Gezondheid alle pijlers

Is er eigenlijk wat te doen tegen vermoeidheidswallen?

06-09-2013 00:35 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand wat je het beste kunt doen tegen vermoeidheidswallen, ik merk dat deze niet meer wegtrekken gedurende de dag en ik denk dat ze ontstaan zijn doordat ik jaren lang laat naar bed ben gegaan.

Ik gebruik wel oog creme's maar die zetten niet echt veel zoden aan de dijk.
Fight 4 your right !!
Slapen, water drinken, zonnebril.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Lange termijn oplossing: komende tijd op tijd naar bed gaan.

Korte termijn oplossing: idd zonnebril of naar de cosmetisch arts.
Ben je heel mager? Ik zie dat verschijnsel eigenlijk alleen bij heel tengere/magere mensen. Zelf ben ik wat voller en heb er nooit last van.
Modellen schijnen toch sperti (aambeienzalf) te smeren tegen de zwelling? Of het helpt geen idee
This is not kosher!
Ik weet niet of je toevallig veel zwemt?

Het schijnt dus dat die duikbrilletjes echt kil-ling zijn voor 'de gevoelige huid rond de ogen'. PermaPandaEyes krijg je ervan.

Ik ga dus sinds kort alleen te water met zo'n masker-bril-ding. Heel elegant ik weet't, maar met die duikbril zag ik er ook al niet uit, en met twee badmutsen en dat masker ben ik vrij incognito.

Verder slaap, gezond eten, en in geval van nood concealer.
quote:Wellhello schreef op 06 september 2013 @ 09:06:

Modellen schijnen toch sperti (aambeienzalf) te smeren tegen de zwelling? Of het helpt geen idee hahaha Dit schijnt inderdaad te helpen! En als je te weinig drinkt op een dag dan krijg je van die 'kussentjes'. Dus ook veel (water) drinken!
Hoe beter/meer/dieper (weet niet of ze alle drie gelden of twee ervan) ik slaap, hoe erger de vochtwallen zijn bij mij. Ik heb een poos heel slecht geslapen, hele nachten wakker gelegen en toen waren de wallen praktisch weg.

PS: Misschien dat de veranderde bloedsomloop (rustiger, oppervlakkiger hartslag) tijdens de slaap debet aan de vochtophoping is
Ja ik weet niet goed of het nu nog zin heeft om een beter slaappatroon op te bouwen.

Ik ga wel letten om meer water te gaan drinken, misschien dat dat ook iets helpt.
Fight 4 your right !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven