Entertainment alle pijlers

Backstabbing B.TCH Sabia

29-08-2013 11:41 302 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn mond viel open toen ik vernam dat Sabia (ex van voetballer Boularouz) zich liet horen over haar (ex)vriendin Sylvie.

Je hebt geen vijanden meer nodig als je zulke vriendinnen als Sabia hebt. Wat een ontzettende, vreselijke, backstabbing b.tch.
Ik denk dat Raphael binnenkort met Sabia kapt en dan hangt Sabia de vuile was helemaal buiten.
Oeh nee het zal toch niet??

Arm kind. Ik oordeel niet over die meiden. t Lijkt me een ramp,zo onder een vergrootglas leven in dit soort situaties.

En ja ja ja,ze zijn allemaal media geil. Maar dit is toch wel heul vervelend hoor.

k Zag een filmpje v Sylvie in Saint Tropez waar zij een ijsje probeert te eten. Dat illustreert toch wel heel erg hoe lastig t is een BN er te zijn. Brrrr. Alsof t om een exclusief apie gaat: mag ik ermee op de foto???!
quote:meisje22 schreef op 29 augustus 2013 @ 15:10:

Ja als het om haar zorgvuldig opgebouwde imago gaat doet ze wel aan damage control. Als het om een beschuldiging aan het adres van haar ex gaat zwijgt ze in alle talen.

Ben het met je eens hoor wat betreft Zarka en de 'vriendinnen-code', maar ga niet doen alsof Sylvie een heilige is. Als het haar namelijk wel goed uitkomt is de media haar beste vriend.Wellicht is ze geen heilige, maar niet zo'n ordinaire Tokkie als die Sabia.
quote:kerriebredsjo schreef op 30 augustus 2013 @ 17:52:

Oeh nee het zal toch niet??

Arm kind. Ik oordeel niet over die meiden. t Lijkt me een ramp,zo onder een vergrootglas leven in dit soort situaties.

En ja ja ja,ze zijn allemaal media geil. Maar dit is toch wel heul vervelend hoor.

k Zag een filmpje v Sylvie in Saint Tropez waar zij een ijsje probeert te eten. Dat illustreert toch wel heel erg hoe lastig t is een BN er te zijn. Brrrr. Alsof t om een exclusief apie gaat: mag ik ermee op de foto???!dat organiseert ze echt zelf
quote:Maleficent schreef op 29 augustus 2013 @ 14:58:

Als vriendin heb je echt wel een zekere code onderling.

Ten eerste kom je niet aan de exen van je vriendinnen,

ten tweede bewaar je elkaars geheimen.

Conclusie; Sabia is fout.

Helemaal mee eens.

Ik vind Sylvie echt heel stom maar dít gaat alle perken te buiten. Wat een slechte vriendin die Sabia!

En wat zielig voor Das Kind von der Rechnung, Damián.

(mein Deutsch ist leider nicht so gut )
Ik vind Sabia een eng mens.

Toen ze met bouhlarouz ging speelde ze het heilig boontje (maar toen al een ellenlange cv) en nu speelt ze het geilig wijfje. Ze past zich wel goed aan aan het soort man.

En wat kan ze Rafeal goed bespelen, zo dat hij dit toelaat.

Ze is wel heel zeker van haar zaakje!
quote:Star schreef op 30 augustus 2013 @ 18:00:

[...]

Wellicht is ze geen heilige, maar niet zo'n ordinaire Tokkie als die Sabia.Ordinaire Tokkie
Stressed is just desserts spelled backwards
Niemand behalve de betrokkenen weet wat waar is en wat niet. De geruchten dat Sylvie Meis al rondneukte tijdens het huwelijk, Sabia richting Rafael duwde, ze binnen 2 minuten met een wildvreemde in bed lag,Sabia alleen maar feestte, leuk tijdverdrijf om te lezen maar geen idee of het waar is. En om dan de een als bitch af te schilderen lijkt me een beetje ver gaan.
Toch geniaal tshirt van Sylvie..
..popcorn?
http://i2.bunte.de/img/HBez8H9u.jpg
..popcorn?
Ach...het is allemaal wel vermakelijk.
Sabia is echt een loeder. Twee 'erecodes' geschonden: 1) je n**kt niet de man van je vriendin (maakt niet uit hoe slecht hun huwelijk was) en 2) je verraadt de geheimen van je vriendin niet (ook niet als de vriendschap al over is). Een eerloze vrouw.
Dit heb ik ook nog gevonden, ook niet mals.

Home

Brands

Gadgets

Media

Tech

Shopping

Life/style

Social

Events

Video

Mag ik een teiltje? Sylvie van der Vaart-Meis

Do 24 juli 2008 11:28, Redactie, 22011 views

Media

Mag ik een teiltje? Sylvie van der Vaart-Meis

Sylvie van der Vaart-Meis. Beroep: model en voetbalvrouw. Eerder al werd ze voor golddigger uitgemaakt, maar ik geloofde het niet. Ze leek me, oke ietwat omhooggevallen, gewoon een Nederlands meisje dat geniet van het leven, haar Raf en haar zoon.

Leek.

Totdat ik gisteren de nieuwe Beau Monde opensloeg. Mijn hemel! Wat is dat een vreselijk verwaand en over het paard getild mens. Dan druk ik me nog netjes uit. Ja, ja natuurlijk ziet ze er prachtig uit (wie is haar kapper die haar extensions gezet heeft? Wil ik ook!) en is ze intelligent verstandig en zo.

Sylvie is in het nieuwste nummer van Beau Monde hoofdredacteur. Tja, ook niet echt bijster origineel om een BN'er als hoofdredacteur te vragen, maar dat terzijde. Het begint al als je het blad openslaat:

"...ze houden maatje XS graag voor me apart en eens per seizoen sla ik er groot in" (over Desginer Paradijs Unger in Hamburg)

".....Handig, hoef ik niet meer naar New York te vliegen" (over Sephora, nu ook in Utrecht)

Verderop in het artikel worden de 9 (waarom geen 10??) Glam Getaways van Sylvie herself genoemd. Hou je vast:

"....ga ik aan het begin van elk seizoen (met lege koffers) naar Parijs. Na drie dagen spenden keer ik met koffers vol huiswaarts. Ik kan niet wachten om Raf al mijn nieuwe aanwinsten van Dior en Luis Vuitton te laten zien".

"....voor een klein maandsalaris kun je hier heerlijk vertoeven" (over een hotel op Sardninie. Ik vraag met trouwens af wat ze onder "een klein maandsalaris" bedoel?)

"Omdat ik het hele jaar druk ben (waarmee? met op de tribune zitten? met shoppen? met socializen?) vlieg ik minstens drie keer per jaar naar de Cote d' Azur. Het enige wat we doen is zonnebaden, winkelen, sushi eten en natuurlijk champagne en Bellini's drinken"

"Handdoekje-aan-handdoekje liggen is niets voor mij, ik huur liever een villa"

"Twee weken St. Tropez betekent 14 bikini's mee. Van Mission graag"

De bij het laatste citaat behorende foto's tonen een behoorlijk magere Sylvie waarin ze ook nog eens zeg dat ze Keira Knightley een pekinees vindt....

Al met al heb ik meer dan gestoord aan de ongegneerde beschrijving van de rijkdom van Sylvie. Toegegeven, ik zou best wat van haar schoonheid en rijkdom willen hebben en hee de Beau Monde is natuurlijk een mooi plaatjes boek waarin niet meer plaats is dan dit. Dat weet ik ook. Maar, Sylvie, wat ik nou zo mis in "jouw" Beau Monde is een klein beetje diepgang.

Dit was tenslotte jouw kans om te laten zien dat je geen golddigger bent. Dat je een leuke en goede moeder bent, je had wat leuke anekdotes over je kleine zoon kunnen vertellen, wat over jullie relatie. Dat je ook ziet wat er in de rest van de maatschappij gaande is. Over het vrijwilligerswerk dat je doet (oh, dat doe je niet), over hoeveel je aan goede doelen geeft (welke zijn dat eigenlijk?). Allemaal om te zien dat er meer is dan Sylvie het mooie, goudbruine prinsesje. Helaas, kans verkeken.

Voor mij ben je voor eens en altijd een echte golddigger. Sorry.

Reacties (33)

Media

Stuur door

<Een Super Mario kamer!

Remember The Milk!>

Reacties (33)

Roos

[website]

Eigenlijk moeten we heel blij zijn met dat maatje XS van haar. Des te minder Sylvie is er

Do 24 jul 2008, 12:15

Ramon

Wel jammer dat domme mensen via dit artikel weer aandacht krijgen

Do 24 jul 2008, 12:19

Marjolijn

[website]

ROTFL! Ik dacht dat ze met van der Sar was trouwens? ;)

http://nbcsports.msnbc.com/id/25120120/ ... occerWives

Do 24 jul 2008, 12:36

Marjolijn

[website]

Check deze cover trouwens, ze werd er blijkbaar al eerder voor uitgemaakt, misschien vindt ze dat ook allemaal prima: http://i183.photobucket.c ... 96775_Sylvie_Meis_06_L...

Do 24 jul 2008, 12:46

Saskia

@Marjolijn. Thanks. Ja, misschien heeft ze het golddiggen tot sport verheven. Op weg naar de gouden medaille . Tja, tis maar je de zingeving van het leven in zoekt :-)

Do 24 jul 2008, 13:01

remco

We zijn toch niet jaloers? Doet ze gewoon goed!

Do 24 jul 2008, 15:31

Marjolijn

[website]

Remco bewijst dat er gelukkig nog genoeg mannen zijn die van dit soort vrouwen houden, en die moeten er ook zijn! ;) Ieder zijn meug.

Do 24 jul 2008, 16:29

Helene

Tja, maar die beau monde staat vol met dat over het paard getilde gedoe. Als je dat open slaat moet dit je toch niet verbazen.

Ik vind het nogal een naar blaadje waarin ze gewone Nederlandse meisjes (dat moet wel de doelgroep zijn met die oplage) voorhouden dat het leven van mensen met 100x modaal de standaard is.

Do 24 jul 2008, 17:05

Tess

Hmmm... misschien bedoelt ze het wel allemaal tongue in cheek? Hate to burst your bubble... is ze stiekem toch intelligent! Denk dat ze totaal geen lust heeft haar priveleven met hubbie en kid op straat te gooien en dat ze de kopers van BM geeft wat ze willen... jij hebt er toch ook voor betaald? Of was het bij de tandarts... ;)

Vr 25 jul 2008, 08:35

martijn

[website]

Ik ben ook voetballer (bij Blauw-Wit Amsterdam weliswaar), heb nog geen bloggende vrouw, maar als die genoegen neemt met een weekendje London dan ziet het totaalplaatje er wel gezellig uit, nietwaar?

Vr 25 jul 2008, 10:55

Ellemijn

Wat een sof dat ik niet meer weet in welk blad het was, maar er werd aan haar gevraagd wat ze van een aantal voetballende jongens vond. Nou, ze vond ze allemaal maar niets vergeleken bij haar Raf, want die is zo mysterieus. Ik heb echt tien minuten gehuild van de lach!

Ma 28 jul 2008, 02:04

Saskia

@Ellemijn hahaha geweldig! Je kunt volgens mij alles van 'm zeggen, maar mysterieus.....hahaha NEEEEE

Ma 28 jul 2008, 18:23

suus

Feest der herkenning: Ik heb het met zo'n beetje exact dezelfde citaten met mijn collega over deze Beau Monde gepraat.

En dan nog een subtiel foutje dat aangeeft dat ze haar intelligentie/algemene kennis inderdaad goed weet te verbergen:

".....Handig, hoef ik niet meer naar New York te vliegen" (over Sephora, nu ook in Utrecht)

Hahaha ze had helemaal niet zo ver weg gehoeven. Sephora is geen amerikaanse, maar een franse winkelketen. Ze hebben een filiaal in elke grote franse stad (hele fijne winkels!) en sinds ongeveer 1998 ook filialen in andere landen, o.a. in de VS.

Vr 1 aug 2008, 08:37

Tamara

Grappig ik dacht precies hetzelfde toen ik BM las. Erg verwend. Ik las: "word hard play hard". Okay, ik werk ook hard, maar meer dan 2x per jaar op vakantie zit er niet in... Alleen maar merkkleding kopenenzo. Maar toegegeven ze is erg mooi. En als zij kiest voor zo n leefstijl moet ze t zelf weten. Lijkt me eerlijk gezegd ook wel es lekker hoor, merkshoppen, dure vakanties, moderapportages maken, tijd en geld voor extensions, sporten, kappers, cremes van la prairie...

Vr 1 aug 2008, 21:23

sally

jezus ..lelijk dun wijf

Keira knightley ziet er zwaar beter uit dan dat kinderlichaampje met dat veels te grote hoofd van der.

Ma 4 aug 2008, 20:32

Anouck

En dan die tekst dat ze als ze dan soms een softijsje eet dat ze dan zelfs het hoorntje opeet!

Vr 15 aug 2008, 12:11

Renske

Staaltje neokolonisme, " Op Barbuda hebben we hulpjes die desgevraagd je gezicht verkoelen met een verstuiver van Evian" GETVERDEMME!

Ma 18 aug 2008, 12:13

Saskia

@Renske: ja, en waarom is Spa Blauw niet goed genoeg om in een verstuiver te stoppen???

@Anouck: ja, inderdaad. Die quote vond ik ook om op te vreten :-)

Ma 18 aug 2008, 22:13

Deborah

En ik maar denken dat ik de enige was die in stilte zo over die citaten dacht..

Maar ondanks dat.. staat er ironisch genoeg ook een '' waargebeurd'' verhaal met als titel '' wie is Fabulous? '' wat misschien een stille link is voor haar eigen toekomst. (wie weet?!) En overal verstopte anti pro ana a la silvia stukken over '' Hongersnood in Hollywood''.

Bovendien valt mij op dat iedereen nét iets te blij over haar praat. (Leco, Dani, Touriya etc)

Do 21 aug 2008, 20:38

remco

@Marjolijn,

"Remco bewijst dat er gelukkig nog genoeg mannen zijn die van dit soort vrouwen houden"

Nee dat bewijst Remco helemaal niet.

Als jij het voor elkaar krijgt om altijd aandacht van de media te krijgen doe je dat gewoon goed. Het brengt de centjes in de la, image building etc. bla bla.

Over het algemeen is succes is maar een smerig woord in NL. Half Duitsland jankte toen ze weg ging naar Spanje.

Gewoon gunnen dus!

Do 28 aug 2008, 10:46

Taja

@ Saskia

je haalt de woorden uit mn mond! Haar interview in B.M. was gewoon zo schrikbarend dat ik het gewoon moest aflezen!! AHHHHH... wat een arrogantie kan een mens hebben blijkt.

Za 6 sep 2008, 14:15

Saskia

Tis trouwens de laatste tijd (=na de BM en na het vertrek van Raf uit Duitsland) "akelig" stil rond onze Sylvie...

Vr 26 sep 2008, 21:19

Saskia

Ach, dat vergeet ik de hele tijd te zeggen. Sylvie:

www.sylvievandervaart.nl

:-)

Vr 26 sep 2008, 21:20

Marlon

jaloerse mensen:P

Wo 1 okt 2008, 11:05

Saskia

@Marlon: Goed lezen is ook een kunst...

Do 2 okt 2008, 09:57

tamara

@ marlon: dat slaat nergens op. Je mag toch een mening hebben? Dan ben je heus niet gelijk jaloers.

Do 2 okt 2008, 17:23

tamara

@ marlon: dat slaat nergens op. Je mag toch een mening hebben? Dan ben je heus niet gelijk jaloers.

Do 2 okt 2008, 17:23

Merel

Sylvie durft hoor door te zeggen dat Keira een pekinees is. Keira is een prachtvrouw en qua stijl en klasse kan Sylvie nog veel van Keira leren!

Ik hect er niet veel waarde aan, ik beoordeel haar liever op haar innerlijk en dat ze de centen van Raf spendeert aan veel kleren die ze waarschijnlijk maar een paar keer aantrekt hecht ik niet veel waarde. Ieder zo hun eigen hobby's. Laat elkaar in zijn waarde.

Wo 29 okt 2008, 21:49

Jaap

het is ook echt niet mijn favo!! Het mooiste is dat ze in het begin zei ik kende Raf helemaal niet!! FUCK YOU!!

Vr 10 apr 2009, 22:37

Jaap

het is ook echt niet mijn favo!! Het mooiste is dat ze in het begin zei ik kende Raf helemaal niet!! FUCK YOU!!

Vr 10 apr 2009, 22:37

vera

jammer dat er weer zoveel spelfouten zitten in jouw stukje tekst?!?!

Wo 22 jul 2009, 08:57

vera

Komt het misschien wel in iemand op dat ze ook helemaal geen zin heeft haar prive in de beau monde te zetten. Immers het is een glamourblad en haar keuze is om te delen met de mensen wat ze toch al elke keer zien "het uiterlijk"

Laten we eerlijk wezen we lezen de B.M. omdat we willen weten wat er nu weer te halen is in glamourland en niet voor de diepgang!

Wo 22 jul 2009, 09:00

Clara

Soms is Sylvie mooi van uiterlijk en wat ik voor de rest weet van haar is wat zij ZELF naar buiten brengt...wat trouwens zo leeg is dat een lange holle klank te horen is en dat vind ik erg vervelend! Wat is er nou zo belangrijk dan wel interessant aan haar? Hoe minder wij dit soort mensen 'tegenkomen'b.v op t.v of in een krant of blad, des te beter...er is al genoeg rotzooi op de wereld!

Ma 5 apr 2010, 00:00

Reageren

Naam *

E-mail adres wordt niet getoond

Homepage

Bericht *

HTML niet toegestaan. URL's worden automatisch clickable.

* Verplicht veld

Gegevens onthouden

Mail me bij nieuwe reacties

Mooi gevonden

Cool: Pixel pumps.
Nog eentje..

Sylvie van der Vaart nieuwe columniste Grazia

08. Jun - by FS Redactie 0

Modeglossy Grazia heeft er een nieuwe columniste bij. Sylvie van der Vaart gaat wekelijks voor het blad schrijven en laat de Grazia-lezeressen zo meegenieten van haar leven als celeb en voetbalvrouw.

‘Mijn column wordt een mix van alles wat me interesseert. Mode wordt natuurlijk een belangrijk onderdeel, maar er is meer in het leven dan dat ene paar fantastische schoenen of die geweldige jurk. Ook politiek, goede doelen of verre reizen kunnen aan bod komen. Grazia-lezeressen zijn ook niet eendimensionaal.’

En natuurlijk komt ook haar man, voetballer Rafaël van der Vaart, aan bod. ‘Hij gaat zeker een rol spelen in mijn column. Hij is zo'n superbelangrijk deel van mijn leven dat het ondenkbaar is dat ik hem niet ga noemen. Maar het gaat natuurlijk om mijn leven, dus voetbaltechnisch hoef je niks te verwachten. Ik ga echt niet uitleggen wat buitenspel is ofzo, haha.’

De eerste column van Sylvie verschijnt in Grazia 23 die op 9 juni in de winkels lig
quote:feeks schreef op 30 augustus 2013 @ 18:35:

Niemand behalve de betrokkenen weet wat waar is en wat niet. De geruchten dat Sylvie Meis al rondneukte tijdens het huwelijk, Sabia richting Rafael duwde, ze binnen 2 minuten met een wildvreemde in bed lag,Sabia alleen maar feestte, leuk tijdverdrijf om te lezen maar geen idee of het waar is. En om dan de een als bitch af te schilderen lijkt me een beetje ver gaan.er waren al eerder journalisten die die KLM piloot opvoerden als minnaar
O o dit muisje krijgt nog 1 staartje.

Er is nu een (getrouwde) piloot die met angstzweet tussen de billen de berichten in de gaten houdt.

Als straks de beerput verder open gaat!

Ja oke, Silvie is geen uithangbord voor intelligentie of engagement.

Maar voor de Hunkemuller doet ze het toch niet onaardig.

Voor vrouwen met hersenen hebben we andere BN ers.

Femke Halsema en Connie Palmen bijvoorbeeld. En die wens ik dan weer niet in ondergoed te zien.

Iedereen doet waar ie goed in is,wa?
Ik gun silvie die negatieve aandacht wel. Wat een arrogant over het paard getilt mens.

Bah

En dat het eeuwige slachtoffer uithangen, ze was al een plan aan het bedenken hoe ze RAF kon dumpen zonder zelf de boosdoener te zijn. Daar had ze zelf sabia voor gevraagt. Nee die silvie is een berekende valse sloerie.
Ik vind vooral Rafaël treurig.

Wanneer gaat die man eens voor zichzelf opkomen?

Zowel Sylvie als Sabia zetten 'm op deze manier te kakken.

Ik hoop dat hij zich snel bevrijd van ook dit ongeleide projectiel Sabia en eens een echt leuke vrouw ontmoet.
Het hele verhaal slaat gewoon nergens op. Sylvie vroeg me om aan te pappen met Rafael en daar wilde ik niet aan meedoen. Maar hey, ik heb het toch maar gedaan en zie hier het resultaat.... Wat een gezemel. Je hebt hem nu toch, waarom dan alsnog al die modder? Daar is niemand bij gebaat. Alle betrokken kinderen al helemaal niet.
You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!
@eleanora, helemaal eens met je bericht. Maar ik lees niet de sympathie terug die je anders altijd voor Sylvie had.
quote:nola schreef op 30 augustus 2013 @ 19:31:

http://i2.bunte.de/img/HBez8H9u.jpgZe hadden best haar foundation even mogen afpoederen.
quote:Eleonora schreef op 31 augustus 2013 @ 07:59:

Ik vind vooral Rafaël treurig.

Wanneer gaat die man eens voor zichzelf opkomen?

Zowel Sylvie als Sabia zetten 'm op deze manier te kakken.

Ik hoop dat hij zich snel bevrijd van ook dit ongeleide projectiel Sabia en eens een echt leuke vrouw ontmoet.Ah joh, die vent is zelf vast ook 86 keer vreemdgegaan tijdens hun huwelijk.
Al met al houdt het de gemoederen lekker bezig.

Hier thuis wordt veel over Syrie gesproken. Dan kan ik niet met Silvie aankomen. :(
Ik vind Sylvie goed in wat ze doet en ken haar als een aardig, vriendelijk mens.

Wat ze met welke kerel doet of gedaan heeft moet ze zelf weten, dat gaat mij en niemand verder iets aan. Haar huwelijk, haar vriendschap, haar leven.

Ik constateer slechts dat vooral Rafaël er nogal treurig vanaf komt in dit hele schandaalverhaal.
quote:yolo8 schreef op zaterdag 31 augustus 2013 08:27 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="nola in "Backstabbing B.TCH Sabia"" class="messagelink">nola schreef op 30 augustus 2013 @ 19:31</a>:</b>

<a href="http://i2.bunte.de/img/HBez8H9u.jpg" class="link">http://i2.bunte.de/img/HBez8H9u.jpg</a> ... ckquote>Ze hadden best haar foundation even mogen afpoederen.Naar welke arts zou ze gaan? Haar lippen zijn mooi subtiel oogespoten. Dat dan weer wel..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven