Lijf & Lijn alle pijlers

30 day shred

15-01-2013 18:01 3811 berichten
Alle reacties Link kopieren
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie

30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
Ik ook weer braaf geshred. Ik moet zeggen dat ik level 2 tergend saai blijf vinden. Ik twijfel of ik niet gewoon naar level 3 zal gaan, ik heb even gekeken en het lijkt op oefeningen die ik ook onder andere doe met mijn trainer. Anders krijg ik mezelf niet echt aangezwengeld.

Ben ondertussen ook druk bezig met voedingsschema en toch niet afvallen! grrrrrrr- ook een ander topic over geopend, dus daar wat actiever. Afgelopen dagen 8 km gewandeld, 8 km hardgelopen en ongeveer anderhalf uur gefietst. Net dus een shred gedaan (7-30) en morgen proberen 12 km te rennen, dit weekend ga ik meedoen aan een loopje, 16 km.

Pina Colada: ik heb er ook niet echt verstand van, maar ik heb gewoon gewichtjes van 2x2, maar wil nu inderdaad naar 2x3. Mijn vriend heeft van die dingen waar je zelf schijfjes oplegt, die zijn wel fijner vind ik, omdat je makkelijk het gewicht aanpast.
moeilijk. De eerste zijn fijn vanwege de foamgrip, maar je kan er amper mee varieren en er zit weinig gewicht aan.

Bij twee kan je al meer varieren en heb je iets meer waar voor je geld, je hebt ook halters van 5 kg. maar als je met drie traint en je wil een volgende stap maken, wil je niet ineens vijf pakken maar liever 4.

Bij drie kan je het meest varieren, van 3 naar 3,5, 4.

Dus drie is zeker het handigst. Alleen de grip is niet fijn, dat kan je verhelpen door tape of handschoenen.

Ik heb zelf deze: http://www.kijkshop.nl/pr ... body-sculpture-halterset/
Ja, die Meds nu plakt, die heeft mijn vriend. Die vind ik fijner dan die van mij van foam, Pina Colada.
Ja die had ik ook gezien Meds en Pollewop. Ik snap alleen het prijsverschil van ¤9 niet tussen mijn derde link en jouw link Meds? Is geen probleem op zich hoor, ik krijg het kado van iemand en het valt binnen haar budget.

Dus jouw link Meds + handschoenen, die hebben ze daar ook, koop ik die meteen erbij.
in mijn laatste link is de handgrip oke. In jouw laatste link is de handgrip ruw, dat is dat prijsverschil, het is ander materiaal. Maar als je de mijne neemt heb je geen handschoen nodig
hou er ook rekening mee dat de halter zelf ook al wat weegt. De mijne wegen (zonder gewichtschijven) al 1 kg
Ah ik snap het, dank je meds dan koop ik die van jou!
Ja dus in het begin doe ik met kale halters want ik zit nu op 900 gr (pak gedroogde linzen haha) en ik mag van de fysio niet naar meer dan 1 kilo in het begin . Ze kent haar pappenheimers al haha.

Zo , ik kan mijn nek weervol bewegen dus vanaf morgen gaan we er weer voor. Wel waterflesjes ipv hele kg, want ik heb geen zin om weer weken alleen maar recht vooruit te kunnen kijken... Heb niet alles bijgelezen sorry, maar ik doe graag weer mee.

Everyone shred on

You go girl!
fijn Yellow.

Ik had gisteren training van mijn teamsport. Was leuk en zwaar genoeg. Vandaag rustdag.
Ik ga straks dus die halters met gewichten kopen, dat wordt al een workout op zich om ze thuis te krijgen haha.
7/30

Haha PinaColada, ik wil eigenlijk deze kopen, maar heb geen flauw idee hoe ik dat ga thuis krijgen Misschien toch maar alleen dumbbells van 2 kilo. Hoef ik slechts 4 kilo mee te slepen.

Yellow Wat ga jij nu doen? Ik ben een hele tijd weggeweest hier, dus heb geen idee of je de 30 dagen voltooid hebt of niet.
I am surrounded by morons
Pina Colada, ben je een beetje heel thuisgekomen? :-)

Ik heb besloten dat ik ook die van 34,- euro ga kopen. Die foam gewichtjes doen niet zo veel voor me.

Ik heb besloten, na zeven keer level 2 tegen heug en meug gedaan te hebben, over te stappen naar level 3. Vandaag 01 van #3 dus. En dat was best pittig! Die jumps lukken niet helemaal, en ik hijg als een groot paard. Verder vind ik het wel veel leuker dan 2, kan niet anders zeggen.

Morgen nog eens, en dan 12 km rennen. Ik moet zondag klaar zijn voor tien engelse mijlen. Donderdag met de trainer een uurtje.

En dan even rust voor zondag.

Hoe vinden jullie het verschil tussen de levels?
.
anoniem_128241 wijzigde dit bericht op 28-08-2013 01:42
Reden: 1 keer is genoeg ;-)
% gewijzigd
Haha ik had mijn truttenschudderkarretje mee .

Die man van de Kijkshop vroeg: staat de auto vlakbij . Dus ik zeg, ik heb geen auto maar ik heb wel mijn karretje mee! Nou dat was maar goed ook, wilde eerst mijn rugzak mee nemen maar dat was echt niet gelukt. Dat had de rugzak niet overleefd en mijn rug ook niet .
viva-amber, nog heel erg bedankt voor je antwoord! Ik zal er over nadenken en als ik wil gaan kettlebellen, dan zal ik sowieso naar een trainer gaan! Ik wil niks kaoptmaken en geen dingen verkeerd aanleren.
Misschien moet ik gewoon mijn koffer meenemen
Ja dat kan ook Twisted.

Vanochtend voor dag en dauw al erop uit geweest voor brood en zometeen weer erop uit. Het is heerlijk weer!
Ik heb ook heerlijk genoten van het zonnetje vandaag!

8/10
Twisted ik heb de 30 day afgemaakt, Ripped tot level 3 en toen was ik weeropnieuw begonnen met shred. En tussendoor wat hiphop abs. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet weer begonnen ben. Ik vind hetecht stom van mezelf .morgen ga ik het ECHT doen. Het moet nu klaar zijn. *geeft zichzelf schop onder kont*

Pina, prachtig karretje, zo eentje wil ik ook! (maar dan geel uiteraard)
Yellow, don't be so hard on yourself! Ik geef je bij deze een liefdevol schopje onder je kont. Hopelijk kun je jezelf er vandaag wel toe zetten.

Ik heb nog niet geshred, maar dat staat voor eind van de middag op de planning (voordat ik ga koken).
quote:PinaColada schreef op 26 augustus 2013 @ 15:46:

Oh, of is deze misschien het handigst?

http://www.kijkshop.nl/product/137487/halterset/Een vriend van mij heeft die, maar ik heb er weinig verstand van. Ik zou e.a. vooral handig vinden wanneer e.a. in gewicht makkelijk te verwisselen is.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik heb mijn shred gedaan! Ik kreeg ook een reality check bij het oefenen van nummers (zit in band) en dat ik dacht, hoe ga ik dit allemaal zingen al dansend en rondspringend...Ik probeerde het en raakte buiten adem. Moet echt snel die conditie omhoog want over maand staat er belangrijk optreden. vond ook de conditie dus heel pittig, de rest ging goed.

Twisted thanks!!

Pina, ik heb geen verstand van die zaken maar heel veelsucces met alles uitzoeken en meds en amber helpen je zo aardig!

Ik gooi er maar wat plaatjes tegenaan (ja als je dan terugkomt dan maar met verve he)

Haha, dat onderste plaatje is de laatste buikspieroefening van level 1!

Ik zit inmiddels op 9/10. Vraag me niet waarom, maar heb daarna nog een soort latin dance work out van bijna een half uur gedaan, maar vond het heel moeilijk om de danspasjes normaal mee te doen. Houten Klaas meldt zich!

Nu heb ik onderstaand filmpje gevonden en die lijkt me wel redelijk makkelijk te volgen. Mijn vraag is dan ook: zet dit zoden aan de dijk? Of weet iemand een betere exercise?

http://www.youtube.com/watch?v=mQCGSaAmHMg

Vanmiddag heb ik trouwens gewichtjes van 2 kilo gehaald en een matje. Alle oefeningen die me voor mijn gevoel te makkelijk af gingen met 1 kilo heb ik nu met 2 kilo gedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven