Candy Crush Saga
zondag 10 maart 2013 om 11:18
Hoi Allemaal
Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.
Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.
Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
vrijdag 23 augustus 2013 om 14:00
vrijdag 23 augustus 2013 om 15:10
vrijdag 23 augustus 2013 om 15:11
vrijdag 23 augustus 2013 om 15:16
Aan mij verdienen ze niks. Het is al erg genoeg dat ze me verslaafd hebben gemaakt .
Voor zoon werkt CCS heel heilzaam. Hij kan al zijn hele leven heel erg niet tegen zijn verlies, en loeit normaliter de tent bij elkaar als een spelletje niet lukken wil. Maar toen hij er net in noodtempo vijf levens doorheen draaide sloeg hij alleen maar de handen ten hemel en riep op zeer dramatische toon: "Wáárom moet MIJ dit nu overkomen?!"
CCS als exposure therapie, dat hadden ze veel eerder uit moeten vinden.
Voor zoon werkt CCS heel heilzaam. Hij kan al zijn hele leven heel erg niet tegen zijn verlies, en loeit normaliter de tent bij elkaar als een spelletje niet lukken wil. Maar toen hij er net in noodtempo vijf levens doorheen draaide sloeg hij alleen maar de handen ten hemel en riep op zeer dramatische toon: "Wáárom moet MIJ dit nu overkomen?!"
CCS als exposure therapie, dat hadden ze veel eerder uit moeten vinden.
vrijdag 23 augustus 2013 om 20:01
vrijdag 23 augustus 2013 om 20:02
quote:Lady-Voldemort schreef op 23 augustus 2013 @ 15:31:
Help! Wat te dragen bij mijn nieuwe legging???
[img]http://static3.businessinsider.com/imag ... ggings.jpg[/img]
Help! Wat te dragen bij mijn nieuwe legging???
[img]http://static3.businessinsider.com/imag ... ggings.jpg[/img]
odi et amo
zaterdag 24 augustus 2013 om 10:02
quote:Lady-Voldemort schreef op 24 augustus 2013 @ 09:40:
Ik hoor hier maar niemand over 178. Ben ik nou de enige voor wie dat een onmogelijk level is of hebben jullie hem verdrongen?
Dat is een geheime afspraak, dat we het niet over 178 hebben.
En zeker niet met mensen die 165 in een dag halen.
Ik hoor hier maar niemand over 178. Ben ik nou de enige voor wie dat een onmogelijk level is of hebben jullie hem verdrongen?
Dat is een geheime afspraak, dat we het niet over 178 hebben.
En zeker niet met mensen die 165 in een dag halen.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 24 augustus 2013 om 16:02
zaterdag 24 augustus 2013 om 16:09
zaterdag 24 augustus 2013 om 18:49
Hallo! Ik ben weer terug van vakantie. Niet veel gespeeld maar toch wel een keer of 10 per dag. En zelfs de ontspannen setting van het landelijke Kent heeft er niet voor gezorgd dat ik eindelijk eens dat poeplevel 181 heb gehaald. Volgens mij ben ik al drie weken bezig, en het beste wat ik heb bereikt is 2 blokjes over.
zaterdag 24 augustus 2013 om 18:55
181? Die heb ik vandaag gehaald, in negen pogingen. Mijn ogen rolden uit mijn hoofd van verbazing, want het is inderdaad een enorm poeplevel. Maar ik kon vier keer achter elkaar een gestreepte met een verpakte combineren en ook nog een paar keer een gespikkelde met een verpakte, en toen was het zo gepiept.
Zoon laat trouwens weten dat 33 ook een poeplevel is.
Zoon laat trouwens weten dat 33 ook een poeplevel is.
zaterdag 24 augustus 2013 om 18:56