Entertainment alle pijlers

Welke film?

03-09-2013 11:00 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb gister een film gezien op 14(zender vd maand-UPC). Maar ik heb geen idee hoe die heet.

Over 2 meiden en een jongen die naar een festival gaan, maar de kaartjes vergeten. Uiteindelijk ontstaat er paniek in de wachtrij, en komen er een aantal om het leven.

Wie weet de titel?
Is het een thriller?.. comedy?.. actiefilm?.. en hoe of waarom komen er mensen in de wachtrij om.. omdat er geen kaartjes meer zijn?..

Zat er in een van de Final Destination films geen scene waarin er mensen omkomen bij een wachtrij.. maar dat was van een drivein bios geloof ik..
Nederlandse (drama?) film. Mensen komen door verdrukking om het leven. lijkt een op waarheid gebaseerd verhaal, weet niet of het ook echt zo is.
Je kan toch kijken wat er gister allemaal op die zender kwam?
quote:summerberries schreef op 03 september 2013 @ 12:18:

Je kan toch kijken wat er gister allemaal op die zender kwam?Ja dat heb ik gedaan, maar kan het niet vinden. Ook kan ik nu niet zien wat op dit moment zender van de maand is....
Bowy is binnen?

Ongemakkelijke verdrukking in Bowy is binnen

In een andere indrukwekkende film, Bowy is binnen van regisseuse Aniëlle Webster, draagt Sallie Harmsen opnieuw één van de hoofdrollen. Gebaseerd op de verdrukking tijdens de Love Parade in Duisburg, zien we hoe vier vrienden voor de kassa van een openluchtfestival elkaar kwijtraken en in de verdrukking komen. De film geeft weer hoe de festivalramp is gebeurd door middel van beelden van de ramp en reflecties van aanwezigen op de heftige gebeurtenis. Ondanks dat de openingsbeelden een positieve festivalsfeer weergeven, blijkt gauw dat deze beelden dienen als flashbacks die onderdeel zijn van een verhoor onder de festivalgangers.
Ik heb even rondgeneusd, op de FB pagina van UPC staat dat Cultura 24 de zender van de maand is. Misschien dat je daar eens kunt kijken?
Oh Star, die film heb ik gezien.

Ik ben er weken naar van geweest, ik was namelijk op die bewuste Love Parade en heb er toen (gelukkig) niets van meegekregen.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik weet overigens wel welke film TO bedoelt, ik heb hem vorigf jaar gezien op NED3

Maar heb ook geen idee meer hoe hij heet
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Als ik op de website van Cultura kijk in de tv gids bij maandag, staat idd. de korte film Bowy is binnen.
quote:Starshine schreef op 03 september 2013 @ 12:32:

Bowy is binnen?

Ongemakkelijke verdrukking in Bowy is binnen

In een andere indrukwekkende film, Bowy is binnen van regisseuse Aniëlle Webster, draagt Sallie Harmsen opnieuw één van de hoofdrollen. Gebaseerd op de verdrukking tijdens de Love Parade in Duisburg, zien we hoe vier vrienden voor de kassa van een openluchtfestival elkaar kwijtraken en in de verdrukking komen. De film geeft weer hoe de festivalramp is gebeurd door middel van beelden van de ramp en reflecties van aanwezigen op de heftige gebeurtenis. Ondanks dat de openingsbeelden een positieve festivalsfeer weergeven, blijkt gauw dat deze beelden dienen als flashbacks die onderdeel zijn van een verhoor onder de festivalgangers.Ja, dat is hem! Dankje! Met zo'n titel blijf je zoeken..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven