Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal

Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.

Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
Zoooo. Ik ben ook eindelijk bij 147 aangekomen!

Eerste keer 46 van de 52 jelly's en geen bom afgegaan. Niet slecht toch? Tot nog toe vind ik 'm wel leuk. Benieuwd hoe lang nog...
quote:lamaatje schreef op 26 augustus 2013 @ 14:45:

[...]

Ja, je kunt van alles kopen. Van lollyhamers tot beurten.

Krijg je dat plaatje nooit met dat ventje die zegt dat je waarschijnlijk

moeite hebt met dit level en of je niet iets wilt kopen?

Je hebt ook een winkeltje waar je boosters kunt kopen.Dat plaatje ken ik niet. Het kan zijn dat ik niet goed oplet hoor
Jeuj! Gister ontdekt hoe ik van dat jengelmuziekje af kan komen, maar toch nog de snoepjes kan horen vallen!

Verder, hoe verrassend, nog steeds in level 213.
Oeioei, ik heb net bijnaaa 311 gehaald, 1 geleiblokje met een verpakt snoepje ernaast, maar kon hem niet laten afgaan Grrrr

Vanmiddag komt mijn nieuwe telefoon, daar kan ik ook op candy crushen

Ik haal trouwens aan de lopende band voor anderen levels. Voor m'n moeder 65, en nog 3 andere moeilijke erna, en voor wat familie. Level 65 heb ik in zo'n 10 beurtjes.

Het word steeds simpeler, maar waarom 311 dan niet.
Ik heb 181 gehaald!

Dan is het goed gebruik om daarna een paar makkelijke levels te krijgen, maar 182 is gelijk een leuke uitdaging
Eindelijk kan ik 410 nu ook op m'n telefoon spelen, al word ik er duizelig van hoe vaak ik hem speel en dat ik hem nog steeds niet gehaald heb.
Nou ik durf het bijna niet te zeggen..maar, ik ben het ook gaan spelen en zit nu al dagenlang vast op level 14, ik krijg de onderste laag gelatine niet weg, wat is de trick?
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
Hulp gezocht, van candy crush spelers

Hier komt de vraag, ik zit zowel te spelen op de I pad, als op de Laptop, op de laptop zit ik bij level 79, maar op de apple I pad, stond ik vanochtend weer op 77. Ik heb de I pad net wel aan de laptop gehangen, wie weet pikte ie er het goede level tussen uit, hoe kom ik weer ( behalve spelen) weer op de I pad op 79 terecht?

Help??
quote:mienietjefietje schreef op 27 augustus 2013 @ 14:02:

Nou ik durf het bijna niet te zeggen..maar, ik ben het ook gaan spelen en zit nu al dagenlang vast op level 14, ik krijg de onderste laag gelatine niet weg, wat is de trick?De trick is meestal om zoveel mogelijk onderin te spelen en verder moet je een flinke dosis geluk hebben.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
315 is ook poep.
quote:secondewijzer schreef op 27 augustus 2013 @ 16:40:

Hier komt de vraag, ik zit zowel te spelen op de I pad, als op de Laptop, op de laptop zit ik bij level 79, maar op de apple I pad, stond ik vanochtend weer op 77. Ik heb de I pad net wel aan de laptop gehangen, wie weet pikte ie er het goede level tussen uit, hoe kom ik weer ( behalve spelen) weer op de I pad op 79 terecht?

Help??Ik had dit laatst ook! Met 133 geloof ik... Nou ja, uiteindelijk ook met de iPad gehaald.
Jeeeeeej ik heb zojuist level 147 gehaald! In 1 dag tijd!!!
quote:NYC schreef op 27 augustus 2013 @ 19:59:

Jeeeeeej ik heb zojuist level 147 gehaald! In 1 dag tijd!!!Wow! Dat moet haast wel het topic-record zijn! Gefeliciteerd!
Jaaaah ik heb hem ik heb hem!! Wat een stinklevel was 213. Bijna net zo erg als 147. Rifkaa nu jij nog, we zouden hem eigenlijk gisteren allebei halen!
quote:NYC schreef op 27 augustus 2013 @ 19:59:

Jeeeeeej ik heb zojuist level 147 gehaald! In 1 dag tijd!!!

Serieus!!! Wat goed!! (voelt zich heel dom nu).

Ik heb echt wéken vastgezeten op dat level.
In 147 zat ik ook 4 weken vast. 1 dag is echt een wereld prestatie!
ik zit al dagenlang vast op 165. word er gek van!!!
Meh, 181 is inderdaad best wel poep.
Dank Ja, echt gewoon 1 dag, ben best wel trots! Zit nu in 150. Mijn vrouw zit geloof ik al een aantal dagen te vloeken op 197.
Ik ben gelukkig van die verslaving af... Ik zit nu denk ik dus al 4 maand "vast" op level 147.
quote:NYC schreef op 27 augustus 2013 @ 22:54:

Dank Ja, echt gewoon 1 dag, ben best wel trots! Zit nu in 150. Mijn vrouw zit geloof ik al een aantal dagen te vloeken op 197.

Haha, alsof je het aan jezelf te danken hebt...........

Maar gefeliciteerd.
Wahaaaah, ik heb 213 ook gehaald!!!

Pelsje, weliswaar iets later dan afgesproken, maar nu kunnen we toch beiden dat stinklevel heel snel vergeten!

Die zien we nooit meer te-rug!
Iemand tips voor 182? Ik heb al een paar keer serieus overwogen om spikkels te kopen. Wat een ellende.

En gefeliciteerd met alle overwinningen!
quote:secondewijzer schreef op 27 augustus 2013 @ 16:40:

Help??

Verbinden met facebook? Soms heeft hij even nodig het op te pikken.

De ipad bedoel ik dan he. Als je i pad niet meer gesynchroniseerd heeft dan weet je pc niet waar je bent :-)

Ik heb gisteren 311 gehaald, maar het was heel vreemd. Die snoepjes die in kleur veranderen die veranderden alle 4 in een choco-spikkel bol. Hoe het precies ging weet ik echt niet meer, maar ik zat in m'n eerste zet en daar haalde ik een bom en toen gebeurde dat, de snoepjes lijken dus niet zomaar willekeurig in iets te veranderen maar gekoppeld aan een plek ofzo.

Iemand een idee? Jammer dat je geen replay kan afspelen haha, het zou wel handig zijn om te weten hoe het werkt.

Geen echte tips voor 182, doorspelen en zo snel mogelijk die rand weg halen.

http://www.youtube.com/watch?v=jVMG5HRYsfU
AAARGGHH zit nog steeds vast in 86... Gister 2x gehad dat er nog 1 jelly over was maar nu is het gewoon weer ruk met heel de onderste rij nog vast

Begin er gewoon agressief van te worden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven