee, de bitch? Of uh..

*gaat toch de film nog eens kijken*
Tashy: Ach, zo ken ik er ook een paar. Sinds maart (toen ma overleed) amper nog iets gehoord van een paar meiden. Deed me wel zeer, maar hey.. Dan niet he. Ik heb momenteel genoeg aan mezelf om me om die krengen nog druk te maken .
Oeh Tequila, migraine, dat lijkt me verschrikkelijk .

Haha Peacy, doe die film nog maar eens kijken :-).

Ja dat is ook een bekende, als er iemand overlijdt in jouw omgeving. Sommige mensen weten dan niet zo goed wat ze moeten zeggen dus dan zeggen ze maar niks. Het is soms ook onmacht. Maar het is niet leuk nee. En groot gelijk dat je je focust op jezelf nu. Je moet al alle zeilen bijzetten nu

Ik was net te laat met omschakelen net, op het nieuws, die kindjes in Syrië. En dan dat meisje: ik leef nog, ik leef nog .
Inderdaad, snap het wel hoor. Maar het voelt kut.

Ik heb het niet gezien. Misschien maar goed ook..
NAAIERS Yellow!!!

Ik zeg... krulspelden en chick flicks ben & jerry en fuck the world.

Vanaf half oktober heb ik plek zat hier voor een bonte avond

Wat de vriendschappen betreft .... ik DACHT dus dat ik selectief was. En prees me gelukkig. Blijkt dat het puntje bij paaltje dus weer een gebakken lucht ding is die vriendschappen. Stom want daar kom je dus achter zodra het kut met je gaat. Helaas. Ik kan je pagina's met appjes laten zien waarin de dames in kwestie onze 'goede vriendschap' bejubelen. Maar ja. You live you learn...
Let love rule!
Erg is dat he? Ik heb dat ook gehad toen het slecht met me ging. Toen ging het wel heel slecht hoor, ik was echt mezelf niet, maar toen had ik ze juist wel het hardste nodig.

Wel heb ik ontdekt dat er ook mensen waren van wie ik het niet verwacht had die er juist wel voor me waren. Die mensen koester ik nu.

Maar eigenlijk heb ik maar weinig vrienden overgehouden.

*en nu ga ik ff oefenen op krulspelden*
quote:yellowlove2punt0 schreef op 21 augustus 2013 @ 17:50:

De bachelor van psychologie heb ik vorige zomer gehaald, en nu ben ik bezig met bachelorscriptie nummer 2. Voor psychologie doe ik nu de research master (cognitieve neurowetenschappen) en ik ga ook een gewone master doen. Wil wel gaan promoveren (over 2 jaar).

quote:Ik kreeg nu al een berichtjevan woningnet dat iemand anders dat huis heeft geaccepteerd. NAAIER.Grrr, klootzakken.
Liever elitair dan een pauper!
Hahahahaha oh ik ben echt erg...........

Weet je Yellow en Kalliope wat ik dacht toen Yellow schreef over bachelor? Of je die nou al een keer afgewerkt had als in letterlijk een vrijgezelle man hahahahahaha

Klinkt goed Kalliope! Doe je ze tegelijk? Knap hoor!

*oefent op liedjes*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven