Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic deel VIII

08-01-2013 10:01 2864 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vrekken en besparen is van alle tijden, dus daarom alweer deel 8 waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Viva Vrekkentopic VII

Vrekwaardig eten

Baby vrekking

En op Overige is een weggeeftopic!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
In het boekje van de etos zit een bon voor 5 euro korting op pampers bij aankoop van twee midpakken
quote:Flashy schreef op 08 september 2013 @ 16:37:

Hier kun je een gratis box aan vragen:

http://www.mijngratisbox.nl/

Box 1 is alleen tegen verzendkosten.

Zit oa een muis, usb stick, chips etc in.Ik heb hem aangevraagd. Gokje gewaagd. Ik houd jullie op de hoogte. Vanaf 16 september worden ze uitgeleverd. Ben zo benieuwd!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik heb een aantal dagen getwijfeld, ook om hem hier neer te zetten.

Maar ik heb ook box 1 aangevraagd, die andere met dat je het geld terug krijgt vind ik te vaag.
Mijngratisbox kon maar tot gister besteld worden maar er staat dat er ook een "wintereditie" komt. Laten jullie even weten of alles goed ontvangen is? En misschien ook wat ze verwachten? Want het is de bedoeling dat je de spullen beoordeelt...
Sluitingsdatum is verlengd tot do de 12e, staat bij 'over ons'. Ook ik ben benieuwd, heb een sportbox besteld.
Ik heb ook net zo'n box besteld, er zit zo veel in en dat voor ¤7. Daar kan je niet over tobben ;)
Ik heb ook een box besteld, en wel een betaalde. Het feit dat er vaatwastabletten en shampoo inzitten betekent al dat ik het geld er uit zou moeten kunnen halen, en het risico is beperkt.. Ik ben heel benieuwd!
Voor mensen die met T-Mobile bellen en ook punten sparen: je kunt nu voor 1 punt een voucher bestellen waarbij het 2 e kaartje gratis is bij Optisport zwembaden.
Vandaag ivm GTA een Zendium mondwater bij Etos gehaald samen met een vaseline van 1,95 eur. Kreeg ik er ook nog gratis een Robijn wasmiddel van ongeveer 6 eur bij.
quote:korreltjezoutje schreef op 09 september 2013 @ 21:00:

Vandaag ivm GTA een Zendium mondwater bij Etos gehaald samen met een vaseline van 1,95 eur. Kreeg ik er ook nog gratis een Robijn wasmiddel van ongeveer 6 eur bij.Dat is pas een goeie vrekactie! Goeie tip. Ik zet hem op mijn lijstje.
Ik heb hem ook net besteld, de mannenbox haha omdat ik wel scheermesjes kan gebruiken. Betaald met Paypal, dan kan ik altijd m'n geld nog terugeisen als het niet klopt.
quote:Atelier_madame schreef op 09 september 2013 @ 21:47:

Ik heb hem ook net besteld, de mannenbox haha omdat ik wel scheermesjes kan gebruiken. Betaald met Paypal, dan kan ik altijd m'n geld nog terugeisen als het niet klopt.Dat heb ik ook gedaan voor de zekerheid.
Ik had lenzenvloeistof nodig en deze koop ik altijd bij Hans Anders. Ze hebben nu een actie dat je bij aankoop van lenzen een pakket vloeistof erbij krijgt. Ik heb een set maandlenzen besteld (37,50 voor een half jaar voor 1 oog maar heb voor beide ogen dezelfde sterkt nodig) en krijg er 3 flessen vloeistof twv 20 euro bij. Ik ga van de week nog een setje bestellen, dan kan ik even vooruit.
Die gratis box lijkt TE vaag, ik durf t niet aan maar ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Gratis bioscoop kaartje bij aankoop van 2 zakken m&m of maltezers.Ik las het net in het c1000 magazine,dus van de week maar 2 zakken gaan halen komt toch wel op bij ons.

Ik heb de box ook besteld dus ben benieuwd.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Ik heb jaren last van schimmelnagels nu maar eens van scholl een setje gekocht om deze te behandelen. Hopelijk helpt het want het koste me 20 euro wel 2e gratis haha.
O niet te vergeten de actie loopt van 18 sept t/m 25 sept.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
quote:Atelier_madame schreef op 10 september 2013 @ 18:20:

Ik heb jaren last van schimmelnagels nu maar eens van scholl een setje gekocht om deze te behandelen. Hopelijk helpt het want het koste me 20 euro wel 2e gratis haha.

Hoop dat het werkt. Zo niet, ik hoor hele goeie verhalen over gewoon Vaporub. Schijnt heel goed te werken, mits je het elke dag aanbrengt.

Is heel goedkoop (om on-topic te blijven).
GTA van Sacla:

https://www.kortingisleuk.nl/gratissacla

Pesto of gedroogde tomaatjes.

Let op: Gele actiecap.

En t/m 1 oktober as. Campina fruityoghurt:

https://www.kortingisleuk.nl/campinafruityoghurt

Met actieopdruk.
quote:korreltjezoutje schreef op 09 september 2013 @ 21:00:

Vandaag ivm GTA een Zendium mondwater bij Etos gehaald samen met een vaseline van 1,95 eur. Kreeg ik er ook nog gratis een Robijn wasmiddel van ongeveer 6 eur bij.goede tip, bedankt!
Ik heb net bij de Aldi voor vriend en mij een windbreaker gescoord voor 15 euro per stuk. Die van mij past prima. Best een goed jasje voor dat geld, met een fatsoenlijke capuchon! Het damesmodel is een soort donker roze, die voor de heren is zwart. Het loopt wel storm, dus wees er snel bij Nu duimen dat die voor vriend ook past.
Dankjewel voor de tip yasuko! Idd een goedkoper alternatief maar dacht probeer eerst een speciaal middel. Kan wel direct richting huisarts gaan maar dan is het advies een zware kuur waarschijnlijk. En dat kost me pas veel eigen risico (had dit jaar extra eigen risico erbij genomen).
Gratis 2 zakjes thee en een notenreep.

https://securewebregistra ... atura_groenethee/register
Oh, acties zoals hierboven zijn op het moment extra leuk voor mij; zit dus in het buitenland (vrij ver) en krijg binnenkort Nederlands bezoek hier en dan kunnen ze mooi al die sampletjes meenemen, cadeautjes!!
Ja, en via de nieuwsbrieven krijg je allerlei aanbiedingen te zien.

Ik heb zelf voor 4,15 een potje schoensmeer gekocht. Heb daarmee mijn kale veel gedragen pumps nieuw leven gegeven. Is zeker de moeite waard om echt leer mee te behandelen. (Bij kunst lukt het mij niet om ze mooi te houden.)

Ik heb ook onder een aantal laarzen nieuwe hakken laten zetten. Kost iets van 12 tot 13 euro per paar. Bij de dure laarzen is dat zeker wel de moeite waard. Ze lijken samen met de poetsbeurt toch weer behoorlijk nieuw. Spaar ik ook weer reiskosten en tijd uit.

Maar.... ik weet niet of dit onder vrekken valt. Ik heb geen zin in een vermoeiende voettocht op zoek naar nieuwe laarzen die goed passen. Nu ben ik al lekker voor de komst van de winter klaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven