Help! Steeds minder seks

28-08-2013 19:13 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik zit de laatste dagen ontzettend in de knoop. Ik en mijn vriend zijn allebei 22 jaar. We wonen nu bijna een jaar samen en hebben 2,5 jaar een relatie. In het begin hadden we best vaak seks en het was altijd met heel veel passie. Soms was het heel onverwacht dat hij me ineens aanviel (heel opwindend) of als we eigenlijk geen tijd hadden snel er tussendoor. Het was gewoon heel spannend en uitgebreid. Het duurde ook wat langer. Nu sinds een paar maanden neemt het heel erg sterk af. Ik weet wel dat het niet persé aan mij ligt maar hij wil heel vaak niet. Eerst ging het naar 1x in de week en toen dacht ik dat het nog wel goedkwam, nu is het 1x in de 2 weken. We zijn natuurlijk nog jong, we vinden elkaar helemaal geweldig en hebben altijd superveel lol met zijn tweeën. Alleen wijst hij me steeds vaker af. Ik voel me hierdoor een beetje voorschut staan. Er is dan een soort smoesje van: ik dacht dat je je niet lekker voelde/vroeg opmoest/geen tijd had/geen zin had. Terwijl dit nooit het geval is! Hij wil ook niet meer zomaar ineens zoenen ofzo, alleen als we seks hebben zoenen we uitgebreid. Ik stink niet uit mijn mond volgens hem. Hij zegt heel vaak dat hij me sexy vind en staart altijd goedkeurend naar me. Ik snap het niet het maakt me zo verdrietig :'( Ik heb het al een paar keer besproken maar hij zegt zelf ook niet te weten hoe het komt. Ik heb behoefte aan passie en aanraking klinkt misschien stom..

Groetjes verdrietig meisje
Sneu voor je.

Heeft 'ie niet ergens spanning over ofzo? Druk op z'n werk?
hey verdrietig meisje,

Wat vervelend om te horen, maar ik denk dat je zeker niet de enige bent die in z'n situatie zit.

Zelf kan ik hier wel redelijk over mee praten. In het begin van mijn relatie die nu zn anderhalf jaar is was het ook vaker, dit was dan ook alleen in de weekenden omdat wij ver van elkaar woonden. Nu we samen wonen hebben we een druk werk en sociaal leven. Als ik in bed lig of op de bank tv zit te kijken staat mijn hoofd er vaak niet na. Wel moet ik zeggen dat als 1 van beide laat merken dat we zin hebben dat dit ook erg fijn en heftig is.

Ik denk dat je met praten een eind komt, maar ik kan me voorstellen dat je enorm aan jezelf twijfelt (zo zijn vrouwen ;p)

Ik hoop voor je dat het beter wordt.

Wish you all the best!

XXX
Hoi rusty,

Is er iets aanwijsbaar in zijn leven verandert wat een verklaring zou zijn? Nieuwe baan, of heel druk op het werk.

Ik ben een vrouw maar dat is voor mij persoonlijk vaak een oorzaak dat mijn libido lager is. Als het allemaal weer loopt en stroomt merk ik dat meteen aan mijn seksdrive.

En heb je al rechtstreeks gevraagd waarom hij minder vaak zin heb?
Bv leuke scharrel op het werk ?
Ik ken het probleem een beetje, alleen heb ik door mijn epilepsie en fibromyalgie vaak last van mijn lichaam. Als alles zeer doet en ik veel pijnstilling geslikt heb dan staat mijn hoofd er niet echt naar. Ook koortslippen werken niet echt mee

Daarentegen knuffelen we wel heel vaak, zelfs in draait hij zich automatisch naar mij toe als ik beweeg soms irritant, maar wel zo lief!!

Heb je wel eens geprobeerd te beginnen als hij slaapt? Het klinkt misschien een beetje geniepig, maar half slaperige sex soms dan heerlijk zijn !!
Adem in, adem uit
Mijn vriendje had dit ruim een half jaar geleden ook.... Na drie maanden (waarin ik me erg verdrietig en onzeker voelde) kwam het vanzelf terug. Toen en ook nu achteraf hebben we beide geen idee wat dit toen veroorzaakt kan hebben!

Knuffel
Goedemorgen Rusty,

Ik (man) zelf herken dit probleem heel erg.

Wij zijn ook een jong stel (20 en24 jaar). We zijn al 4 jaar samen en wonen sinds 1 jaar samen. In het begin was het inderdaad bijna elke dag en laatste maanden is het langzamerhand naar 1 x in de weken gegaan.

Mijn vriendin heeft gewoon geen zin en heeft elke keer een smoesje.

Persoonlijk denk ik dat het door de spanning/stress van school komt bij mijn vriendin. Op de vakantie was het namelijk weer bijna elke dag raak

Maar een echte oplossing hebben wij ook nog niet.

Heeft jou vriend ook spanning/stress door het werk?

Groetjes!!
Elke dag genieten alsof het je laatste dag is
Ik doe wel eens wat uitdagende dingen aan om beetje aandacht te krijgen en je stem beetje anders doen zachte stem en stiekem sms'jes doen om beetje spannend te maken beetje uitdagen dat werkt en anders iets roods aan doen ik kan van alles zeggen wat Miss werkt dit heb ik ook wel eens gehad 4 weken geen seks gehad en toen dacht ik dat stiekem sms van zo schatje kom je snel naar me heb wat spannend voor je kwam die helemaal blij aan had ik wat gekocht iets en meer kan je niet doen gewoon beetje sexy aankleden en praten en anders speeltjes bijvoorbeeld handboeien of blinddoeken veel sus6
Heel erg bedankt allemaal! Ik heb het besproken en hij is idd vaak een beetje moe door alle onregelmatige diensten op zijn werk. Ook zei hij dat we vaker eropuit moeten samen, leuke dingen doen zoals naar de bios, etentje, naar een andere stad en dat soort uitjes. Dan is er weer wat spanning of wat meer wat we samen meemaken en waar we over kunnen praten. We moeten goed op de hoogte blijven van elkaar. Dit is iets waar ik een tijdje terug zelf mee aankwam, dat ik vaker weg wilde. En nu zegt hij het zelf ook. Hij denkt dat de seks dan ook weer beter en meer wordt. Bedankt iig voor alle steun!!
misschien moet je elkaar weer een beetje opnieuw versieren. Doe ik ook met mijn vriend.

verras hem eens in een sexy lingerie setje ofzo... of verras hem met een leuk speeltje dat voor jullie allebei leuk is!! Bedenk een reden waarom je weer seks met elkaar zou moeten hebben en maak het nóg leuker!! En misschien heb je iets aan deze site, staan leuke feitjes en weetjes over verschillende soorten speeltjes. Is geen webshop trouwens... www.sex-speeltjes-bestellen.nl
Herkenbare situatie, heb in hetzelfde schuitje gezeten toen ik ook ongeveer 2,5 jaar een relatie had. Hij was erg gestrest door het werk en ik voelde me ook vaak erg onaantrekkelijk omdat hij geen zin had. Uiteindelijk ben ik ook gestopt om er de moeite voor te doen, en heb ik alles van zijn kant laten komen. In die vakantie is het toen goed gekomen. Als ik het nu opnieuw had moeten doen, had ik het anders gedaan. Ik denk dat de sex sneller terug komt als je het spannend maakt, speel een beetje 'hard to get' in je relatie. Heel veel succes en niet onzeker worden meid!!
Try before you quit
Belangrijkste is denk ik om het goed te blijven bespreken. Laat je niet ontmoedigen en blijf aangeven wanneer je zin hebt. Vraag ook aan hem of hij nog van je houdt. Misschien is er wel veel stress en speelt hem dat parten of heeft hij behoefte aan originaliteit. Verrassingen zijn belangrijk. Het kan een speeltje zijn, een goede erotische film, lingerie maar ook iets als de Love is Art kit. Mooie symboliek, te gekke avond.
komt regelmatig voor in relaties.

mss moet je eens keer gewoon wat spannends proberen

bv....telseks...seksdate....

als je toch niet aan je trekken komt

dan maar anders....

quote:rusty22 schreef op 28 augustus 2013 @ 19:13:

Hoi allemaal,

Ik zit de laatste dagen ontzettend in de knoop. Ik en mijn vriend zijn allebei 22 jaar. We wonen nu bijna een jaar samen en hebben 2,5 jaar een relatie. In het begin hadden we best vaak seks en het was altijd met heel veel passie. Soms was het heel onverwacht dat hij me ineens aanviel (heel opwindend) of als we eigenlijk geen tijd hadden snel er tussendoor. Het was gewoon heel spannend en uitgebreid. Het duurde ook wat langer. Nu sinds een paar maanden neemt het heel erg sterk af. Ik weet wel dat het niet persé aan mij ligt maar hij wil heel vaak niet. Eerst ging het naar 1x in de week en toen dacht ik dat het nog wel goedkwam, nu is het 1x in de 2 weken. We zijn natuurlijk nog jong, we vinden elkaar helemaal geweldig en hebben altijd superveel lol met zijn tweeën. Alleen wijst hij me steeds vaker af. Ik voel me hierdoor een beetje voorschut staan. Er is dan een soort smoesje van: ik dacht dat je je niet lekker voelde/vroeg opmoest/geen tijd had/geen zin had. Terwijl dit nooit het geval is! Hij wil ook niet meer zomaar ineens zoenen ofzo, alleen als we seks hebben zoenen we uitgebreid. Ik stink niet uit mijn mond volgens hem. Hij zegt heel vaak dat hij me sexy vind en staart altijd goedkeurend naar me. Ik snap het niet het maakt me zo verdrietig :'( Ik heb het al een paar keer besproken maar hij zegt zelf ook niet te weten hoe het komt. Ik heb behoefte aan passie en aanraking klinkt misschien stom..

Groetjes verdrietig meisje
Enjoying!
doe iets wat hij totaal niet verwacht

hint : trio ?

hint: speeltjes?

hint: sexy zuster pakje?

hint: spontane actie?
Toch denk ik dat je iets weg zal hebben van een klein biggetje, dat goedkeurend staren interpreteer je waarschijnlijk verkeerd. Misschien staart hij wel in afschuw, en realiseer jij je dat niet omdat je een verkeerd zelfbeeld hebt. Deze relatie is niet meer te redden.

Maak het uit, en gun die jongen een normaal seksleven en een normale fijne toekomst
Leuke oppepper bazin.......
Eigenlijk is dit niet erg abnormaal na 1-2 jaar in je relatie ben je uit je konijnenjaren en moet je er hard aan werken en komt het niet allemaal meer vanzelf.

Trek in ieder geval een avond in de week voor elkaar uit, en doe wat samen. Het lijkt wat geforceerd, maar helemaal vanzelf komt het niet.

Laat hem ook de eerste post lezen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven