Gezondheid alle pijlers

Zoveel pijn!

23-08-2013 03:37 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenacht,

Hopelijk is er nog iemand wakker want ik moet even virtueel janken. Ik heb pijn. Veel pijn. Bloedonderzoek gehad waarbij reumafactor positief eruit is gekomen en de pijn is nu echt even ondraaglijk. Weet nu dus wel waar het vandaan komt, maar ik kan dus weer niet slapen van de pijn.

Vriendlief ligt heerlijk naast me te slapen, dus wie heeft een schouder waar ik mijn vermoeide hoofd even op mag laten rusten? Van slapen gaat nu niks meer komen omdat ik er over anderhalf uur alweer uit moet ivm vakantie. (Dat is dan wel weer positief, maar ik wilde zo graag tot 5 uur doorslapen )
Roaaarrrrr!
Ja ik heb aardig wat bij te lezen. Afgelopen maand was t wederom niet gelukt en de teleurstelling wordt wel steeds groter moet ik zeggen. Dus ik vermijd t onderwerp een beetje. Ik zou zo graag goed nieuws willen vertellen in het topic. Wij zijn vanaf oktober vorig jaar al bezig.
quote:boerderijgeit028 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 04:16 Wel enorm balen voor je meid! En zeker je handen want die gebruik je t meeste! Nogmaals een knuffel

Dankje! Nooit geweten dat een simpele fles open krijgen zo moeilijk is met opgezwollen handen.

Ik ga eruit! Het is bijna half 5 en mijn snooze wekker is net gegaan. Ben het zat dus ga lekker dat kopje thee voor mezelf zetten en een lange douche nemen voordat vriend wakker wordt en vrolijk gaat doen. Ik ben hier degene in huis die op gang moet komen en hij is meneer-ik sta op en ik maak grapjes.
Roaaarrrrr!
Amerika tof man! Wij zijn in maart naar Miami geweest. New york staat voor volgend jaar op de planning. Hoe lang gaan jullie?
Thanks Primrose!

Dit had ik even nodig. Ik ga lekker genieten en na de vakantie ga ik aan de slag met de reumatoloog! Gaat allemaal goedkomen!

Nog een fijne vakantie Boerderijgeit! En jij ook nog bedankt voor de steun op afstand. Ik voel me nu een stuk beter! *stapt fluitend het bed uit*
Roaaarrrrr!
Geniet ervan!!
Geniet ervan!

Ja snap ik boerderijgeit! wij waren ook sinds augustus 2012 bezig.. en zeker als mensen om je heen wel snel zwanger worden is de lol er wel af... Maar het komt echt goed!
Thnx! Die gedachte houd ik me ook voor, ik probeer me er ook niet blind op te staren, maar goed nieuwe rondes nieuwe kansen
Ja dat is lastig als je het graag wil he! Maar idd nieuwe rondes nieuwe kansen... tis je iig van harte gegund! en kom na de vakantie maar ff melden op het forum dat je een portugees souvenirtje hebt! Fijne vakantie!
We gaan een weekje weg. Vriend is er nog niet eerder geweest en ik wel dus ik ben super enthousiast. Vorige keer wilde ik niet weg! Miami staat ook op de lijst en ik wil ook heeeel graag naar het Zuiden.

Ben inmiddels gedoucht en ik voel me een stuk beter. Weet niet of vriend zijn wekker heeft gezet, maar ik kijk nu naar hem en hij slaapt zo lief.. Ga hem zo maar even wakker maken denk ik.

Portugal staat ook op mijn lijst, ik vind de taal zo mooi.. Kan er echt de hele dag naar luisteren.
Roaaarrrrr!
Fijn dat je je beter voelt!
Ik ben inmiddels ook gedoucht, 2 bakkies koffie verder, de vaatwasser uitgeruimd, vriend werd heel even wakker en nu weer in slaap gekukeld ik laat m nog maar even liggen. 7 uur wek ik hem.
Zorg je wel dat je m gewekt hebt voordat alle bomen omgehaald zijn?! Geniet van jullie vakantie!
Hij heeft nu 30 min zijn ogen open en hij is nu al drukkkkkk
Goede reis en een fijne vakantie! Als ik wakker ben dan ben ik ook goed wakker arme lief van mij hihi
Sterkte Rupseflups! Fijne vakantie iedereen!!
Weet niet of je dit nog leest Rupseflups... maar mijn vader heeft ook reuma en hij heeft erg veel baat bij magnesiumtabletten. Slaapt hij ook veel beter van.
Ik las je topic pas vanmorgen om half 10 en t raakte me. Ben blij voor je dat er een paar lieve mensen wakker waren, zodat je wat afleiding kreeg! Beroerde uitslag heb je gehad, toch zal het aan de andere kant 'prettig' zijn dat je nu zeker weet waar de pijn vandaan komt. Je lijkt me een positief ingestelde meid en dat is alleen maar in je voordeel als je wat mankeert. Ik wens je het allerbeste dat mogelijk is voor jou en een heerlijke vakantie met je boomchirurg! lieve groet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven