the voiz 2013
vrijdag 13 september 2013 om 21:31
quote:Summerdance schreef op 13 september 2013 @ 21:30:
[...]
Heet dat echt zo?
Dat MOET Marreko van te voren hebben gegoogeld, dat kan nooit, dat hij dat spontaan riep ineens, das veel te intelligent
En Roy, Roy moet in een hoekkie staan, mond houden en mooi wezen!+1
[...]
Heet dat echt zo?
Dat MOET Marreko van te voren hebben gegoogeld, dat kan nooit, dat hij dat spontaan riep ineens, das veel te intelligent
En Roy, Roy moet in een hoekkie staan, mond houden en mooi wezen!+1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 13 september 2013 om 21:33
quote:Summerdance schreef op 13 september 2013 @ 21:30:
[...]
Heet dat echt zo?
En Roy, Roy moet in een hoekkie staan, mond houden en mooi wezen!Hmm, ik weet alleen iets met vinken en een vreselijke ziekte. Dat van dat touw kende ik ook niet hoor
[...]
Heet dat echt zo?
En Roy, Roy moet in een hoekkie staan, mond houden en mooi wezen!Hmm, ik weet alleen iets met vinken en een vreselijke ziekte. Dat van dat touw kende ik ook niet hoor
vrijdag 13 september 2013 om 21:35
quote:Summerdance schreef op 13 september 2013 @ 21:34:
HUh?
Wie is dit?
Want ze vindt zichzelf al heel erg beroemd geloof ikJa daarom hoop ik dat ze niet draaien.
HUh?
Wie is dit?
Want ze vindt zichzelf al heel erg beroemd geloof ikJa daarom hoop ik dat ze niet draaien.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.