Retourbeleid lidl
maandag 26 augustus 2013 om 14:21
Heb vanochtend een krabpaaltje bij de lidl meegenomen. Thuis uitgepakt maar vind het ding toch iets te klein voor m'n katten. Netjes terug in de doos gedaan maar kan ik dit gewoon terug geven aan de kassa? Het is uit de doos geweest en het plastic wat eromheen zat heb ik open gehad.
Voordat ik m'n kind weer in de wagen takel en terug loop naar het winkelcentrum. Iemand een idee?
Voordat ik m'n kind weer in de wagen takel en terug loop naar het winkelcentrum. Iemand een idee?
maandag 26 augustus 2013 om 15:31
Bij onze lidl doen ze er niet moeilijk over. Mits je de bon hebt en het product niet beschadigd is. Maar dat is overal zo.
Wel doen ze wel eens moeilijk over eerst de winkel door lopen en dan bij de kassa ruilen. Dan kun je natuurlijk gewoon iets uit de schappen trekken en het 'ruilen' met een random bon. Dus altijd via de 'uitgang' naar binnen gaan om te ruilen.
Al is iedere lidl anders qua indeling, dus ik snap dat dit niet voor iedere winkel opgaat.
Wel doen ze wel eens moeilijk over eerst de winkel door lopen en dan bij de kassa ruilen. Dan kun je natuurlijk gewoon iets uit de schappen trekken en het 'ruilen' met een random bon. Dus altijd via de 'uitgang' naar binnen gaan om te ruilen.
Al is iedere lidl anders qua indeling, dus ik snap dat dit niet voor iedere winkel opgaat.
maandag 26 augustus 2013 om 17:23