EAUSM: vertalers, citaten, unbannables etc.
maandag 7 januari 2013 om 13:34
zaterdag 7 september 2013 om 10:29
quote:yasmijn schreef op 03 september 2013 @ 21:25:
Christ.
Moet ik het weer uitleggen?
Dit topic bestaat al meer dan 10 jaar. Ik ga nu eerst slapen, ik heb een lange keautdag gehad en morgen weer eentje.
Als je inmiddels hersteld bent, zou ik graag een uitleg willen. Als het niet te veel moeite is
Iemand anders mag het ook uitleggen hoor. Voelt iemand zich geroepen?
Christ.
Moet ik het weer uitleggen?
Dit topic bestaat al meer dan 10 jaar. Ik ga nu eerst slapen, ik heb een lange keautdag gehad en morgen weer eentje.
Als je inmiddels hersteld bent, zou ik graag een uitleg willen. Als het niet te veel moeite is
Iemand anders mag het ook uitleggen hoor. Voelt iemand zich geroepen?
I am surrounded by morons
zaterdag 7 september 2013 om 12:01
quote:Aminah schreef op 07 september 2013 @ 09:05:
waarom kan niet terug sturen? Ik kocht ooit een paar schoenen uit ********* online, en ik wil veranderen, en ik terug het terug.kunt u contact opnemen met de dienst
en delen van de site van **************
Google translate????
waarom kan niet terug sturen? Ik kocht ooit een paar schoenen uit ********* online, en ik wil veranderen, en ik terug het terug.kunt u contact opnemen met de dienst
en delen van de site van **************
Google translate????
Je bent zelf een theepot
zondag 8 september 2013 om 18:28
maandag 9 september 2013 om 11:20
Twee uit het zelfde topic:
Overigens ken ik ook teams waarbij 17- en 18 jarigen die net in de senioren zitten gewoon onder de douche gaan met hun veel oudere leeftijdsgenoten hoor.
Mijn leeftijdsgenoten, hebben ongeveer dezelfde leeftijd.
ja maar iris k heeft zich nog niet gedouched en begeven moment kom je ruim aan het uur.
Als je er maar lang genoeg naar blijft kijken snap je het op een gegeven moment wél.
Overigens ken ik ook teams waarbij 17- en 18 jarigen die net in de senioren zitten gewoon onder de douche gaan met hun veel oudere leeftijdsgenoten hoor.
Mijn leeftijdsgenoten, hebben ongeveer dezelfde leeftijd.
ja maar iris k heeft zich nog niet gedouched en begeven moment kom je ruim aan het uur.
Als je er maar lang genoeg naar blijft kijken snap je het op een gegeven moment wél.
maandag 9 september 2013 om 14:48
quote:SuzanneSuus schreef op 05 september 2013 @ 17:17:
Wij wouden in de kelder gaan werken (metsen)
Ik woud metsen
Jij woudt metsen
Hij woudt metsen
Zij wouden metsen
Metsen is Vlaams, dacht ik... Even opzoeken.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1112/
In België wordt het werkwoord metsen vaak gebruikt naast metselen. Het werkwoord is vooral in gesproken taalgebruik gangbaar, maar is geen standaardtaal.
Wij wouden in de kelder gaan werken (metsen)
Ik woud metsen
Jij woudt metsen
Hij woudt metsen
Zij wouden metsen
In België wordt het werkwoord metsen vaak gebruikt naast metselen. Het werkwoord is vooral in gesproken taalgebruik gangbaar, maar is geen standaardtaal.
maandag 9 september 2013 om 16:37
quote:maaike0105 schreef op 09 september 2013 @ 14:48:
[...]
In België wordt het werkwoord metsen vaak gebruikt naast metselen. Het werkwoord is vooral in gesproken taalgebruik gangbaar, maar is geen standaardtaal.Wouden metsen is tweedubbel spreektaal en spreektaal schrijven is een grote voedingsbodem voor dit topic
[...]
In België wordt het werkwoord metsen vaak gebruikt naast metselen. Het werkwoord is vooral in gesproken taalgebruik gangbaar, maar is geen standaardtaal.Wouden metsen is tweedubbel spreektaal en spreektaal schrijven is een grote voedingsbodem voor dit topic
Je bent zelf een theepot
dinsdag 10 september 2013 om 17:21
dinsdag 10 september 2013 om 17:23
dinsdag 10 september 2013 om 17:50
quote:Elmervrouw schreef op 10 september 2013 @ 17:23:
ik ben na 5 jaar (bezig te zijn geweest met masturberen en seks) eindelijk klaargekomen! daar ben ik heel erg blij om, alleen was het een hele prestatie.
Nou zeker! Niet iedereen heeft daar zoveel tijd voor. Doet me denken aan een oude grap van Herman Finkers. 'Als je niet altijd seks hebt met dezelfde partner, kan je aids krijgen. Als je niet altijd seks hebt? Maar je moet toch ook weleens een hapje eten of zo?'
ik ben na 5 jaar (bezig te zijn geweest met masturberen en seks) eindelijk klaargekomen! daar ben ik heel erg blij om, alleen was het een hele prestatie.
Nou zeker! Niet iedereen heeft daar zoveel tijd voor. Doet me denken aan een oude grap van Herman Finkers. 'Als je niet altijd seks hebt met dezelfde partner, kan je aids krijgen. Als je niet altijd seks hebt? Maar je moet toch ook weleens een hapje eten of zo?'
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)