Help, kapsel voor bruiloft
donderdag 12 september 2013 om 14:49
Ik heb morgen een bruiloft, en wil iets leuks met m'n haar doen. Probleem is dat ik nogal problematisch haar heb, en dat ikzelf en mijn moeder en zusje niet per se handig zijn met kapsels.
Op deze korte termijn naar de kapper oid gaat ook niet meer lukken.
Mijn haar is erg dun, maar wel krullend. Het pluist erg. En komt ongeveer tot aan mijn schouders. Los houden vind ik geen optie, als ik naar buiten ga zit het binnen de kortste keren erg onverzorgd en pluizig. Opsteken met een knot of staart of iets daar heb ik eigenlijk te weinig haar voor. Ziet er niet erg mooi uit.
Anti-pluis spul voor in m'n haar dat werkt bij mij ook nooit echt goed.
Iemand enig idee, iets dat mooi is, maar ook makkelijk te doen?
Op deze korte termijn naar de kapper oid gaat ook niet meer lukken.
Mijn haar is erg dun, maar wel krullend. Het pluist erg. En komt ongeveer tot aan mijn schouders. Los houden vind ik geen optie, als ik naar buiten ga zit het binnen de kortste keren erg onverzorgd en pluizig. Opsteken met een knot of staart of iets daar heb ik eigenlijk te weinig haar voor. Ziet er niet erg mooi uit.
Anti-pluis spul voor in m'n haar dat werkt bij mij ook nooit echt goed.
Iemand enig idee, iets dat mooi is, maar ook makkelijk te doen?
donderdag 12 september 2013 om 14:59
donderdag 12 september 2013 om 15:27
quote:Nellebelletje schreef op 12 september 2013 @ 15:11:
Eeeehmmm, ik heb morgen ook een bruiloft. Moeder, zusje en bruid. Jouw haar? Woon je in Z-Limburg?
Nee woon niet in Z-Limburg.
Maar, de oplossing is er al! Mijn moeder heeft net een soort hoge knot/staart geprobeerd. Als dat morgen extra goed wordt gedaan met speldjes en haarlak dan is het denk ik wel prima!
Eeeehmmm, ik heb morgen ook een bruiloft. Moeder, zusje en bruid. Jouw haar? Woon je in Z-Limburg?
Nee woon niet in Z-Limburg.
Maar, de oplossing is er al! Mijn moeder heeft net een soort hoge knot/staart geprobeerd. Als dat morgen extra goed wordt gedaan met speldjes en haarlak dan is het denk ik wel prima!
donderdag 12 september 2013 om 15:31
donderdag 12 september 2013 om 15:49
quote:woepsie schreef op 12 september 2013 @ 15:35:
Je kunt t ook gewoon los houden en dan aan 1 of 2 kanten je haar naar achteren steken met n bloemenspeld of iets. Zodat je n bloem bij je oor hebtDat zou ik niet aan twee kanten doen dan Bovendien vind ik dan zoiets wat meer sophisticated staan, als je er een leuk bloemetje in spelt/steekt
Je kunt t ook gewoon los houden en dan aan 1 of 2 kanten je haar naar achteren steken met n bloemenspeld of iets. Zodat je n bloem bij je oor hebtDat zou ik niet aan twee kanten doen dan Bovendien vind ik dan zoiets wat meer sophisticated staan, als je er een leuk bloemetje in spelt/steekt
donderdag 12 september 2013 om 16:06
quote:woepsie schreef op 12 september 2013 @ 15:53:
Ik zie geen kapsel?
Ik neem aan dat je wel op de link klikt, dan die blonde met de staart aan de zijkant van haar hoofd. En als de link het niet doet dan scusa, want bij mij doet hij het wel so I do not know what is wrong then. Misschien doet hij het zo?
http://www.girlz.nl/mode- ... ew/4903/3x-snelle-hairdos
Ik zie geen kapsel?
Ik neem aan dat je wel op de link klikt, dan die blonde met de staart aan de zijkant van haar hoofd. En als de link het niet doet dan scusa, want bij mij doet hij het wel so I do not know what is wrong then. Misschien doet hij het zo?
http://www.girlz.nl/mode- ... ew/4903/3x-snelle-hairdos
donderdag 12 september 2013 om 16:30
http://www.rockalily.com/ ... and-trashobilly-hair.html
Ik zou dit kapsel wel willen hebben (het linkse).
Plaatjes plakken lukt nog altijd niet
Ik zou dit kapsel wel willen hebben (het linkse).
Plaatjes plakken lukt nog altijd niet