Heeft hier iemand ervaring mee? (Magneet sieraden)
vrijdag 13 september 2013 om 18:02
Vandaag een collega gesproken die een armband gekocht heeft met een magneet erin. Een aantal andere collega's van mij hebben ook zo'n armband. En ze geven allemaal aan er baat bij te hebben!
Nu ben ik niet iemand die snel iets gelooft en vooral niet op dit vlak. Dus vroeg me af of meer mensen hier positieve ervaringen mee hebben? Of dat het echt psychisch is en tussen je oren zit dat het werkt?
Hier een stukje over wat de armband doet. (Geen spam! Als dit niet mag haal ik het weer weg) Zou graag ervaringen horen van mensen.
Miljoenen mensen gebruiken de positieve effecten van magnetische energie om hun gezondheid te verbeteren en het gevoel van welzijn, en wel in het bijzonder voor:
- Meer energie
-Minder stress
Magneet therapie kan effectief zijn voor:
· Migraine
· Artritis
· Tennis elleboog
· Hoofdpijn
· Rug pijn
· Vermoeidheid
· Depressies
· Circulatie problemen
· Slechte bloedsomloop
Nu ben ik niet iemand die snel iets gelooft en vooral niet op dit vlak. Dus vroeg me af of meer mensen hier positieve ervaringen mee hebben? Of dat het echt psychisch is en tussen je oren zit dat het werkt?
Hier een stukje over wat de armband doet. (Geen spam! Als dit niet mag haal ik het weer weg) Zou graag ervaringen horen van mensen.
Miljoenen mensen gebruiken de positieve effecten van magnetische energie om hun gezondheid te verbeteren en het gevoel van welzijn, en wel in het bijzonder voor:
- Meer energie
-Minder stress
Magneet therapie kan effectief zijn voor:
· Migraine
· Artritis
· Tennis elleboog
· Hoofdpijn
· Rug pijn
· Vermoeidheid
· Depressies
· Circulatie problemen
· Slechte bloedsomloop
vrijdag 13 september 2013 om 18:38
Was daar ooit niet bij kassa/radar/consumentenman een uitzending over? Biostabil ofzo, Tineke de Nooy maakte er reclame voor. Bleek niets te doen en niet in te houden.
Maar als het bij hou collega's wel 'werkt: misschien voel je je beter als je er in geloofd en zo'n ding gebruikt.
Maar als het bij hou collega's wel 'werkt: misschien voel je je beter als je er in geloofd en zo'n ding gebruikt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 13 september 2013 om 19:02
vrijdag 13 september 2013 om 19:13
quote:fasjon schreef op 13 september 2013 @ 19:02:
[...]
Niet dat ik weet.. Maar het viel me op dat twee collega's er zo positief over waren.
Tuurlijk, ik zie die dingen te koop staan zo rond de ¤50,-.Als je die gekocht hebt ga je toch niet toegeven dat et niet helpt. En als je maar hard genoeg denkt dat het helpt dan helpt het ook.
En dan helpt een armbandje van de hijskraantjes op de kermis ook. Gewoon geloven
[...]
Niet dat ik weet.. Maar het viel me op dat twee collega's er zo positief over waren.
Tuurlijk, ik zie die dingen te koop staan zo rond de ¤50,-.Als je die gekocht hebt ga je toch niet toegeven dat et niet helpt. En als je maar hard genoeg denkt dat het helpt dan helpt het ook.
En dan helpt een armbandje van de hijskraantjes op de kermis ook. Gewoon geloven
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
vrijdag 13 september 2013 om 19:19
quote:himalaya schreef op 13 september 2013 @ 18:41:
Wel knap dat het voor zowel een tenniselleboog als een depressie zou 'helpen'.
Maar natuurlijk kan dat! Beide kwalen kunnen veroorzaakt worden door verstoringen in het magnetische veld.
Voor TO: ik geloof er dus niet in.
Wel knap dat het voor zowel een tenniselleboog als een depressie zou 'helpen'.
Maar natuurlijk kan dat! Beide kwalen kunnen veroorzaakt worden door verstoringen in het magnetische veld.
Voor TO: ik geloof er dus niet in.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

vrijdag 13 september 2013 om 20:34
Ik geloof er niet in en zal ook geen geld aan zoiets uitgevenquote:MarianneDavids schreef op 13 september 2013 @ 20:09:
De enige die er beter van wordt is de fabrikant. Mocht je het onding toch aanschaffen, hou het uit de buurt van je computer, creditcards en bankpas, die houden niet van magneten.Computers, creditcards en bankpassen kunnen prima tegen alledaagse magneten hoor.
De enige die er beter van wordt is de fabrikant. Mocht je het onding toch aanschaffen, hou het uit de buurt van je computer, creditcards en bankpas, die houden niet van magneten.Computers, creditcards en bankpassen kunnen prima tegen alledaagse magneten hoor.