Gezondheid alle pijlers

verstand kies eruit

05-09-2013 17:03 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Dinsdag is mijn verstand kies eruit gehaald.(Links onder)

Het voelt alsof me 2 kiezen die er naast zitten beschadigd zijn? alsof er gaatjes in zitten,ook als met me vinger eroverheen ga voelt het gevoelig.

Heeft iemand ook zo iets ervaren?
High five! Dinsdag zijn ook mijn verstandskiezen eruit gehaald!

Helaas niet hetzelfde als jij ervaren, loop nog wel te kampen met een enorme tennisbalwang (durf het gebied niet eens aan te raken met mijn vingers)

Wsl voelt het nu gevoelig omdat ervoor natuurlijk die kiezen daar hebben gezeten waar je niet bij kon komen met je tandenborstel en dat kun je nu wel. Kan best zijn dat er gaatjes in zitten.

De gevoeligheid heeft natuurlijk ook te maken omdat je kiezen net getrokken zijn. Geef het wat tijd, dan gaat het gevoelige gevoel ook vanzelf over ;)
Huh? Je verstandskies is de allerachterste, maar jij hebt er twee naast zitten?
Verstandskies, kies kies kies kies hoektand denk ik dat ze bedoelt.
quote:slekire schreef op 05 september 2013 @ 17:52:

Huh? Je verstandskies is de allerachterste, maar jij hebt er twee naast zitten?Ja, ik hoop toch dat jij ook nog kiezen naast je verstandskies hebt zitten....
Ernaast kan er voor en erachter naast zijn.
quote:slekire schreef op 05 september 2013 @ 17:52:

Huh? Je verstandskies is de allerachterste, maar jij hebt er twee naast zitten?Ik hoop dat ze nog meer kiezen heeft dan alleen die verwijderde verstandskies
Klinkt wel bekend hoor TO, ik heb het ook gehad.

Heb er wel een week of 2 last van gehad. Voorzichtig eten, niet op harde dingen kauwen. Gaat vanzelf over.
Ik kies het gezonde verstand.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:gismo72 schreef op 05 september 2013 @ 17:55:

Ernaast kan er voor en erachter naast zijn.Niet als je verstandskies de allerachterste is. En dat is ie.
quote:Splinter_ schreef op 05 september 2013 @ 19:53:

[...]

Niet als je verstandskies de allerachterste is. En dat is ie.Ik verklaarde het begrip "er naast in" het algemeen...
Ah.
Dat is normaal, dat het anders voelt.

Meestal wanneer de kaakchirurg per ongeluk je kies naast de verstandskies beschadigd zal hij zit melde aan jouw en aan je tandarts, zodat het hersteld kan worden.
Ja het voelt idd alsof er gaatjes zitten! ook als ik water drink of poets voelt het onprettig.

De pijn is nu eindelijk weg! had nog zoon last van me kaak.
Nogal logisch dat je andere kiezen wat gevoelig zijn na het verwijderen van je verstandskies.

Als dat de enige klacht is die je hebt, gevoelige kiezen, dan heb je de hele operatie wonderwel doorstaan! Ik had een week lang een wang in de vorm van een tennisbal, om nog niet eens te spreken van de daaropvolgende infectie met pus uit het gat waar eerst een kies zat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven