schaamlipcorrectie: help!?

23-08-2013 22:20 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze week dan eindelijk de stap, na 5 jaar, durven zetten, een eerste afspraak gemaakt bij een kliniek met betrekking tot een schaamlipcorrectie. Al vijf jaar lang ben ik erg onzeker over mijn lichaam en durf ik hierdoor nauwelijks/of niet seks met iemand te hebben. Dit heeft mij al die tijd toch behoorlijk dwars gezeten en dacht deze week ik ga er iets aan doen. Vanmiddag mijn eerste consult met voornamelijk veel informatie gehad. Maar tot mijn grote schrik behoorde tot deze informatie dat er na de "operatie" iemand moet zijn die mij op komt halen omdat ik niet meer alleen naar huis mag. Hier had ik eigenlijk even niet opgerekend en dit is mijn volgende obstakel, ik wilde dit helemaal alleen doen maar dat gaat me dus niet lukken :(...

Ik zou graag aan jullie willen vragen of iemand mij wil helpen en mij zou willen ophalen en in de buurt van evt. station Apeldoorn/Deventer/Almelo zou willen afzetten (tegen vergoeding)?

Misschien zullen jullie je afvragen waarom ik dit niet aan iemand in mijn naaste omgeving kan vragen? Het antwoord daarop is eigenlijk heel simel: schaamte.

Ik hoop dat julie mijn berichtje serieus willen nemen en mij alstjeblieft willen helpen, mijn dank is heel groot <3
quote:grote_baas schreef op 02 september 2013 @ 16:48:

Ik schat meer dan 90% van de reacties off topic.

Ze vraagt niemand om haar er vanaf te praten ze vraagt om een taxi.

Dus daar graag op reageren en wanneer TO vragen heeft over of ze wel of niet iets moet doen dan komt ze daar zelf wel mee.

Dus beste San22, heel veel succes met de operatie, stoer dat je het durft en ik hoop dat het allemaal goed en naar wens verloopt.Wat ontzettend narcistisch om jezelf een nick als Grote Baas aan te meten. Yuk!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Je mag een andere mening hebben, vanzelfsprekend, je hoeft ons niet te vertellen wat we moeten doen, wij zijn hele grote meisjes over het algemeen.

TO is trouwens allang al gevlogen. Ik hoop inclusief schaamlippen maar dat is wellicht ijdele hoop.
quote:grote_baas schreef op 02 september 2013 @ 16:48:

Ik schat meer dan 90% van de reacties off topic.

Ze vraagt niemand om haar er vanaf te praten ze vraagt om een taxi.

Dus daar graag op reageren en wanneer TO vragen heeft over of ze wel of niet iets moet doen dan komt ze daar zelf wel mee.

Dus beste San22, heel veel succes met de operatie, stoer dat je het durft en ik hoop dat het allemaal goed en naar wens verloopt.

stoer?

Een kind baren, dat is pas stoer.
quote:Rooss4 schreef op 02 september 2013 @ 21:58:

Je hoeft ons niet te vertellen wat we moeten doen, wij zijn hele grote meisjes over het algemeen.

Ok, ik zal er op letten

quote:Rooss4 schreef op 02 september 2013 @ 21:58:

TO is trouwens allang al gevlogen.Volgens mij al na de eerste paar reacties
Hee we gaan al richting einde van het jaar, dan komt er toch altijd het "blauwe" boekje in de media , op het nieuws? Daarin worden altijd de meest nieuwe aparte woorden van het jaar gezet. Ik vindt ZEKER dat in het kader van dit onderwerp van plastische chirurgie-overwegingen het woord: DESIGNER-DOOS -ONTWIKKELING er in geplaatst moet worden. Groetjes
lips. haha altijd blijven lachen!
Ik ben blij dat er in elk geval iémand om kan lachen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven