Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal

Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.

Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
quote:Ratteke schreef op 05 september 2013 @ 22:27:

[...]

Ik heb 174 pagina's ellende.

Ik ben er zo goed als mee gestopt. Ik vind het nog steeds een leuk spel maar die levels die zo goed als onmogelijk zijn om te halen verpesten het speelplezier voor me.Ik ben gewoon vrolijk opnieuw begonnen op mijn schaduwaccount. Opmerkelijk hoe makkelijk het dan ineens is. Levels als 29 en 50, waar ik toch behoorlijk wat last mee heb gehad, zijn ineens een eitje. Je zou haast gaan denken dat vaardigheid toch ook een rol speelt, maar dat kan ik me dan aan de andere kant weer niet voorstellen.
quote:Lady-Voldemort schreef op 05 september 2013 @ 22:35:

[...]

Ik ben gewoon vrolijk opnieuw begonnen op mijn schaduwaccount. Opmerkelijk hoe makkelijk het dan ineens is. Levels als 29 en 50, waar ik toch behoorlijk wat last mee heb gehad, zijn ineens een eitje. Je zou haast gaan denken dat vaardigheid toch ook een rol speelt, maar dat kan ik me dan aan de andere kant weer niet voorstellen.Ja dat heb ik ook! Geen idee waarom en hoe en wat, maar het lijkt echt zo te zijn
quote:Lady-Voldemort schreef op 05 september 2013 @ 22:35:

[...]

Ik ben gewoon vrolijk opnieuw begonnen op mijn schaduwaccount. Opmerkelijk hoe makkelijk het dan ineens is. Levels als 29 en 50, waar ik toch behoorlijk wat last mee heb gehad, zijn ineens een eitje. Je zou haast gaan denken dat vaardigheid toch ook een rol speelt, maar dat kan ik me dan aan de andere kant weer niet voorstellen.

Ik zit op mijn schaduwaccount al ruim 3 weken vast in 165. Heb ik op mijn eigen account echt veel sneller gehaald.

Dus.

Tot zover de theorie over de vaardigheid.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik kwam net deze pagina tegen en moest meteen aan dit topic denken (ook al heb ik hier nog nooit wat gepost):

http://www.buzzfeed.com/a ... g-facts-about-candy-crush

13 disappointing facts about Candy Crush. (Wel grappig)
Kan/wil iemand mij level 181 uitleggen?

Ik denk dat ik links en rechts moet wegspelen met gestreepte snoepjes maar die kersjes komen niet echt beneden!!
Level 181... Hoe ik het zie... Heel veel combi's maken van streepjes en zakjes die gaan dan door de blokjes heen, maar het is mij ook nog steeds niet gelukt! Ik vind t een echt kak level!
quote:maaike0105 schreef op 06 september 2013 @ 11:01:

Ik kwam net deze pagina tegen en moest meteen aan dit topic denken (ook al heb ik hier nog nooit wat gepost):

http://www.buzzfeed.com/a ... g-facts-about-candy-crush

13 disappointing facts about Candy Crush. (Wel grappig)Oh yeah, die spikkeleloorbellen. I want them..
odi et amo
Mijn zoon heeft level 65 uitgespeeld. In één (1) poging.

Ik zou hem het huis uitschoppen. Tsss, in 1 x.... dakanniehe.

Ik ben ook weer opnieuw begonnen hoor, met mijn eigen account. Ik wilde wel spelen en wat meer sterren halen. dat is wel gelukt. Niet alles, sommige zijn me toch te lastig.
Wow LV, heeft hij een genie-wiskundig inzicht?
Grrr,208 is onuitstaanbaar!

Het lukt me maar niet!!
288...Grr..

Ik heb gewoon geen idee hoe ik die kers/hazelnoot door het laatste stukje naar beneden krijg. ( als ik sowieso al iets daar beneden krijg). Bleghh!
Ik heb het na een week al helemaal gehad met 245. Moet 5 x een pakje met streepje combineren, met bommen erbij. Maar je moet zo alert zijn en nadenken bij alles wat je doet, want om de haverklap knalt je met moeite gemaakte pakje weer door andere dingen. Geef mij maar een gelatine level. Ik verlang bijna terug naar 213, daar kon je tenminste gedachteloos schuiven en dom wachten tot je geluk had.
De levels waar je een beetje bij moet nadenken en puzzelen vind ik juist leuker dan die gelatinelevels. Daar ben ik vaak snel op uitgekeken en als je er dan een poos in vastzit wordt het zo saaaaai.

Ik hang trouwens nog steeds ergens in 218 ofzo. Door diverse gebeurtenissen in mijn real life staat mijn hoofd even helemaal niet naar CCS. Maar dat komt wel weer. Daarvoor vind ik het spel nog steeds te leuk.
Sterkte ermee Rifkaa

De stand van zaken hier: level 204 op mijn 'echte' en level 53 op mijn schaduwaccount.
Dankjewel, Lady-V.

Je nadert met rasse schreden level 213. Ben benieuwd of je ook dit beruchte level met twee vingers in de neus haalt.
Level 23 een paar dagen geleden gehad. Gelukkig lukte het vriend ook niet met alle aanwijzigen van jullie zo snel, hij heeft het wel gedaan. Daarna zo verslaafd (op mijn telefoon) dat hij het zelfs uren in de zon heeft gespeeld. Tijdlevels mag hij doen, de rest zeerwaarschijnlijk alleen ik.

Ben nu op level 39 beland.
Hier vast het poep level 65, iemand tips?

Of kan ik de zoon van lady-voldem even lenen?
Ik zit nu in level 81 . Wat moet /kun je met die droprondjes?
quote:bankje schreef op 08 september 2013 @ 14:53:

Ik zit nu in level 81 . Wat moet /kun je met die droprondjes?Die droprondjes zitten alleen maar in de weg. Je moet ze wegspelen door het snoepje ernaast weg te spelen.
quote:esther55 schreef op 08 september 2013 @ 09:56:

Hier vast het poep level 65, iemand tips?

Of kan ik de zoon van lady-voldem even lenen?Geef me je FB-naam en - wachtwoord maar, ik regel het wel
Yes ik heb hem! Op naar een nieuwe episode!
Ok hier dus echt een groentje op candy crush gebied. Ik krijg regelmatig verzoeken met levens of hulp met het vrijspelen van een episode. Wat moet ik daarmee. Moet ik gewoon alles accepteren? Kost mijn dit geld? Alsmik leven geef gaan die dan van mijn levens af? Et spel op zich snap ik maar die verzoeken dus niet. Wie kan mij dit uitleggen? Ik kan het via google niet vinden :(
quote:knorretje28 schreef op 08 september 2013 @ 22:52:

Ok hier dus echt een groentje op candy crush gebied. Ik krijg regelmatig verzoeken met levens of hulp met het vrijspelen van een episode. Wat moet ik daarmee. Moet ik gewoon alles accepteren? Kost mijn dit geld? Alsmik leven geef gaan die dan van mijn levens af? Et spel op zich snap ik maar die verzoeken dus niet. Wie kan mij dit uitleggen? Ik kan het via google niet vinden :(Die verzoeken kosten je niks, kun je gewoon accepteren. Daar worden anderen heel blij van. Je kunt zelf ook levens vragen aan anderen.
Yeah ik ben alweer in 424. Nog eentje en ik zit in het verschrikkelijke 425, daar zit ik vast ook wel weer 2 maanden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven