Het Grote weggeeftopic

20-02-2013 12:05 1803 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit weggeeftopic is het mogelijk spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt aan te bieden aan andere forummers.

Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!

Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er

een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.

Enkele spelregels:

- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt

- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.

P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dubbel
Maat 74 zou ook heel erg van pas komen :-) Hij zit nu in 62 maar richting 68 en van maat 62 eb ik voldoende, afhankelijk van hoe hard hij zal groeien denk ik dat maat 68 de winterperiode zal zijn. En maat 74 waarschijnlijk zo rond het voorjaar. Dus het zou heel erg van pas komen. Het heeft nu nog geen haast hoor, maar als je het in je achterhoofd wilt houden, heel graag!
Juultje, waar ben je?

Bijna een maand geleden was je hier actiefen nu heb ik al 2x getypt dat ik in de buurt was bij je en langs kon komen. Ik krijg alleen geen reactie, of lees ik er nu zo overheen?
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
- Borstelbak met paardenborstels en halstertouw

- 2x rvs water/voer bak met antislib voor kat of kleine hond

- Party popper

- Enveloppen box voor het trouwen

- Witte broek, C&A Yessica mt 42 (valt klein, 40) Valt bij mij tot onder de knie (1,62 ben ik)

72% viscose, 25% polyamide, 3 % elastane
mt 50/56

mt 56

mt 62

mt 62/68

Zitten ook dingen gekregen van hier bij. Het is niet veel en ook niet meer nieuw.
Ik heb nog zwangerschaps broeken,

Een zwarte, een grijze en een bordeauxrode (?).

Ik weet niet uit m'n hoofd welke maat het is, maar dat kan ik gaan kijken. Het is iig een klein maatje.

Ook een zwangerschaps shirtje. Leuk voor de kerst. Beige/goud achting met glittertjes. Maat S volgens mij.
@ woepsie: die enveloppenbox, is die te versturen? En zo ja, heb je er een fotootje van?

Ik heb voor de weggeef (4 of 5) groene aankleedkussenhoezen. Ik heb ook nog een rode en een bruine. En ook 2 aankleedkussen, maar die zijn wat lastiger te versturen. Ophalen mag natuurlijk altijd Voor interesse mailen naar: fabienne13viva @ gmail.com
@ fabienne

Denk dat ie wel te versturen is, mits ik een geschikte doos kan vinden..

Ik zal je zo ff mailen
quote:ayla2 schreef op 14 juli 2013 @ 21:36:

Aminah, ik heb op een gegeven moment hier een aantal keer aangegeven foto's te willen mailen aan degene die graag wilden zien wat ik met de gekregen spulletjes heb gemaakt. Hier hebben een aantal mensen op gereageerd en die heb ik bij mijn weten ook allemaal de foto's gemaild.... Wellicht is dit je ontgaan, of ben ik per abuis vergeten je foto's te mailen? Mocht je het alsnog graag willen zien dan wil ik je met liefde de foto's mailen..... Ik wil absoluut geen scheve gezichten, ben nog altijd erg blij met alles wat ik gekregen heb, en praktisch alles is gebruikt.... Wat over is gebleven bewaren we voor de volgende ronde, we hopen volgend naar weer te knallen!

Mocht je nog foto's willen ontvangen mail me dan even als je wilt, Ayla_1973 @ hotmail punt com.

Op dit moment zit ik voor de tent op een camping, het zal dus even duren voordat ik ze mail.....

Nogmaals sorry.

AylaIk heb 6 weken geleden een mailtje gestuurd, zit je nog steeds voor de tent
Lislislislis, je hebt mail!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
hoi dames,

ik heb 1,5 verhuisdoos vol met cd's weg te geven... een deel klassiek, deels rock/punk, en een beetje hiphop en nog wat oude pop cd's (de gezamenlijke muziekgeschiedenis van mijn man en mij haha). Daarnaast een stuk of 20 dvd's. Kan ik er iemand blij mee maken? Ze kunnen in Amsterdam West worden opgehaald. Als er geen interesse is zet ik ze dinsdagavond bij het grof vuil, anders mogen ze tot volgend weekend worden opgehaald.
Wie zocht er nu olvarit codes?

Ik heb nog een stapeltje liggen, zoon heeft olvarit gekregen toen we op vakantie waren.

Wil diegene me even mailen op shenandoah @ xs4all punt nl
Ik heb 1 code.. Spaar nog verder (gaat niet zo snel)

Fabienne, had je de fotos gezien?
Iemand toevallig nog wat meisjeskleding maat 74 liggen?

Ik hou me aanbevolen!
quote:Aminah schreef op 30 augustus 2013 @ 09:36:

[...]

Ik heb 6 weken geleden een mailtje gestuurd, zit je nog steeds voor de tent Oh, er gaat echt iets vreselijk mis.... heb je mail nooit gehad.... heb mijn hele spam map ook uitgemest, nope ..... wil je het nog een keer proberen?
@ Woepsie: ik heb een nieuwe telefoon en heb mijn emailinstellingen nog niet helemaal goed. Excuses! Ik ga dus nu even kijken.

@ Newnick: Ik ga binnen nu en 3 weken kleding uitzoeken voor een kledingbeurs. Ik weet niet of ik nog veel heb van maat 74, maar dat wat ik heb, zal ik voor je apart leggen en wat foto's van maken. Zit je dochter al in maat 74? Mail me alvast op fabienne13viva @ gmail.com. Dan stuur ik je de foto's zodra ik wat heb uitgezocht.
Oh, en olvaritcodes..... ik ben er nog eentje nodig, voor volle kaart.... wil een van jullie er misschien eentje naar mij opsturen? Had alles al eens weggegeven, nu cadeautje voor oudste wat we willen bestellen, en nu kom ik er eentje tekort.....
@ Ayla: Zou graag eens wat voor je terugdoen, maar Olvarit gebruiken we niet. Ik hoop dat iemand anders wat voor je heeft!
Weggegeven!
Lief van je Fabienne ..... ben je binnenkort nog weer in de buurt? Ben het een en ander van docht erlief aan het uitzoeken, mocht je belang hebben....

Wellicht ruilen voor de aankleedkussens en hoezen? Daar kan ik lief zwanger vriendinnetje vast heel blij mee maken......
quote:ayla2 schreef op 02 september 2013 @ 21:58:

[...]

Oh, er gaat echt iets vreselijk mis.... heb je mail nooit gehad.... heb mijn hele spam map ook uitgemest, nope ..... wil je het nog een keer proberen?Ik heb de mail nogmaals verstuurd
Dames! Onderstaand bericht ook al los op t prikbord geplaatst, maar ben de spullen nog niet kwijt. Als iemand interesse heeft, reageer hier of mail me op divbabykleding@gmail.com

Afhalen regio zuid west brabant!

Doordat wij (vooral man) zo een grote familie hebben, hebben wij heeeel veel babykleding gekregen. Zo veel dat we kritisch konden zijn en uit konden sorteren op wat wij echt heel leuk vinden.

Nu heb ik ongeveer 1 vuilniszak "over". Dit is niet onze smaak en/of sommige kleertjes zijn al wat ouder. Het gaat om:

een paar kledingstukken in de maten 80, 86 en 90

veel kleertjes in de maten 68 en 74

behoorlijk wat in de maat 62, met name broekjes

Het zijn zowel winter als zomerkleertjes.

Liefst zou ik hier iemand blij mee maken die het niet breed heeft...

Daarnaast trouwens ook nog wat zwangerschapskleding wegens te groot/klein of niet mijn smaak:

spijkerbroek maat M

spijkerbroek maat 42

Blouse korte mouw maat 42

Buikband roze/paars

Topje maat 42

Blouse lange mouw maat 44

Laat even weten of je interesse hebt! Gratis af te halen!
quote:ayla2 schreef op 02 september 2013 @ 22:24:

Lief van je Fabienne ..... ben je binnenkort nog weer in de buurt? Ben het een en ander van docht erlief aan het uitzoeken, mocht je belang hebben....

Wellicht ruilen voor de aankleedkussens en hoezen? Daar kan ik lief zwanger vriendinnetje vast heel blij mee maken......Ja! Ik mail je!
@ayla,

|k heb er nog wel 1 voor je,

Wil je me even mailen op shenandoah @ xs4all punt nl

Ben je mail kwijt!
shenandoah, kom jou net volgens mij tegen op fb. In ieder geval iemand met dezelfde naam.. Die ergens een reactie bij heeft geplaatst. :-)

Heb hier ook 1 zegel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven