Kitten buiten, erg?
woensdag 28 augustus 2013 om 21:43
Onze kitten, 4 maanden, bijna 2 maanden bij ons is al meerdere keren naar buiten 'ontsnapt' overdag in de tuin. Kreeg dr altijd wel weer gevangen, maar vanavond dus niet!! Ze glipte door de deur en weg, alles geprobeerd maar liet zich niet vangen. Ze is dus nu alleen buiten. Ben een beetje ongerust... Wat te doen??
woensdag 28 augustus 2013 om 21:56
In plaats van hier te vragen wat je moet doen, GA ZOEKEN!!
Wij zijn onze kat wel eens om 01:00 's nachts kwijtgeraakt en zijn toen ook gewoon gaan zoeken.
En als je denkt dat ze zwanger is (opgezette tepels, etc., zoek de symptomen maar op) dan directe de dierenarts bellen. En volgende keer deur goed dichthouden of er iets voor zetten.
Wij zijn onze kat wel eens om 01:00 's nachts kwijtgeraakt en zijn toen ook gewoon gaan zoeken.
En als je denkt dat ze zwanger is (opgezette tepels, etc., zoek de symptomen maar op) dan directe de dierenarts bellen. En volgende keer deur goed dichthouden of er iets voor zetten.
woensdag 28 augustus 2013 om 22:02
Slotje? Je zegt dat het meerdere keren al gebeurd is dus de kans is groot dat het weer gebeurd. En dan zwanger terug. Of misschien is ze al zwanger.
Was je de vorige keer je al niet rot geschrokken?
Nou ja, het duurt nog even tot oktober dus er kan nog van alles gebeuren.
Was je de vorige keer je al niet rot geschrokken?
Nou ja, het duurt nog even tot oktober dus er kan nog van alles gebeuren.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 28 augustus 2013 om 22:03
quote:pilatespas schreef op 28 augustus 2013 @ 21:58:
Slotje!! Ben weer buiten gaan kijken en ze zat nu netjes voor de deur te wachten en liep zo mee naar binnen!!!! Blij!
oef, ben blij voor jullie
kan je je sterilisatie-afspraak niet vervroegen?
stel dat ze nu toch al gedekt is, of stel dat ze nog eens ontsnapt...
Slotje!! Ben weer buiten gaan kijken en ze zat nu netjes voor de deur te wachten en liep zo mee naar binnen!!!! Blij!
oef, ben blij voor jullie
kan je je sterilisatie-afspraak niet vervroegen?
stel dat ze nu toch al gedekt is, of stel dat ze nog eens ontsnapt...
woensdag 28 augustus 2013 om 22:07
Ja het is al meerdere keren gebeurd. Ze is gewoon heel nieuwsgierig naar wat buiten is. Ze vliegt op de deur af en een kind van 3 vergeet het wel eens. Geen schande he! Ze wordt hier met liefde behandelt maar dit is de natuur ze wil de hort op! Iedere poes heeft daar een eigen tempo in, neemt niet weg dat ik het ook nog te vroeg vindt. Ze kan nu niet zwanger zijn, ze is de hele avond tot en met schemer om ons heen blijven dralen en toen het echt donker werd tot net is misschien een half uurtje geweest. Het zou kunnen, maar zo paniekerig ben ik nou ook weer niet.
woensdag 28 augustus 2013 om 22:10
quote:pilatespas schreef op 28 augustus 2013 @ 22:07:
Ja het is al meerdere keren gebeurd. Ze is gewoon heel nieuwsgierig naar wat buiten is. Ze vliegt op de deur af en een kind van 3 vergeet het wel eens. Geen schande he!
nee, geen schande, ik kan me inbeelden dat het in een gezin met kleine kinderen niet eenvoudig is om de deuren hermetisch toe te houden.
juist daarom zou ik de afspraak voor sterilisatie vervroegen.
laat het zo snel mogelijk doen, dan is dat tenminste al geen zorg meer.
Ja het is al meerdere keren gebeurd. Ze is gewoon heel nieuwsgierig naar wat buiten is. Ze vliegt op de deur af en een kind van 3 vergeet het wel eens. Geen schande he!
nee, geen schande, ik kan me inbeelden dat het in een gezin met kleine kinderen niet eenvoudig is om de deuren hermetisch toe te houden.
juist daarom zou ik de afspraak voor sterilisatie vervroegen.
laat het zo snel mogelijk doen, dan is dat tenminste al geen zorg meer.