Fijn, het is BBQ weer.......

06-09-2013 00:40 70 berichten
..........en omdat het nu na half één in de nacht nog steeds 23 graden buiten is, is het ook zooooo gezellig om na te praten tot zelfs de buurman met de slijptol de pest in krijgt.

Het wordt ook steeds grappiger en het lachen is verworden tot howling, maar dat komt natuurlijk door de liters ijskoude Radlers, kannie missen.

Ik lag al om tien uur, maar het heeft geen enkele zin.

Vloekerdevloekerdevloekvloekvloek.

Zo, dat moest ik even kwijt.
quote:ThunderassMan schreef op 06 september 2013 @ 09:46:

Goedemorgen Cateau. Ik hoop dat je er vannacht minder last van hebt.

Ik wens je toch een hele fijne dag, met veel rust enzo.

Dank je TAM.

Van rust komt niet veel. Ben net bezig geweest met ramen zemen. Ik heb de jazz. Gebeurt wel vaker als ik te weinig heb geslapen.
quote:Peacy schreef op 06 september 2013 @ 09:43:

Ach Cateau, bij de ene buur gaat de rolluik dicht, de andere bbq-en zelf ook. Ik zie geen noodzaak :P.

Overigens, trek ik het zelf niet tot 1u Ik wilde gewoon even mopperen.
quote:Lebowski schreef op 06 september 2013 @ 10:27:

[...]

Ik kan er momenteel niet genoeg hebben

We hebben in ieder geval iets te melden en daar valt iets voor te zeggen.

Hebben jij en het buikje nog goed kunnen slapen?

En heb je nog een biertje kunnen drinken?
Ach Catelootje, mopper maar lekker hoor. Het is ook heel vervelend als je niet kunt slapen door barbecuend schorriemorrie.

Ja dank je, ventilator erop en uiteindelijk nog prima geslapen biertje heb ik toch maar gelaten, man lag al zo lekker te slapen, eindelijk, en zonder snurken (ook niet onbelangrijk).
quote:Lebowski schreef op 06 september 2013 @ 10:35:

Ach Catelootje, mopper maar lekker hoor. Het is ook heel vervelend als je niet kunt slapen door barbecuend schorriemorrie.

Ja dank je, ventilator erop en uiteindelijk nog prima geslapen biertje heb ik toch maar gelaten, man lag al zo lekker te slapen, eindelijk, en zonder snurken (ook niet onbelangrijk).

Een snurkloze man is inderdaad een zegen op aard.

Over een maand zit je weer relaxed in je vel. Dan ken je je kindje, weet je hoe het allemaal met die kruimel werkt en keert langzaam de rust terug en heb je tijd voor een biertje op de bank.

Ik wens je een rustige en spoedige bevalling.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lebowski schreef op 06 september 2013 @ 10:27:

[...]

Ik kan er momenteel niet genoeg hebben Ja jij!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 06 september 2013 @ 10:56:

[...]

Ja jij!Het is niet verplicht om hier te reaguren hoor.
Lebo:.. hoe laat is het zo ver?.. wanneer wordt je ingeleid?.. .. zenuwachtig?
Eh er is ineens wat onduidelijkheid (altijd fijn, op dit punt). Ik word gebeld.. maar ik voel me prima hoor, dankje

Ja, schorriemorrie. Ik vind het zo'n mooi woord, ik wil het vaker gebruikt zien
Nou, nou.. Ratteke, dan zeur ik even terug hoor. Het is wel degelijk názomer. De meteorologische zomer duurt tot 31 augustus. En ik zei niet dat ik van de herfst wil genieten (dat wil ik natuurlijk uiteindelijk óók wel) maar van de nazomer. En volgens Wikipedia is dat nu. En volgens het KNMI ook.
@Ratteke en @zomerfreak: Wat knap dat jullie van een leuk kletstopic toch weer een zure discussie kunnen maken. Bijna applauswaardig.

Gisteravond behoorde ik nog tot het tot-laat-buiten-kletsend-schorriemorrie. Sorry daarvoor Sterkte aan de zwangere vrouwen die nog even moeten. En succes met de vliezen!

dankje, Bijenrompje! Voor de wens en voor het gebruik van schorriemorrie
ik wilde er helemaal geen zure discussie van maken hoor! Ik had juist zin om mee te kletsen en kreeg een lichtelijk zure reactie op mijn post, waar ik echt niks raars in zeg. Maar je hebt gelijk. Gezellig is anders.
Het begint hier trouwens flink te betrekken! Net nu ik vanavond ook een barbecue in het verschiet heb. Mag toch hopen dat het droog blijft..
Volgens mij heeft Catelootje een regendans gedaan.
het onweert hier al!
quote:Lebowski schreef op 06 september 2013 @ 15:16:

Volgens mij heeft Catelootje een regendans gedaan.
Het leek hier net wel nacht... Zo donker opeens. Megabui, onweer, nu weer bijna droog.
Het regent hier gestaag door. Ik hoop op een droog tussendoortje, dan kan ik ook nog even naar de Aldi.

Was net voor de eerste druppels binnen.
Het regent hier al een poos, zaaaaliiiiigggggg!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven