Entertainment alle pijlers

Bioscoop leeftijd

26-08-2013 18:32 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoii allemaal, ik heb een vraag wat over PATHE de kuip gaat, als je nog geen 16 bent kom je dan wel binnen bij films van 16+, daarmee bedoel ik moet je je ID laten zien of laten ze je gewoon binnen als ze denken dat je toch 16 bent?

Hebben jullie dit wel eens meegemaakt? Ik wil niet voor schut staan namelijk als ik kaartjes koop en ik kom niet binnen.. ( staat namelijk altijd erg lange rij mensen achter je)
Leef je dag alsof het je laatste is!
quote:Kalliope schreef op 26 augustus 2013 @ 21:21:

Als alle mensen waarmee ik liever niet in de kroeg zou zitten op het forum geweigerd zouden worden, zou het hier heeeeel rustig zijn.
Je doet er in elk geval vrij hysterisch over. Negeer zo'n topic dan gewoon. Het leven kan echt heel simpel zijn.
quote:Lady-Voldemort schreef op 26 augustus 2013 @ 21:26:

Nee hoor. Dat is nou juist het voordeel van een tienerpijler: daar kun je wegblijven als je geen behoefte hebt aan conversatie met pubers.

Maar dan mogen ze ook niet op alle andere pijlers komen. Waarom dan niet gewoon een eigen forum?

Jezus, ik lijk EN wel. Maar ik zit al de hele dag tussen de pubers, geen zin om dat in mijn vrije tijd ook nog eens te zitten
quote:fiddeldee schreef op 26 augustus 2013 @ 21:28:

Je doet er in elk geval vrij hysterisch over. Negeer zo'n topic dan gewoon. Het leven kan echt heel simpel zijn.

Nu beperkt het zich tot een topic over bioscoopkaartjes, maar ik zie ook geregeld knullen op de sekspijler posten of meisjes zich in topics mengen waarin ze niets te zoeken hebben.

En ja, dat vind ik storend, want die kan je niet zo direct aanspreken als een volwassene.

Ik heb er gewoon geen zin in dat ik eerst zou moeten gaan uitzoeken hoe oud iemand is om daar mijn reactie aan aan te passen.
quote:Istar_ schreef op 26 augustus 2013 @ 21:23:

Is het nou echt zo raar dat ik op een volwassen forum wil forummen en niet met kinderen?Ja, vind ik wel. Ik zet mensen die ik irritant vind gewoon onder de negeerknop, dan heb ik er ook geen last van. Maar proberen om ze van het forum af te krijgen, dat vind ik raar.
Liever elitair dan een pauper!
Ik vind dat 65+ers ook beter naar hun eigen bejaardenforum kunnen gaan. Die lui mengen zich ook altijd in van alles waar ze geen verstand van hebben. Ik werk in een bejaardentehuis, dus ik hoef echt niet in mijn vrije tijd ook nog met die ouwelui van doen te hebben.
Bij mij is de mate van irritantie (is dat een woord?) trouwens verre van afhankelijk van de leeftijd. En ik vind pubers ook best leuk, meestal.
Eens met Istar. Ga naar een ander forum als je nog geen 16 bent. Liefst schroef ik de leeftijd hier nog wat verder op trouwens.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Lady-Voldemort schreef op 26 augustus 2013 @ 21:40:

Bij mij is de mate van irritantie (is dat een woord?) trouwens verre van afhankelijk van de leeftijd. En ik vind pubers ook best leuk, meestal.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:kerol schreef op 26 augustus 2013 @ 21:39:

Ik vind dat 65+ers ook beter naar hun eigen bejaardenforum kunnen gaan. Die lui mengen zich ook altijd in van alles waar ze geen verstand van hebben. Ik werk in een bejaardentehuis, dus ik hoef echt niet in mijn vrije tijd ook nog met die ouwelui van doen te hebben.Ja. En mogen die kindvrijen hier dan ook weg? Ik heb irl al genoeg kindvrije buren die me de hele dag de kop gek zeuren over mijn onopgevoede kinderen.
quote:Nouschi schreef op 26 augustus 2013 @ 21:40:

Eens met Istar. Ga naar een ander forum als je nog geen 16 bent. Liefst schroef ik de leeftijd hier nog wat verder op trouwens.Dat ben ik dan wel weer met je eens. Ik vrees anders dat het moment niet meer ver is dat ik er uit gegooid ga worden wegens veenlijk.
Als alle docenten dan ook geweigerd mogen worden? Die vereisen toch een andere aanpak dan gewone mensen, en straks scheld ik per ongeluk één van mijn eigen docenten uit.
Liever elitair dan een pauper!
Al dat gezeik over pubers, het is allemaal duidelijk. Bedankt voor de reacties die wel hulpzaam waren. Ik zou verder nooit hier meer een topic starten. Irritante beter wetende vrouwtjes ._.
Leef je dag alsof het je laatste is!
quote:dolfje schreef op 26 augustus 2013 @ 18:39:

Staat in de regels:

Minderjarigen

1. Deelnemers onder de 16 jaar dienen toestemming te hebben van zijn/haar ouders of zijn/haar wettelijke vertegenwoordiger voor het deelnemen aan Viva.nl onder toepasselijkheid van de Algemene Voorwaarden. Viva.nl aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid indien dit niet het geval blijkt te zijn.

Wat een hondsberoerd Nederlands zeg. De tweede en laatste zin betekent ook nog eens iets heel anders dan beoogd is.
Moehahaha irritant beter wetende vrouwtjes...

Je bent in ieder geval wel een grappige puber.

Das ook wat waard! ;)
quote:noellexo schreef op 27 augustus 2013 @ 00:45:

Al dat gezeik over pubers, het is allemaal duidelijk. Bedankt voor de reacties die wel hulpzaam waren. Ik zou verder nooit hier meer een topic starten. Irritante beter wetende vrouwtjes ._.Dat was precies de bedoeling.
quote: Istar_

Mijn 10 jarige krijg ik zonder problemen mee naar een 12+ film Een collega van mij mocht met haar tienjarige zoon niet naar Intouchables in de Pathé. Haar vervolgens aangeraden om naar het filmhuis te gaan. Daar kwam ze wel binnen.
quote:WishfulThinking schreef op 28 augustus 2013 @ 01:32:

[...]

Een collega van mij mocht met haar tienjarige zoon niet naar Intouchables in de Pathé. Haar vervolgens aangeraden om naar het filmhuis te gaan. Daar kwam ze wel binnen.

Ja vorig jaar waren we nog wel strenger met de 12+ films. Nu dus niet meer.

Het was voor ons als personeel zelf ook een hele tijd erg verwarrend. Hetzelfde met de studentenkorting, die was er eerst wel, toen weer niet, en toen weer half, en nu is het er weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven