ontstoken haarzakje oksel ! morgen vakantie :s

donderdag 5 september 2013 om 19:07
Hoi!
ik kom er net achter dat ik een ontstoken haarzakje onder mijn oksel heb. het is nu nog een klein bultje maar ik krijg er niks uit (ben een knijper ;p)
Morgen ga ik op vakantie en dus geen tijd om de dokter te bezoeken.
heeft iemand tips hoe ik het bultje zo klein mogelijk kan houden of kan laten weg gaan?????
thanks!
ik kom er net achter dat ik een ontstoken haarzakje onder mijn oksel heb. het is nu nog een klein bultje maar ik krijg er niks uit (ben een knijper ;p)
Morgen ga ik op vakantie en dus geen tijd om de dokter te bezoeken.
heeft iemand tips hoe ik het bultje zo klein mogelijk kan houden of kan laten weg gaan?????
thanks!
donderdag 5 september 2013 om 19:13
Ik heb het nu ook. Ik doe er verder niks mee het is nu een steenpuist geworden. Het gaat af en toe open dan steriliseer is het ivm bacteriën die eruit kunnen komen en laat het gewoon gaan, volgens mij heeft je lichaam hier geen hulp bij nodig toch. Tenzij je in extreme gevallen koorts ofzo gaat krijgen maar dit lijkt me doorgaans niet aan de orde.
Vervelend is het wel met bepaalde kleding maar ja..
Vervelend is het wel met bepaalde kleding maar ja..

donderdag 5 september 2013 om 19:18
ja ik heb het al een keer eerder gehad die kon ik ook niet kapot maken maar uiteindelijk knapte die (sorry voor het onsmakelijke beeld)
En ja waarom zou ik niet naar de dokter gaan? dokter is er om je van je ongemakken af te helpen toch?
maar ik zal idd ontsmettings middel meenemen of daar kopen.
Hopen dat het niet te veel gaat irriteren
En ja waarom zou ik niet naar de dokter gaan? dokter is er om je van je ongemakken af te helpen toch?
maar ik zal idd ontsmettings middel meenemen of daar kopen.
Hopen dat het niet te veel gaat irriteren

donderdag 5 september 2013 om 19:34

donderdag 5 september 2013 om 19:43
Maar goed dat niet iedereen met zulke kleinigheden naar de dokter zou gaan, en wat is het daarom fijn dat er forums zijn
.
Heel vervelend zo'n ontstoken haarzakje, goed wassen en ongeparfumeerde deo gebruiken. Je lichaam lost het zelf wel op.

Heel vervelend zo'n ontstoken haarzakje, goed wassen en ongeparfumeerde deo gebruiken. Je lichaam lost het zelf wel op.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.