Entertainment alle pijlers

Backstabbing B.TCH Sabia

29-08-2013 11:41 302 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn mond viel open toen ik vernam dat Sabia (ex van voetballer Boularouz) zich liet horen over haar (ex)vriendin Sylvie.

Je hebt geen vijanden meer nodig als je zulke vriendinnen als Sabia hebt. Wat een ontzettende, vreselijke, backstabbing b.tch.
ik denk inderdaad dat het geen intellectuele hoogvlieger is. Maar hij heeft genoeg op zijn bankrekening, je mag toch hopen dat zijn PR adviseur wel snugger is?
Ik vind beide dames stijlloos en smakeloos. En Rafaël is een laffe haas als hij dit interview van Sabia goedkeurt.
quote:sabbaticalmeds schreef op 31 augustus 2013 @ 13:05:

ik denk inderdaad dat het geen intellectuele hoogvlieger is. Maar hij heeft genoeg op zijn bankrekening, je mag toch hopen dat zijn PR adviseur wel snugger is?

Precies wat ik ook dacht.

Het lijkt alsof het hele plan tussen de lakens bekokstoofd is door twee mensen die totaal de impact er niet van ingeschat hebben en dat het nu in hun gezicht explodeert.

Want in plaats van dat hij en Sabia er nu uitspringen als zij die onder Sylvie leden, komen ze respectievelijk vooral suf en vals/aandachtsgeil over.
quote:Eleonora schreef op 31 augustus 2013 @ 13:37:

[...]

Precies wat ik ook dacht.

Het lijkt alsof het hele plan tussen de lakens bekokstoofd is door twee mensen die totaal de impact er niet van ingeschat hebben en dat het nu in hun gezicht explodeert.

Want in plaats van dat hij en Sabia er nu uitspringen als zij die onder Sylvie leden, komen ze respectievelijk vooral suf en vals/aandachtsgeil over.

Sabje zet zichzelf voor paal met haar verhalen,

Raf is zo snugger dat hij samen woont met iemand die heeft meegewerkt aan het bedrog van inmiddels zijn ex vrouw, als ze hem al bedonderd heeft.
quote:Pantax schreef op 29 augustus 2013 @ 11:43:

Daar blijf ik dan weer verrassend stoïcijns onder.Dit vind ik een fantastisch motto. Zal ik?
I am surrounded by morons
quote:evygreat schreef op 31 augustus 2013 @ 13:28:

Ik vind beide dames stijlloos en smakeloos. En Rafaël is een laffe haas als hij dit interview van Sabia goedkeurt.

Eens.

Khalid lijkt de enige winnaar want hij is van iedereen verlost.
Het kan toch ook niet anders dan dat dit de verhoudingen heel erg op scherp zet? Als iemand mij zo neerzet in de pers, dan zou ze wat mij betreft niet meer voor mijn kind hoeven te zorgen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik vind Rafael ook niet zo snugger overkomen, althans dat vul ik in, aan de hand van de keuzes die hij maakt. Zou hij nou werkelijkwaar niet eerder hebben geweten dat Sylvie vreemdging, hij wist ook dat dit een wespennest was toen hij GELIJK incl. kids ging samenwonen met Sabia. Rafael zoekt en heeft ook gekozen om in de ellende te blijven hangen. Tenzij hij echt onwijs verliefd is natuurlijk.

Ik denk dat beide meiden heel ver zijn gegaan in hun plannetjes, de media, en het spelen van een spelletje. Foto momenten, timing en die Franse lover die de voorzet geeft en Sabia hangt gelijk ook bij het desbetreffende blad haar verhaal op. En er wellicht een kern van waarheid was om Sabia op Rafael af te sturen. Maar er zijn ook foto's van een tijd voor de breuk waarop ik toen ook al vermoedde dat er tussen Rafael en Sabia iets speelde en de bewuste oudjaarsfoto dat alleen maar bevestigde.

http://www.gala.de/stars/ ... -rafaels-neue_920724.html

Ik zeg het nog een keer, Lolita...kom er maar in. Denk niet dat de moeder van Rafael zich zou uitspreken maar die trekt altijd zo'n zuurpruim gezicht kijkend alsof ze alles ook wel goed in de smiezen heeft.
Damian geniet behoorlijk bij Sabia op de arm http://www.telegraaf.nl/p ... n_met_zoon_Sylvie__.html#!kalooga-11766/%22Rafael%20van%20der%20Vaart%22

Zou Sabia dit nu doen om Sylvie te etteren?
Hij kijkt ook echt alsof hij het naar zijn zin heeft

Stressed is just desserts spelled backwards
Ocherm dat jochie. Wat moet dat moeilijk zijn voor Sylvie om te accepteren dat dat vreselijke wijf toegang heeft tot je zoon. Brrrr.

Als ik Rafaël was geweest dan had Sabia met haar Louis Vutton shit op straat gestaan, enkeltje naar backstab eiland. Zo over de moeder van je kind laten praten .

Al zou het allemaal waar zijn (who cares anyway) dan nog....zoiets doe je niet.
vind ik ook Pina, vertel het aan Raf, die is de enige die er iets mee te maken heeft, maar hou verder gewoon je mond. Dit is zo niet sjiek
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
waarom til je zo'n oud kind op als vreemde vrouw?
Het arme joch heeft de tijd van zijn leven

Hij lijkt te denken: val dood k*twijf, maarja dat zegt/denkt een 6 jarige natuurlijk niet.
Ja en?
quote:sabbaticalmeds schreef op 31 augustus 2013 @ 23:47:

waarom til je zo'n oud kind op als vreemde vrouw?

Om te laten zien dat ze echt echt echt hele goede maatjes met haar cadeau*braak*zoontje is.

Helaas spreekt het bekkie van het jongetje boekdelen..
Zij zal ook wel behoorlijk uit haar snavel ruiken na al die rottigheid die er uitgekomen is. Arm jochie. Pjoekkk.
Arm schaap.
Foto ziet er geforceerd uit. Wat een vreselijk mens. Niet dat ik zo'n fan ben van Sylvie... Die Sabia is wel een paar tandjes erger! Ik krijg een beetje het gevoel dat ze altijd jaloers geweest is op Sylvie en haar carrière. En nu probeert ze Sylvie's leven over te nemen want met Rafael aan je zijde ben je natuurlijk verzekerd van aandacht, glamour en bling bling.
quote:Maleficent schreef op 31 augustus 2013 @ 16:56:

Hij kijkt ook echt alsof hij het naar zijn zin heeft

]

Ik heb het idee dat hij altijd zo kijkt,heb geloof ik haast nooit een foto van het jochie gezien waarop hij vrolijk kijkt.

Maar ja hoe kan het ook anders met zulke rare ouders..
quote:evygreat schreef op 31 augustus 2013 @ 13:28:

Tis wel duidelijk wie er thuis in Huize De Tokkie de baas is
http://www.youtube.com/watch?v=Aef21ypuohQ

Wat is er met haar gezicht gebeurd?
Volgens Sabia was het de bodyguard van Karl Lagerfeld en haar lets dance dans partner Christian die toen ook een relatie had.
En het tweede deel van het interview hier
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Wat ik niet begrijp: Sabia mekkert maar over dat zij steeds de schuld kreeg, maar Sylvie heeft al die tijd haar kaken op elkaar gehouden. Als ze al werd beschuldigd, was dat in en door de media, maar nooit door Sylvie zelf, volgens mij.

Daarom vind ik die acties van Sabia nu ook zo laag. De media is over SabRaf heen gevallen, maar Sylvie heeft nauwelijks een onvertogen woord gezegd.

Sabia is boos op de media en richt haar pijlen op Sylvie.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Guillome de derriere heeft Sabia beschuldigd en het publiek natuurlijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven